یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
طی مراسمی با حضور مسئولان دولتی، مدیران مکث موتور و مدیران گروه ماموت خودرو، تولید خودروی تیارا آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از مکث موتور: شرکت مکث موتور دو ماه پس از رونمایی کراس‌اوور تیارا، ظهر امروز طی مراسمی تولید نخستین خودروهای تیارا را اعلام کرد.
در این مراسم دکتر یوسفی‌مقدم قائم مقام تولید ماموت خودرو با تاکید بر نگاه پیشرو در تولید گفت: از حدود ۶ سال قبل که درصدد ایجاد خطوط تولید خودروهای سواری بودیم تصمیم بر استفاده از به‌روزترین تجهیزات و دانش تولید گرفتیم و امروز خط تولید تیارا با افتخار از تجهیزاتی بهره می‌برد که در بزرگ‌ترین خودروسازی‌های دنیا استفاده می‌شود.
وی افزود: تجهیز خط تولید تیارا با تجهیزات مدرن اروپایی با همکاری وزارت صمت محقق شد.
در ادامه نیز مهندس وطن‌خواه مدیرعامل مکث موتور ضمن قدردانی از سرمایه‌های انسانی مکث موتور و گروه ماموت خودرو اظهار داشت: پس تولید و عرضه پیکاپ موفق کلوت، در زمانی کمتر از ۸ ماه، امروز تولید محصولی دیگر محقق شد.
وطن‌خواه خودروی تیارا را یک کراس‌اوور شهری معرفی کرد و افزود: تیارا با ظرفیت ۷ سرنشین علاوه‌بر اینکه یک کراس‌اوور خانوادگی محسوب می‌شود، به‌خاطر طراحی زیبای بدنه و کابین راحت برای تمامی سنین و مصارف مناسب است.
وی ادامه داد: درب‌های عقب این خودرو در مقایسه با رقبای خود کشیده‌تر است و سرنشینان ردیف سوم به‌راحتی می‌توانند سوار و پیاده شوند.
مدیرعامل مکث موتور با اشاره به امکانات خودرو گفت: تیارا دارای دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، ایموبلایزر موتور، سقف شیشه‌ای پاناروما، مانیتور ۱۰/۲۵ اینچی، ملاستر تمام دیجیتال ۱۲/۳ اینچی،  آینه‌های گرم‌کن‌دار، تهویه تمام اتوماتیک با دریچه‌های عقب، سنسور نور و سیستم تشخیص محل پارک خودرو است.
وی افزود: تیارا همچنین به سیستم کنترل پایداریESP، سیستم کمکی ترمز ABS + EBD + BA، ترمز پارک برقی EPB، اتوهلد و سیستم نمایش تصویری نقطه کور مجهز است.
لازم به ذکر است مکث موتور تیارا دارای پیشرانه ۵/۱ لیتری توربو است که ۱۵۵ اسب بخار توان و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس ۶ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌کند.
در ادامه مراسم با حضور مقامات و مسئولان دولتی و مدیران شرکت‌های مکث موتور و ماموت خودرو نخستین خودروهای تیارا از خط تولید خارج شدند و به‌صورت نمادین مراسم امضا بر روی درب موتور نخستین خودروی تولید شده انجام شد.







قسمت دوم فصل هشتم اسب بخار به تست و بررسی دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور اختصاص دارد و در آیتم «خودروچی» هم به سراغ مقایسه هیوندای وراکروز و تویوتا پرادو دو در اتاق FJ120 رفته ایم که در یک رده قیمتی قرار دارند.
در قسمت اول فصل هشتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی سانگ یانگ تیوولی اسپشیال (توربو) رفته ایم و این کراس اوور کره ای را با پژو ۲۰۰۸ مقایسه کرده ایم.







source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط viraje