یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
چندی پیش مازراتی با انتشاری تیزری، نمای بیرونی نسخهٔ الکتریکی نسل جدید گرن‌توریسمو را نشان داد و حالا نوبت به نمایش نسخهٔ بنزینی رسیده است. این شرکت علاوه بر نمایش کامل طراحی بیرونی گرن‌توریسمو، اعلام کرده است که این خودرو در نسخه‌های مودنا و تروفئو با پیشرانهٔ V6 نتونو به بازار عرضه خواهد شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، گرن‌توریسموی بنزینی در ظاهر تا حد زیادی با همتای الکتریکی خود که با نام فولگوره شناخته می‌شود یکسان است.

بااین‌حال، در جلوی خودرو شاهد ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و جلوپنجره‌ای متفاوت هستیم که برای خنک کردن پیشرانه طراحی شده‌اند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد اسپلیتر هم برجسته‌تر باشد. نمای جانبی خودرو به‌جز طراحی متفاوت رینگ‌ها، کاملاً با نسخهٔ الکتریکی یکسان است اما برجسته‌ترین تفاوت را می‌توان در عقب خودرو با چهار سر اگزوز در طرفین یک دیفیوزر مشکی‌رنگ دید.

مازراتی فعلاً خروجی پیشرانهٔ V6 نتونوی خود را در نسخه‌های مودنا و تروفئوی نسل جدید گرن‌توریسمو اعلام نکرده است ولی میدانیم که این موتور در سوپرکار MC20 می‌تواند تا ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. البته احتمالاً موتور نتونو در گرن تورر مازراتی خروجی پایین‌تری خواهد داشت. نسخهٔ پایهٔ گرن‌توریسمو می‌تواند حدود ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور داشته باشد یعنی همان اعدادی که موتور V6 مازراتی در نسخهٔ پرچم‌دار کراس‌اوور گریکاله تروفئو تولید می‌کند. درهرحال، گرن‌توریسموی بنزینی از نسخهٔ الکتریکی قدرت کمتری خواهد داشت.

روی بدنه و پنجره‌های این نمونهٔ نمایشی نسل جدید گرن‌توریسمو لوگوی نیزهٔ سه شاخ مازراتی به همراه نشان ۷۵ سالگی به چشم می‌خورد که به اولین گرن تورر این شرکت یعنی A6 1500 اشاره دارد. این خودرو در سال ۱۹۴۷ معرفی شد و پس‌ازآن مدل‌های متعددی دیگری مثل ۳۵۰۰ GT به بازار آمدند که نهایتاً منجر به ساخت نسل اول گرن‌توریسمو در سال ۲۰۰۷ شدند. به گفتهٔ مازراتی، ایدهٔ یک خودروی پرفورمنس بالا و مناسب برای مسافت‌های طولانی و سفرهای راحت برای اولین بار در دوران رشد اقتصادی ایتالیا پس از سال‌های تاریک جنگ جهانی دوم مطرح شد.

مازراتی هنوز تاریخ مشخصی را برای معرفی کامل نسل جدید گرن‌توریسمو اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود این خودرو در کنار نسخهٔ الکتریکی فولگوره در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود. تا آن زمان، این شرکت همچنان به آزمایش‌های جاده‌ای پروتوتایپ‌های گرند تورر جدید خود ادامه خواهد داد.

– A M I R –
گرنتوریسمو از یه غول بی شاخ و دم که صداش لرزه به اندام هرکس میندازه تبدیل شده به خرس مهربون! اگر عنوان گرنتوریسمو رو بذاریم کنار میشه گفت طراحی چشم نوازی داره، اما مثل نسل قبل جاودانه میشه؟ من بعید میدونم.

