یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
دانگ فنگ فورتینگ فرایدی به عنوان جدیدترین محصول خودروساز چینی با قوای محرکه الکتریکی معرفی شد. این کراس‌اور برقی، ۲۰۴ اسب بخار قدرت دارد و کمی قوی‌تر از لاماری ایما خواهد بود.
فورتینگ فرایدی یک شاسی‌بلند الکتریکی با عناصر نارنجی رنگ فراوان در بدنه است. چراغ‌های این خودرو با تریم مشکی خود تضاد جالبی با بدنه سفیدرنگ ایجاد کرده‌اند هرچند ظاهر خودرو را نمی‌توان مرسوم دانست. فورتینگ شرکتی است که تحت مالکیت دانگ فنگ موتور فعالیت می‌کند. نام چینی این شرکت فنگ ژینگ بوده و شاید در بازارهای بین‌المللی چندان شناخته شده نباشد اما در خود چین کسب‌وکار بزرگی دارد. در حال حاضر فورتینگ ۱۴ خودروی مختلف شامل سدان، کراس اوور، مینی ون و ون را به فروش می‌رساند.
به گزارش کار نیوز چاینا، دانگ فنگ فورتینگ فرایدی بر پایه خودروی بنزینی فورتینگ T5 EVO شکل گرفته است. نکته جالب اینکه خودروی T5 EVO با رنگ بدنه فابریک صورتی هم عرضه می‌شود. نیروبخش این خودروی درون‌سوز پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۹۷ اسب بخاری است که از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ ها منتقل می‌شود. آستانه قیمت T5 EVO معادل ۱۶۱۴۶ دلار است و در کشور ما توسط آرین موتور با نام لاماری ایما عرضه می‌شود. این احتمال وجود دارد که با افزایش توجه عموم مردم به خودروهای برقی، فورتینگ فرایدی نیز در کشورمان عرضه شود.
T5 EVO و فورتینگ فرایدی ابعادی تقریباً مشابه با طول/عرض/ارتفاع فرایدی ۴۶۰۰/۱۸۶۰/۱۶۸۰ میلی‌متر دارند. فاصله بین محوری آن‌ها نیز به ۲۷۱۵ میلی‌متر می‌رسد. فرایدی بجای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو از یک پیشرانه الکتریکی در اکسل جلو استفاده می‌کند. این پیشرانه ۲۰۴ اسب بخاری باعث ثبت حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر برساعت می‌شود.
روی بدنه این خودرو نشان‌های متنوعی دیده می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به پسوندهای EV Line و EVO اشاره کرد. دانگ فنگ فورتینگ فرایدی از سه‌ماهه پایانی امسال در بازار چین عرضه خواهد شد ولی هنوز اطلاعات مربوط به شعاع حرکتی و باتری آن منتشر نشده است. در صورت انتشار جزئیات بیشتر حتماً آن را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
phonix
طراح های سیتروئن و میتسوبیشی
در حال خندیدن به بقیه وقتی میبینن همه دارن چراغ ها رو دو تیکه میکنن:)
از چراغ های فوق‌العاده زیبای مخفی رسیدیم به چی هعی روزگار
امیرعلی
یک خبر جالب برای اون دسته از چینی فن ها که عقیده داشتند اگه ماشین های چینی به اروپا و آمریکا صادرات بشن از نظر قیمت و آپشن و امکانات همه رقیب هاشون رو به در می‌کنند:
پیکاپ چینی الکرتیکی maxus T90EV با برد ۳۵۰ کیلومتر و ظرفیت حمل بار ۱۰۰۰ کیلوگرم و قدرت کم ۲۰۱ اسب بخار !!!!(الان خودروساز های الکتریکی هندی هم حداقل ۳۰۰ اسب بخار از موتور برقی می‌کشند )
به قیمت ۵۰ هزار پوند (حدود ۶۰ هزار دلار ) در انگلیس به فروش میره
اما پیکاپ فورد اف ۱۵۰ لایتینگ مشخصات بالاتر رو با قیمت ۴۰ هزار دلار اراعه میده
خلاصه اینکه فن های تعصبی چین یکم به فکر فرو برند که آیا برند های چینی ارزش دفاع کردن دارند یا نه
NAVID۰۰۹۸
مطمئناً هیچ ارزش دفاعی ندارند اما واقع‌بینانه باشیم که آینده‌ی این صنعت را چینی‌ها به دست میگیرند به دلایل مختلف بخصوص نیروی کار مُفت ارزان و داشتن شرکت‌ها و صنایع قدرتمند تکنولوژی و دیجیتال !!!
AmirAli
مُفتتتتت
Wft?
datsun
به نظر منم چینها تا چند سال دیگه سهم بزرگی از بازار رو به دست میگیرن ولی از نظر تکنولوژی‌ هنوز راه دارن.
حق گوی باطل
نوید درست میگه چین بازار باتری و ریز تراشه رو داره دست میگیره
Dian
جلوش بشدت زشت و ناهماهنگه
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
اینکه چین بازار رو به خود وابسته کنه شکی نیست اما کشور های دیگه هم مثل ماست یکجا ننشسته اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط viraje