یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
گرندپری فرمول یک ۲۰۲۲ بریتانیا به همراه اتفاقات زیادی با کسب اولین پیروزی کارلوس ساینز، راننده‌ی تیم فراری به پایان رسید. در ادامه به بررسی حواشی و اتفاقات این مسابقه‌ی جذاب می‌پردازیم.
در طول مسابقه و پس از خرابی خودروی اکون در کنار پیست و ورود خودروی ایمنی به درون پیست، فراری بر خلاف بقیه‌ی تیم‌ها لکلرک را برای تعویض لاستیک‌هاش به پیت نیاورد و در ادامه‌ی مسابقه لکلرک رده‌های زیادی را از دست داد. زیرا وی با لاستیک‌های هارد قدیمی خود در حال رقابت با بقیه‌ی ماشین‌ها با لاستیک‌های سافت نو بود و در نهایت چهارم شد. این تصمیم فراری حواشی زیادی به همراه داشت.

ماتیا بینوتو رئیس تیم فراری در این مورد گفت:
مشخص است که چارلز خوشحال نبود اما من به او گفتم که باید آرام باشد تا بعداً دوباره آن با او ​​صحبت کنم. ما نمی‌توانستیم دو پیت‌استاپ را هم زمان انجام دهیم چون ماشین‌ها خیلی نزدیک بودند.
وی ادامه داد:
کارلوس عقب بود و موقعیت‌های زیادی را از دست می‌داد بنابراین ما کارلوس را انتخاب کردیم.
این تصمیم فراری در حالی است که لکلرک امتیازهای بیشتر و شانس بیشتری برای قهرمانی فصل نسبت به کارلوس ساینز دیگر راننده‌ی فراری دارد. پیروزی فراری همیشه خوشحال کننده بوده اما بسیاری اعتقاد دارد، فراری با ماشین اشتباه پیروز مسابقه شده است و گفته میشود که رابطه بین لکلرک و بینوتو در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار ندارد.

در دورهای میانی مسابقه شاهد کاهش سرعت مکس ورستپن راننده‌ی ردبول و مدعی قهرمانی این فصل بودیم به طوری که او رده‌های زیادی را از دست داد. بر اساس گفته‌ی هورنر مدیر تیم ردبول، خودروی ورستپن ۵۰ درصد از دانفورس خود را از دست داده بود، زیرا قطعه ای از ماشین تیم آلفاتوری زیر ردبول ورستپن گیر کرده بوده است.
همچنین شایعه‌های زیادی مبنی بر بستن قرارداد بین ردبول و پورشه شنیده می‌شود. احتمالا در طی روزهای آینده خبر این قرارداد به طور رسمی منتشر خواهد شد و پورشه برای سال ۲۰۲۶ با ردبول در مسابقات فرمول یک شرکت خواهد کرد.
لوئیس همیلتون راننده‌ی تیم مرسدس نیز که در این فصل مشکلات زیادی دارد، توانست مسابقه‌ی خانگی خود را در رده‌ی سوم به پایان برساند. توتو ولف رئیس تیم مرسدس درباره‌ی عملکرد همیلتون در این مسابقه اظهار داشت:
من بسیار راضی هستم سرعت ماشین ما زیاد بود و ما برای پیروزی در مسابقه رقابت می‌کردیم. سرعت ما روی تایرهای هارد و مدیوم نیز بالا بود اما نتوانستیم آنقدر که می‌خواستیم روی لاستیک‌های سافت مسابقه را کنترل کنیم.
وی همچنین گفت:
بدون ماشین ایمنی، من فکر می‌کنم لوئیس برنده مسابقه بود و بهترین مسئله این است که ما نهایتا ماشینی برای رقابت کردن داریم.

مسابقه‌ی بعدی این فصل رقابت‌های فرمول یک هفته‌ی آینده در اتریش خواهد بود. آخرین برنده‌ی این پیست مکس ورستپن بوده است. گرندپری اتریش مسابقه‌ی خانگی ردبول به حساب می‌آید و از این بابت برای ردبول اهمیت ویژه‌ای دارد.
Clean energy (سلام فرمانده)
مسابقه واقعا محشری بود
من از ساعت ۶ و نیم تا دور و بر ۹ و اینا میخکوب جلوی تلویزیون بودم
واقعا از جذاب ترینای این فصل بود
خصوصا کل کل های همیلتون با بقیه
البته کار فراری واقعا اشتباه و مزخرف بود
اون بینوتو دل..ق…ک هم واقعا داره گند میزنه به قهرمانی فراری… واقعا من امسال رو حق فراری می بینم… برنده شدن واقعا حقشونه
phonix
تو فصل های اخیر همیشه از مشکل مدیریت میدان مسابقه رنج برده کی قرار بازی بدون اشتباه از فراری ببینیم من که نمیدونم
Clean energy (سلام فرمانده)
واقعا
واقعا مسابقه رو یه بازی بی ارزش و بی اهمیت انگار فرض کردن😐
چه وضعشه ناموسا
حسین
واقعا هم یکی از هیجان انگیز ترین گرند پری های امسال بود
هر لحظش حساس و پر استرس بود
اونم برای من تماشاگر
چه فشاری رو راننده هاس فقط خدا میدونه
فراری هم اگه مسخره بازی هاش رو کنار
بزاره قطعا امسال با لکلرک به قهرمانی می رسه
فقط پشتکار و استراتژی درست میخواد
نیشه
همیلتون که دیگه به آخر عمر حرفه ای گریش رسیده
فراری هم مال برنده شدن نیست
بهترین راننده لطیفی است
سیامک
سلام لطفا از قرارداد پورشه و ردبول بابت تامین موتور گزارش تهیه فرمایید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط viraje