شرکت برای بقا و پیشرفت کار میکنه نه برای علاقه من و شما به صدای موتور اگر قرار باشه تا ابد به همون صورت پیش بره که جا میمونه و ورشکست میشه
– A M I R –
من از منظر طراحی عرض کردم، وگرنه که اگر خلاف فرمایش شما بود صنعت خودروسازی به این زوال و مسخرگی نمی افتاد.
پژمان
شرکتها پیشرفت خودشون رو در هماهنگ کردن خودشون با نیاز و خواسته ها و علاقه های مردم در بازار میبینن و اگر همین مصرف کننده ها که مردم هستن نباشن شرکتها باید برن درب خودشون رو گِل بگیرن
AMANTE
چقدر از سه رخ جلو تول نشون میده.
بعد چرا مازراتی اینجوری داره گرن توریسمو جدید رو معرفی میکنه!؟ هر چند وقت یکبار عکس هاش رو میده بیرون و میگه ما داریم تست میکنیم.
corvette
خیلی فرق زیادی با قبل نکرده . بلکه طراحیش هم پسرفت کرده
امیدوارم موفق بشه
گرچه یکم بعید میدونم
Si
واقعا از نظر طراحی ۱۰۰۰ سال عقب گرد داشته
رضا
به امید پیشرفت روزافزون شرکت معظم مازراتی
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
شکستش از همین الان مشخه.
Arshia m3csl
خیلی اصالتا رو حفظ کرده گرن توریسمو عالیه جدا یک الفارومئو اسپرت جدید هم رو پلتفرمش تولید کنن کنار سوپراسپرت موتور وسط عالی میشه
علی
مازراتی لوکس و دوست داشتنی . هرچی بگذره باارزش‌تر میشه
miladzm
حیف پول و سرمایه ای که به خاطر این برند ورشکسته داره تلف میشه !
آخرش هم همون سناریوی تکراری : شکست !
و در نهایت تعطیلی خط تولید به دلیل کمبود بیش از حد مشتری !
علی
عمو جون کسی مجبورت نکرده پست های مازراتی را بخونی و بعدش بیایی در افشانی کنی .
R
این که همون ام سی بیسته 😐😐
شهاب
گرن توریسمو فوق العاده بود نسل جدیدش هم همینطور دقیقا خواستن اون طراحی سنتی عقبش رو حفظ کنن
MC20
اول پژو ها شبیه سیتروئن شدند … بعد بی ام و … تر زد در شکل جلو پنجره محصولاتش و طراحی داخلی محصولات جدید و برقی اش … حالا هم مازراتی با این چراغ ها و این چهره خنگ در محصولات جدیدش ، داره چوب حراج می زنه به میراث ۱۰۸ ساله اش … یعنی طراحی اش … من دیگه به شخصه از هیچ کس هیچ توقعی ندارم … دیگه اگه دیدم بنز هم رو ماشیناش شبیه چینی ها چراغ های خیلی باریک و بی هویت گذاشته … نه تعجب می کنم نه ناراحت می شم … هر کی هم ، هر کار دلش می خواد ، بکنه … توو دنیایی که به آرمیچر تسلا بگن ماشین … همون بهتر که اصلا گرن توریسمویی نباشه که بخواد با این قیافه و شکل ما رو دق بده … یه زمانی مازراتی از همه خوشگل تر بود و اما الان در کشوری که مهد طراحی است از فیس لیفت یک چراغ جلوی جذاب عاجز مونده … خاک بر سرت کلوس بوسه عزیز با این طراخی …عکس سوم ( نمای ۳/۴ ) … انگار می خواد گریه کنه … یک حماقت و گیجی و غمی توو چشماش … می خواد به اون جان الکان ح .. م زاده بگه بی ش . ف بی ه . ه چ . ز داری ما رو هم مثل ادواردو … نابود می کنی … اون دنیا باید هم تقاص خون ادواردو هم تقاص خون همه ما زراتی رو با هم پس بدی ح .. م زاده …
Porsche
هنوز دوستش دارم
اما طراحی اش افت زیادی داشته
واقعا با این سیر در حال رخداد
صنعت خودرو مثل لشکری شده که از هر طرف بهش حمله میشه و تعداد زیادی از بزرگان این صنعت رو نابود میکنه
hadi6
واقعا طراحی زیبایی داره و چشم نوازه 👌🏼🇮🇹
ولی اون ابهت نسل قبلی رو نداره…
ولی خوشحالم که مازراتی داره دوباره خودشو زنده میکنه و مدل های جدید معرفی میکنه
نسل جدید کواتروپورته و گیبلی هم سال ۲۰۲۳ معرفی میشن 👌🏼
Afg
من که خوشم امد ازش قسمت بشه حتما میخرمش
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط viraje