Wp Header Logo 265.png

دلایل متعددی باعث شدهاند که X22 پرو به یکی پرفروشترین و محبوبترین خودروهای مونتاژی چینی در بازار ایران و حتی دیگر کشورهای جهان تبدیل شود. شرکت ام وی ام به تازگی اعلام کرد که X22 پرو توانسته در بازار جهانی بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد که رکوردی مهم و قابل تامل است.

بسیاری از خودروهای ژاپنی و کرهای هرگز نتوانستند به فروش یک میلیون نسخه حتی نزدیک شوند ولی کراساوور شهری و جذاب ام وی ام به این امر مهم دست پیدا کرده است.

زمانی که در خیابانهای شهر خود به خودروها نگاه میاندازید، نشانه‌‌هایی از این فروش بالا را میتوانید لمس کنید. X22 پرو با طراحی تکامل یافته و بالغی که دارد در خیابانها و معابر شهری و بین شهری چشمان شما را میدزد، با کمی دقت متوجه میشوید تعداد بسیار زیادی از خودرو X22 پرو در خیابانها دیده میشود و این مدل به شدت در میان مردم محبوب است.

طراحی اسپرت تکامل یافته

اما بخش مهمی از این محبوبیت به طراحی ظاهریی اسپرت، جوانپسند و تکامل یافته ام وی ام X22 پرو باز میگردد. این خودرو در کنار تواناییهای فنی موتور، از آن دست خودروهایی است که با یک نگاه عاشقش میشوید.

خودرو X22 پرو با وجود آن که قیمت اقتصادی و بسیار مناسبی دارد ولی از نظر طراحی از تمام رقبای خود چند پله بالاتر است و همین وجه تمایز از دلایل مهم محبوبیت آن است.

به همین دلیل است که در میان جوانان محبوبیت بسیاری زیادی پیدا کرده و دختران و پسرانی که به دنبال اولین خودرو خود هستند و به دنبال یک خودرو کم دردسر میگردند، به سراغ X22 پرو میروند.

خودرو X22 پرو وارث تکامل طراحی برند ام وی ام است، خریداران در هر نسل شاهد بهبود طراحی و رشد و پیشرفت خودروهای ام وی ام نسبت به نسل قبلی هستند و X22 پرو در جایگاهی ایستاده که میتوان آن را در میان خودروهای اقتصادی و شهری، کامل بالغ و تکامل یافته خطاب کرد.

در طراحی X22 پرو به طور کامل نیازها و سلیقه کاربران جوان در نظر گرفته شده و این روند به طور مداوم در حال تکامل است.

استفاده از طراحی ترند روز دنیا

جلوپنجره کهکشانی طراحی جدید ام وی ام است که در محصولات لاکچری و گران قیمت این شرکت نیز دیده میشود و تاثیر بسزایی در جذابیت بصری خودرو دارد.

چراغهای جلوی از نوع LED هستند که با لنز الماس کریستالی نه تنها نور روشن و واضحی را ارائه میدهند، بلکه حس تکنولوژی مدرن را نیز به آن اضافه میکنند.

طراحی بدنه با خطوط مختلف، حس حرکت و انعطاف پذیری را القا میکند که شتاب و چابکی X22 پرو را به نمایش میگذارد. چرخهای آلیاژی آلومینیومی 16 اینچی دو رنگ و طراحی توخالی سه بعدی چراغهای عقب با نوار دودی میان آنها، نه تنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است، بلکه تشخیص و ایمنی خودرو را در شب بهبود می بخشد.

طراحی المان تم “”X شکل در قسمت جلویی خودرو از عناصری است که از نسل قبل به ارث رسیده و طراحی جذابتر آن نشان از درک صحیح نیاز خریداران از طرح طراحان ام وی ام دارد.

ام وی ام X22 پرو، بهترین انتخاب برای جوانان

ام وی ام در طراحی X22 پرو به دنبال چندین هدف ارزشمند است. ابتدا حرکت رو به جلو و پیشرفت در این طراحی مشهود بوده و خریداران میتوانند ارتقا طراحی در نسل جدید نسبت به نسل قبلی را مشاهده کنند.

هدف دیگر ام وی ام را میتوان حفاظت از اصالت زبان طراحی اسپرت و ایمن در عین استفاده از ترندهای روز دنیای خودرو نامید.

اما همه چیز به ظاهر باز نمیگردد، در طراحی X22 پرو تمرکز ویژهای بر روی ایمنی و تجربه رانندگی مطمئن وجود دارد تا این خودرو به پکیج کاملی از زیبایی، تکامل و اطمینان در طراحی شهری و اسپرت خود داشته باشد.

نکته بسیار مهم آن است که بسیاری از جوانان برای تهیه اولین خودرو خود به سراغ X22 پرو میروند. این خودرو از نظر طراحی برای جوانان جذابیت بسیاری دارد. در عین حال با یک خودرو بسیار راحت و کم دردسر طرف هستید که دانشجویان، جوانان کم سن و سال و افرادی که به دنبال اولین خودرو هستند، به سراغ این مدل میآیند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje