یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
ارزش سهام میتسوبیشی موتورز ژاپن در سال جاری میلادی بیش از هر خودروساز آسیایی دیگر رشد کرد. افزایش ۸۴ درصدی ارزش سهام این خودروساز به خاطر افرایش تقاضای خودروهای کوچک و وانت‌ها در جنوب شرقی آسیا بوده است. اگرچه صادرکنندگان خودروی ژاپنی از کاهش ارزش ین ژاپن که به پایین‌ترین سطح در ۲۴ سال اخیر رسیده حداکثر سود را برده‌اند اما میتسوبیشی به لطف سبد محصولات متنوعی که برای بازارهای نوظهور در آسیا تدارک دیده شده رشد سهام قابل‌توجهی داشته است. پس از آنکه محدودیت‌های ناشی از کرونا در کشورهای جنوب شرق آسیا کم‌رنگ‌تر شد، تقاضا برای خودروهای کوچک در این منطقه رشد محسوسی پیدا کرد.
هرچند به لطف کاهش ارزش ین نیمی از ۱۰ خودروساز برتر آسیا (از نظر رشد ارزش سهام) امسال ژاپنی هستند اما ارزش سهام میتسوبیشی بیش از دو برابر سایر رقبا افزایش پیدا کرده است. سهام مزدا و سوبارو بیش از ۲۰ درصد رشد داشته اما ارزش سهام تویوتا افت کرده است. به گزارش پدال و به نقل از اتونیوز، بازارهای اصلی میتسوبیشی شامل تایلند، اندونزی، ویتنام و فیلیپین هستند و به همین خاطر رکورد اقتصاد آمریکا روی این شرکت تأثیر کمتری نسبت به شرکت‌هایی همچون تویوتا، هوندا، نیسان، سوبارو و مزدا خواهد گذاشت. این را یکی از تحلیلگران ارشد بلومبرگ می‌گوید. میتسوبیشی که یکی از اضلاع اتحاد با نیسان و رنوست حدود یک‌چهارم درآمد خود را از منطقه جنوب شرق آسیا به دست می‌آورد.
بسیاری از کارشناسان کشورهای جنوب شرق آسیا را به عنوان نقطه روشنی در اقتصاد جهانی ذکر می‌کنند و مواردی همچون تولید کالا، گردشگری و… می‌توانند نقاط قوت این کشورها باشند. اتحاد میتسوبیشی با رنو وارد فاز جدیدی می‌شود و قرار است تولید خودروهای ریبج شده رنو یعنی کلیو و کپچر به زودی آغاز شود. محصول ریبج شده میتسوبیشی از کلیو با نام کلت شناخته می‌شود و کپچر رنو نیز با نام میتسوبیشی ASX عرضه خواهد شد. این دو خودرو در کارخانه‌های رنو تولید خواهند شد.
رندر میتسوبیشی کلت ۲۰۲۳
خریداران خودرو در جنوب شرق آسیا فریب قیمت‌هایی را می‌خورند که نشان دهنده سقوط ین به پایین‌ترین در بیش از دو دهه اخیر است. این افت ارزش ین به خاطر اقدامات بانک ژاپن است که سیاست‌هایی متفاوت نسبت به همتایان خود در آمریکا و دیگر کشورها را اتخاذ می‌کند. سهام میتسوبیشی با رشد ۲.۹ درصدی در روز چهارشنبه به بالاترین سطح از می ۲۰۱۹ تاکنون رسید. ارزش سهام این خودروساز هشتمین روز متوالی رشد کرد که طولانی‌ترین بازه زمانی از سال ۲۰۱۴ تاکنون محسوب می‌شود.
قاطر فروش
سواری این اوت لندرایی ک وارد کردن چطوره
Mohammad.2005
با توجه به بررسی های موجود تقریباً به غیر از فقدان چابکی مشکل آنچنانی نداره . البته نرمی و راحتی سواری هم از نقاط قوتش هست به علاوه اینکه داشتن سیستم صوتی عالی و شیفتر دنده پشت فرمان هم از بقیه رقبا متمایزش میکنه
NAVID۰۰۹۸
ببینید اوضاع چقدر خیطه که فن‌های کره‌ای سالار ریویو هم کلافه کردن تا حدی که استوری در مورد همین موضوع و خودروهای اوراقی کره‌ای گذاشت !!!

