یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
نسل هشتم تویوتا هایلوکس در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و همچنان هم در خط تولید تویوتا نقش مهمی دارد. این وانت محبوب در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰ فیس‌لیفت شد اما همچنان ظاهر نسبتا قدیمی خود را حفظ کرده است. یک توینر ژاپنی این سالخوردگی چهره هایلوکس را درک کرده و برای آن، یک کیت بدنه ساخته است که وانت یادشده را بیش‌ازپیش به شاسی‌بلند توندرا شبیه می‌کند.

گروه «GMG Doube Eight» آنقدر کارش را ماهرانه انجام داده است که برخی ممکن است این کیت را با یک فیس‌لیفت رسمی اشتباه بگیرند. آن‌ها خطوط بدنه را به‌گونه هماهنگ کرده‌اند که سپر توندرا به‌خوبی روی هایلوکس بنشیند.

همان‌گونه که در تصاویر مشخص شده، شاخص‌ترین بخش این کیت بدنه، چهره بازطراحی شده آن است که حال‌وهوای توندرا را برای هایلوکس ایجاد می‌کند. جلپنجره ۶ ضلعی بسیار بزرگ با ساختار مشبکی شش ضلعی، سه چراغ رنگی زیر کاپوت و نام تویوتا که با حروف بزرگ روی واصل چراغ‌ها نقش بسته است، همگی هایلوکس را به هیولایی مانند فورد F-150 سوپردیوتی تبدیل می‌کند. ورودی هوای زیر چراغ اصلی این‌بار به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند. ورودی روی کاپوت نیز با نقش و طرحی جسورانه و چندضلعی برای هماهنگی بیشتر با سایر بخش‌های بدنه، نقش هواکش را برای موتور این خودرو بازی می‌کند.

باقی اجزای بدنه به‌جز طاق چرخ‌ها، به‌طور کلی دست‌نخورده باقی مانده‌اند. طاق‌های چرخ به رنگ بدنه رنگ‌آمیزی شده است. متخصصان این تیونر با استفاده از ایجاد چند فرورفتگی در این طاق‌ها، حس سرخستی بیشتری را در آن ایجاد کرده‌اند. خودروی نمونه که در تصاویر می‌‌بینید به رینگ‌های جدید آلیاژی مجهر شده که درون تایرهای جدید با چسبندگی مناسب قرار گرفته‌اند.

ژاپنی‌ها تغییرات مکانیکی و موتوری را در هایلوکس خود ایجاد نکرده‌اند؛ بنابراین این هایلوکس از همان موتور دیزلی ۲.۴ لیتری توربوشارژ با ۱۴۷ اسب بخار قدرت (برای ژاپن) یا یک واحد ۲.۸ لیتری توربودیزل ۲۰۱ اسب بخاری برای سایر نقاط جهان استفاده می‌کند. تیونر ژاپنی احتمالا این کیت بدنه را برای نسخه اسپرت‌تر هایلوکس یعنی GR اسپرت نیز ارائه می‌کند.

هزینه این ارتقا ظاهری به‌ترتیب زیر است: ۱۶۳۰ دلار برای سپر جلو، ۳۵ دلار برای جلوپنجره، ۵۵ دلار برای چراغ‌های زرد زیر کاپوت، ۶۵۹ دلار برای افزونه طاق چرخ‌ها و ۴۰۲ دلار برای هواکش کاپوت. خرید این کیت به‌صورت کامل ۲۶۹۲ دلار هزینه دارد که شامل خرج‌های اضافه چون رنگ‌آمیزی این قطعات، مالیات یا حمل‌ونقل نمی‌شود.
Erfan
فیس لیفت تویوتا فقط توی ایران معنی واقعی داره 😅
هرچی لندکروز ۲۰۰۸و۲۰۰۷بود فیس لیفت کردن.
نمی‌دونم چرا فقط هم به لندکروز گیر دادن و فیس لیفت میکنن چرا سراغ bmwوbenzیا برند های دیگه نمیرن
VIPER
شاید طرفداراش بیشترن که چنین کارایی میکنن
KSH
نمیدونم چرا انقدر لندکروز طرفدار داره تو ایران ماشین خوبیه ولی نه انقدر که طرافدار داره یخورده بیش از حده
Ferrari
نمیدونی چرا انقدر طرفدار داره؟؟؟
احتمالا چون چیزی ازش نمیدونی
– A M I R –
نه منم نمیدونم چرا انقدر طرفدار داره تو ایران در حالی که اکثرا رنگ جاده غیر از آسفالتو ندیدن، شما که میدونی ممنون میشم توضیح بدی.
Phonix
چون ماشین خوبی هست
کیفیت تویوتا رو داره
مردم هم دوسش دارن و ازش خدا ساختن
مثل بقیه ماشین ها خوب که یکمی ازشون تعریف هست

تازه ندیدی دورچراغ هاو بدنه هایلوکس های مدل پایین رو با سنگ جت میبرن بعد با بتونه کاری فیس جدیدشون میکنن
AMANTE
چون کیت های بدنه تویوتا به راحتی گیر میاد و ارزان هستن و شاید زیاد ربط نداشته باشه ولی سیستم برق کشی راحتی هم دارن ولی برای مثلا Benz یا BMW کیت های بدنه سخت تر پیدا میشه و گران هستن.
net
جلوپنجره بزرگ بد هست
پدرام
دلیلش اینه که مدل ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۱ فقط نمای جلو و عقبش یکم متفاوته و خیلی راحت میشه این کار رو انجام داد پروفیل درها یکیه
SadjadArt
بلد نبودن میزون جمع کنن فقط کار ایرانیاست
Pedram7
جالب نشده
Reza Waffen SS
عالی شده عالی
۹۱۱
نمیدونم چرا حس میکنم ساحبش ایرانی. چون فقط از پس یک ایرانی بر میاد.🤣🤣🤣😂
aMiRsHaYaN
نهایت فشار بیکاری
SS
بعد از لندکروزهای فیس دراپ شده حالا باید منتظر هایلوکسهای تاندرایی باشیم 😂
Amir mahdi @-1387
خیلی خفنه البته سایپا هم داره بنام دمپایی جلو بسته
با کیت پلاستیک آبی رنگ
Avan
عجب ابهتی داره
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
برعکس زده ابهت هایلوکس رو نابود کرده
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط viraje