یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
محبوبیت مسابقات درگ در اینترنت طی سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته و به‌جایی رسیده است که کانال‌های زیادی در یوتیوب اقدام به برگزاری این مسابقات بین خودروهای مختلف می‌کنند. همچنین بسیاری از این درگ‌ها صرفاً برای سرگرمی برگزار می‌شوند و در آن‌ها هیچ خبری از خودروهای اسپرت و پرفورمنس نیست. حال در اینجا می‌توانید یکی از این درگ‌ها را ببینید.

مردان تراتل هاوس به این نتیجه رسیده‌اند که برگزار مسابقهٔ درگ بین سه سدان فوق لوکس متعلق به دههٔ ۲۰۰۰ می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. بدین منظور، آن‌ها یک رولزرویس فانتوم مدل ۲۰۰۵، یک تویوتا سنچوری مدل ۲۰۰۴ و یک مایباخ ۵۷S مدل ۲۰۰۷ را گرد هم جمع کرده‌اند. هر سهٔ این خودروها به پیشرانه‌های V12 مجهز هستند اما تنها مایباخ از موتور توئین توربو بهره می‌برد. در این جمع، فانتوم با ۶.۷۵ لیتر، حجیم‌ترین موتور و سنچوری ضعیف‌ترین پیشرانه را دارد. پس بیایید نگاه دقیق‌تری به اعداد و ارقام داشته باشیم.

سدان فوق لوکس تویوتا از یک پیشرانهٔ ۵ لیتری V12 تنفس طبیعی استفاده می‌کند که تنها ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور باید وزنی ۲۰۵۰ کیلوگرمی را جابجا کند. در همین حال، موتور ۶.۷۵ لیتری V12 تنفس طبیعی فانتوم ۴۶۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این V12 بزرگ اما باید جثه‌ای ۲۵۳۰ کیلوگرمی را حرکت دهد؛ و نهایتاً به قوی‌ترین و سنگین‌ترین عضو گروه یعنی مایباخ می‌رسیم که ۲۷۴۴ کیلوگرم وزن دارد و پیشرانهٔ ۶ لیتری توئین توربوی آن ۶۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.
با نگاه به این اعداد احتمالاً خواهید فهمید که کدام خودرو پیروز می‌شود ولی بااین‌حال شگفتی‌هایی هم در این ویدئو وجود دارد و همه‌چیز آن‌طور که انتظار دارید پیش نمی‌رود؛ بنابراین، تماشای این درگ عجیب بین سدان‌های فوق لوکس خالی از لطف نخواهد بود.
 
تویوتا سنچوری
رولزرویس فانتوم
مایباخ ۵۷S
Reza Waffen SS
مایباخ ۵۷S انتخابمه
phonix
سنچوری مدل های جدید تری‌ هم داره
کسی میدونه برای چی این رو اینا آزمایشی میکنن؟
من یه سنچوری تو یوتیوب دیدم تو هند که خیلی مدرن تر(البته فقط کابین) بود
بعد مگه سنچوری فقط تو ژاپن عرضه نمیشد؟
امیرشایان فرازی
امکان واردات دسته دوش هم فراهم شده تو اون ویدیویی که خریده بود گفته بود
حق گوی باطل
ماشین های کارکرده یا تصادفی ژاپن میان کشورای عربی
هندی ها بخاطر فرمون راست بودن میبرنشون یا اگر اشتباه نکنم فرمونشون رو میارن چپ
چیزی که من زیاد دیدم اونجا بنز سفارش ژاپن هست
phonix
دوستان ممنون بابت اطلاعات
Alan.r
بدون شک مایباخ انتخابمه
Moon
این تویوتا سنچوری مگه فقط مخصوص بازار ژاپن نبود ؟
تو آمریکا چیکار می کنه ؟
ولی به نظرم معقوله سرعت برای این کلاس ماشین بی معنی
NAVID۰۰۹۸
اگر اشتباه نکنم
در آمریکا قانونی هست که پس از گذشت چندین سال میتوانند خودروهایی که مخصوص بازارهای دیگر هستند را وارد خاک آمریکا کنند مثل آوردن مدل‌های مختلف نیسان GTR و … !
Nima
آمریکا ۲۵ و کانادا ۱۵ سال هست.
البته گذر موقت امکانش برای هر سنی بین ۳-۴ ماه هست
امیرشایان فرازی
نمیدونم ولی این ماشین ها اصلا نیاز ندارن انقدر سریع باشن
TML BN
خب اینها همشون پیرمرد هستن و میباخ به نظرم واقعا انتخاب بهتری
HesamS500
جانم مایباخ چه شتاب گیری میکرد
دکتر
تویوتا سنچوری رو به تازگی وارد کردن،بررسی کاملش و تو یوتیوب گذاشتن،این ماشین از نظر کیفیت واقعا فوق العادس،حتما ویدئو رو ببینید توی یوتیوب،شتابگیری میباخ واقعا جالب بود،مثل تیر از کمان یهو رها میشد،رولزرویس فک کنم مشکل داشت چون تو تست رولینگ انگار قفل میکرد ، و اصلا ماشین کندی نیست رولزرویس
JDM lover
با اینکه سرعت برای این ماشینا اولویت نیست و ارامش و راحتی مهمه ، اما میباخ خیلی خوب عمل کرد و بنظرم بین این سه انتخاب خیلی خوبیه
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
سنچوری به دلیل وزن کم اول جلو افتاد ولی قدرت موتورش از همه کمتر بود نتوست جاش رو حفظ کنه
ولی مایباخ به دلیل وزن زیاد اوایل عقب بود و وقتی دور می گرفت برنده میشد .
فقط مایباخ
مهردادکمال
فقط خدا میدونه قیمت بعضا عجیب رولز رویس چرا این قد بالاست
پدرام
سنچوری طراحی جالبی داره
Afg
مایباخ حرف نداره درسته تواین سبک ماشینای تشریفاتی اشرافیت و لوکس بودن و ایمنی حرف اول رو میزنه ولی باید همچی تمام باشن مثل مایباخ و رولزرویس
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط viraje