نوید اصلا از هر جهتی نگاه میکنم نمیتوتم درک کنم چرا یکنفر باید فن کره باشه
حتی یک موتور با قابلیت تیونینگ سنگین هم نداره عجیبه…
NAVID۰۰۹۸
کره‌ای‌ها فقط میتوانند با چینی‌ها رقابت کنند که البته مثل اینکه چینی‌ها هم آن‌ها را دارند پشت سر میگذارند !
MOHAMMAD.n.r
اوتلندر نسبت به سایر رقبای خودش خیلی چالاکه.
فقط چون cvt هست به آدم حس شتاب گیری انچنانی دست نمیده.
چابکی این ماشین وقتی مشخص میشه که کنار بقیه بگازه، از ایکستریل و سانتافه و سورنتو و کولئوس و اسپورتیج بهتره، ولی با رافور بگازه نمیدونم چی بشه.
رافور واقعا خوب راه میره.
Mohammad.2005
موافقم . فکر می کنم منظور رو درست نرسوندم اوتلندر به نسبت سگمنت خودش در بحث شتاب و دقت رانندگی خوب عمل می کنه . شاید نسبت به راوفور و رقبای سدان هم قیمت کمی ضعف داشته باشه که بازم به طور کلی ضعیف نیستش
Si
ما خودمون نزدیک ۷ ماه هست که اوتلندر داریم مدل ۲۰۱۷ وقتی خریدیم ۴۳ تا کار بود و الان ۵۶
باید بگم در رده ماشین های زیر ۳ میلیارد بی رقیب از نظر سواری هست من هم کولئوس سوار شدم و هم ایکس تریل ولی اوتلندر بسیار نرم هست و آپشن های قابل قبولی داره
تا الان هیچ مشکلی هم نداشته
بخاطر تبلیغات بسیار زیاد وارد کنندگان سانتافه ایکس تریل و اوتلندر دیده نشدن وگرنه کره ای ها ۱۰۰ سال دیگه هم به این دوتا نمیرسن
4wheeled
یه دوست دیگه ای هم هست اونم همه ماشینا رو داره و سوار شده و طبق تمام تجربیاتش ژاپنی ها بهترینن همیشه،که البته به طور کاملا تصادفی،کاملااااا تصادفی تو هم مثل همون صحبت میکنه همیشه،خدایی ناکرده منظورم این نیست که یکی هستین
حالًا جدای از این صحبتا هر وقت فکر کردی اوتلندر از سانتافه بهتره و دلیل اینکه فروش و محبوبیت سانتافه تو ایران از کل ومحصولات ژاپنی بیشتره تبلیغات وارد کنندگان ایرانی هست یادت بیوفته که فروش ۵ سال گذشته اوتلندر تو امریکا : ١۵٩ هزار تا
فروش سانتافه تو ۵ سال گذشته در امریکا : ۵٣٣ هزار تا!
همین واست کافیه حالا جوایز و نمرات بالاتر تو تمام مقایسه هارو لحاظ نمیکنم
NAVID۰۰۹۸
اتفاقاً تجربه‌ی سواری با اوتلندر ۲۰۱۷ رو دارم و از هر نظر در رده‌ی خودش بهترین هست به جز گیربکس مضخرف CVT اون !
دوستانی هم که با نیش و کنایه میخواهند کسی را تخریب کنند بدانند که اول مهر نزدیک هست و لوازم مدرسه‌هاشون رو آماده کنند جهت کسب علم و دانش !
در ضمن ، وقتی آمار فروشی میدی ، مستند آمار بده نه مثل یه بچه مهدکودکی !

