Wp Header Logo 1189.png

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با درایت و همراهی دولت و مدیریت شهری، و با شعار پیش به سوی آسمان آبی، ۳ تا ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

رشد و توسعه صنعت خودرو با معرفی تولیدات و خودروهای جدید، معرفی خودروهای برقی، هیبریدی، پلاگین هیبرید و هوشمند در حمل و نقل عمومی و شخصی با هدف حمایت از این استراتژی و کمک به گسترش این خودروها در کشور و … از جمله اهداف برپایی نمایشگاه خودرو تهران اعلام شده است.

بنابراین گزارش، با توجه به رویکرد دولت سیزدهم برای حضور و بروز معنادار صنعت خودروسازی کشور در تولید و عرضه خودروهای برقی و هوشمند، متولیان نمایشگاه خودرو تهران تصمیم دارند تا در مسیر حرکت دولت، بیش از پیش به برنامه های هدف گذاری شده، معرفی دستاوردها و تولیدات جدید خودرویی کشور برپایه فناوری های نوین و پاک بپردازد.

بیراه نیست چنانچه بگوییم که کمک به برقی سازی صنعت خودرو، مهمترین هدف‌ برای برپایی پنجمین نمایشگاه خودرو تهران خواهد بود تا در کنار معرفی و عرضه تولیدات جدید خودرویی کشور در دو بخش سواری و سنگین، شاهد معرفی توانمندی های موجود در بخش برقی سازی خودروسازی باشیم.

این گزارش می افزاید: نمایشگاه خودرو تهران می تواند محل مناسبی برای آگاه سازی جامعه و متولیان امر از مسیر برقی سازی و هوشمندسازی صنعت خودرو کشور باشد تا در گام اول نسبت به برطرف کردن چالش های این مسیر هم در بخش دولتی و هم بخش خصوصی اقدامات مثمرثمر پیاده و اجرا شود و پس از آن، بیش از پیش با ایجاد زیرساخت مناسب به «ما می توانیم» در خودروسازی اعتماد داشته باشیم.

 

source

viraje

توسط viraje