نوید حس میکنم کمر شکن ترین جمله ای که میتونستی به کره فن ها بگی رو گفتی
اول مهر نزدیک است😂😂😂😂😂
Si
عزیزم اوتلندر هیبرید پرفروش‌ترین ماشین در سگمنت خودش در اروپا بود
بعدشم نمرات؟؟؟ جوایز؟؟؟؟ واقعا برو تو کار کمدین خیلی آدم شوخی هستی چون میتسوبیشی فقط یه چرج ماشینش به کل کره می ارزه و جرمی کلارکسون گفت که لنسر بالاتر از لامبورگینی هست
بعدشم مگه فروشه؟؟؟ خودرو های ژاپنی دونه دونه توی کل دنیا معروف هستن و همیشه بودن و خواهند بود

@si
با این اوصاف سواریش از رافور هم بهتره چون رافور داشتیم عقبش خشکه ولی رافور بازارش بهتره از سانتافه که صدرصد بهتره من دوستم چندین ساله سانتافه داره الان که کارکردش ۱۰۰ رو ردکرده میگه هزینه هاش بشدت رفته بالا خوابونده خونه تا ردش کنه بره ولی میتسوبیشی به قول قدیمیا عمریه😂
Phonix
بله رافور عقبش خیلی صفته
با خودمون بهش میگیم شتر:)
انگار داری شتر سواری میکنی

سید سوار نیسان پیکاپ و رونیز نشدی اون دیسک هارو جابجا میکنه😂😂😂
Si
من راوفور سوار نشدم ولی پرادو چرا
نمیدونم سواری راوفور چجوریه ولی اوتلندر بسیار نرم هست
NAVID۰۰۹۸
هر کدام از این کراس‌اوور‌ها ، مشخصات شاخص خودشان را دارند که در گذشته یک کامنت کامل در موردشان گذاشتم !
اما در کل ، راوفور از همه چابکتر و خوش‌دست‌تر هست و اوتلندر از همه سواری نرمتری داره !
اما بارها گفتم که انتخابم در این کلاس خودرویی راوفور هست بنا به تجربه‌ای که در گذشته از این خودرو داشتم و مقایسه‌اش کردم با دیگران در غیر این صورت اگر ایکس‌تریل گیربکس تیپ‌ترونیک داشت ، بدونِ شک انتخابم ایکس‌تریل بود !
اما جالبه که بدونید خدمات سرویس روغن اوتلندر از همه رقبا ارزان‌تر هست و این در حالی هست که اگر نیاز به قطعه داشته باشد از همه گران‌تر هست !
Amir evolution
ب امید برگشت لنسر اوو افسانه ای
aliasn
الهی آمین
Si
افسانه براش کمه در کنار اسکای لاین کلمات کم میارن
سامان اذری
ژاپن تنها کشوری هست که به دوران قبل کرونا بازگشته
و کاهش ارزش ین هم باعث شده صادرات ژاپن بیشتر بشه و از اون طرف هم دولت کاملا تونسته تورم رو مهار کنه
دمشون گرم
امیدوارم میتسوبیشی هم بتونه به روزهای اوج خودش برگرده
دیروز یه خبری شنیدم دیگه کاملا نابود شدم
ژاپن هر سال بیش از ۱.۵ میلیون دلار برای احیای دریاچه ارومیه کمک مالی میکرد
بعد مسولین ما با اون پول میرفتن ماشین وارد ایران میکردن و با نرخ روز میفروختن 😭🤔

توی همین چندروز سفارت ژاپن به سیستان و بلوچستان ۲.۸میلیون دلار کمک کرده
Phonix
ژاپن برای بازسازی ارگ بم هم کمک کرده بود
برای لای روبی کارون هم اقدام کرد گفت کامل انجام میده و به جاش گل و لای ته رودخونه رو میبره اقایون بهشون بر خورد مانع شدن
کلا بیشتر از بقیه برای ما سود داشتن با اینکه در طی جنگ جهانی هم با ما مشکل خاصی نداشتن
Opinion
چقدر اذیت شدی با جملم🔥
من فقط حقیقتی که تو متن نوشته شده رو گفتم،تقصیر من نیست که،اگه ژاپن تورو با هزارتا موشکم بفرسته مریخ بازم تغییر نمیکنه متن
قاطر فروش
چقدر شریف کاش کشورو بدیم دست اونا
بهراد
من همیشه احساس میکردم به میتسوبیشی اونطور که باید توجه نمیشد. خوبه که بالاخره این اسطوره هم داره به جایگاه واقعیش میرسه.
Opinion
“ارزش ین ژاپن که به پایین‌ترین سطح در ۲۴ سال اخیر رسیده“
ای بابا 🤦🏻‍♂️
Phonix
هیتر ژاپنی ؟
سومین اقتصاد دنیاس
و جز پیشگامان صنعت فضایی و دارویی و پزشکی هست
حالا بدو تا کره بهش برسه
(کره همین چند وقت پیش موفق به پرتاب موفقیت آمیز موشک ماهواره‌بر شد)
کمی قبل از اونم ژاپن برای امارات یه کاوشگران ساخت و اونو به مریخ فرستاد
Opinion
چقدر اذیت شدی با جملم🔥🤦🏻‍♂️
من فقط حقیقتی که تو متن نوشته شده رو گفتم،تقصیر من نیست که،اگه ژاپن تورو با هزارتا موشکم بفرسته مریخ بازم تغییر نمیکنه متن
Phonix
نمیدونی ژاپنی که الان بهش گفتی کمترین میزان ارزش پول رو در چندین سال اخیر نسبت به خودش داشته ارزش پول بیشتری از کره داره
ضمنا کاهش ارزش پول در بعضی کشور ها مثل چین به صورت مهندسی شده صورت میگیره که باعث رشد صادرات و افزایشی گردشگر و به موازات اون باعث رشد اقتصادی میشه
از دوستان هم بابت این بحث بچه‌گانه معذرت میخوام دوست ندارم جز دعوای ژاپن و کره باشم صرفا نتونستم کم ارزش نشون دادن تلاش های ژاپنی هارو تحمل کنم
هرکس آنقدر که تلاش می‌کنه لایق احترامه
ilia2008
اتفاقا اونی که اذیت شده تویی
downfall
میدونی اگه ژاپن کره جنوبی رو تحریم کنه اقتصاد کره در کمتر از دو ماه نابود میشه؟ برو راجع به تحریم تجاری سال ۲۰۱۸ ژاپن بر علیه کره تحقیق کن تا ببینی سامسونگ و ال‌جی از ترس ورشکستگی چطور به دست و پای ژاپنی ها افتادن🤣 از تجهیزات خط تولیدشون تا مواد خام و مواد اولیه و اساسا بخش قابل توجه تجهیزات و لوازم و مواد های تک صنایع اصلی کره از ژاپن تامین میشه
downfall
اقتصاد کشورت (کره مربا) در مقابل اقتصاد ژاپن مثل اقتصاد یک کوره دهات در مقابل اقتصاد کلان شهر تهرانه
Hadi
واقعا هیچ موقع حس روشنی به میتسوبیشی
نداشتم چون هیچ مدل از ماشیناش زیاد تو ایران تولید یا وارد نشدن، تنها مدلایی که تو ایران نسبتا هست یکی اوتلندر، میراژ و لنسره، کلا از لحاظ تکنولوژی و مصرف سوخت از رقباش مثل تویوتا، هوندا و مزدا چند سال عقب تره ولی در کل اگه روی شاسی و پلت‌فرم لنسر بشه تی یو فایو یا ای اف سون رو نصب کرد عالی میشه چون هندلینگش بالایه
Phonix
هوندا هم خیلی کم وارد ایران شد
مزدا هم از یه جا به بعد مرد
بهمن رفت سراغ چینای اشغال
یوسف
احیا و بازگشت میتسوبیشی خیلی عالیه ولی ایکاش فقط به ریبج کردن محصولات نیسان و رنو مشغول نشه، اشتراک پلتفرم طبیعیه ولی میتونه روی زبان طراحی خودش کار بکنه
Phonix
زبان طراحیش خیلی رادیکالی شده
ولی من دوست دارم بعضی مدل هاشو
meysam
جالبه که دیروز خبری منتشر شد از افت قابل توجه صادرات کشور چین نسبت به ماه قبل که حتی فراتر از پیش بینی کارشناسان بوده
کوروش
سلام علیکم ؛
بنیان گذار و پایه گذار شرکت هیوندایی موتورز کره جنوبی ؛ شرکت میتسوبیشی موتورز ژاپن می باشد .
تا سال ۱۹۹۲ فقط از موتورها و پلت فرم های اختصاصی میتسوبیشی استفاده می کرد و همین موتور ۲۴۰۰cc تتا ۲
هیوندایی ؛ محصول مشترک میتسوبیشی ، کرایسلر و هیوندایی در آلیانس جهانی انجین ، می باشد.
حسین
سلام اینجور که دوست عزیز میگه که ببین سانتافه چند هزار بیشتر فروش رفته این دلیل خوب بودن نمیشه تو ایران پراید بیشتر از همه ماشینا فروش میره پس پراید بهترینه نه عزیز ماشینای ژاپنی تو دنیا حرف اول را میزنه مخصوصا میتسوبیشی پاجرو و لندکروز
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط viraje