یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
بیامو M هیبرید V8، خودروی رسمی این خودروساز برای شرکت در مسابقات WEC و IMSA، سرانجام به آمریکای شمالی رسید تا در رویداد آینده موتوراسپرت که در دیماه سال جاری برپا خواهد شد، شرکت کند. در پی این رخداد، مسئولان بیامو از طرح نهایی و رنگآمیزی بدنه ابرخودروی LMDh خود رونمایی کردند که شامل سه رنگ اصلی زیربرند M و لوگوی مخصوص آن میشود. این طرح بدنه، پنجاهمین سالگرد تاسیس بیامو M در سال ۲۰۲۲ را گرامی میدارد.
گروه «بیامو موتوراسپرت GmbH» در تاریخ ۱ مه ۱۹۷۲ بنیان نهاده شد؛ بنابراین با فرارسیدن سالگرد نیم قرن سابقه کاری این مچموعه، تمامی مدلهای جادهای و اسپرت M به لوگویی منحصربهفرد مجهز خواهند شد.
بیامو طرح ابرخودروی هیبریدی خود را در جریان یک مراسم پرزرقوبرق در موزه «پیترسون» در لسآنجلس رونمایی کرد. جلوپنجره این خودروی مسابقهای بهجرعت یکی از بزرگترین نمونههای «کیدنی» مشهور بیامو به شمار میرود که تاکنون در یک خودرو مورد استفاده قرار گرفته است. جلوپنجره M هیبرید V8 برخلاف مدلهای جادهای M3 و M4، بیشتر به نمونههای مسابقهای M8 شباهت دارد و کشیدهتر است.
بال هواشکن پشت، میزبان لوگوی بزرگ M به رنگ سفید است. رنگبندی و تاکیدات بیامو بههمراه لوگوی سیاه و عبارت «World’s Most Powerful letter» روی کاپوت این خودرو، به اتمام حجتی از سوی M هیبرید V8 با سایر رقبا تبدیل شده است.
پردهبرداری از طرح بدنه مسابقهدهنده بیامو با اعلام رانندههای آینده M هیبرید V8 همراه شده است. بیامو در کلاس GTP مسابقات قهرمانی «IMSA WeatherTech SportsCar» دو دستگاه M هیبرید V8 را وارد میدان میکند که توسط رانندگان زیربرند M به نامهای «کانر دی فیلیپی»، «فیلیپ انگ»، «آگوستو فارفوس» و «نیکی یلولی» رانده خواهند شد. «کولتون هرتا» نیز در رقابتهای ۲۴ ساعتی دیتونا همراه تیم بیامو خواهد بود تا سه راننده موردنیاز این رقابت تامین شود.
فراموش نکنید که بیامو چند ماه پیش اعلام کرد که M هیبرید V8 برای نخستینبار از ۲۰۲۴ وارد رقابتهای خودرویی اروپا میشود. این ابرخودرو بهعنوان یک خودروی کلاس LMDh در رقابتهای قهرمانی استقامت جهان، WEC، شرکت خواهد کرد؛ بهاینترتیب، بیامو نیز یکی از نامهای مشهور رقابتکننده در مسابقه ۲۴ ساعتی لمان ۲۰۲۴ در پیست «لاسارته» فرانسه خواهد بود. آخرین خودروی بیامو که توانست در این رقابتها به موفقیت برسد، V12 LMR مدل ۱۹۹۹ بود.
جانشین V12 LMR یعنی M هیبرید V8 چندی پیش در ایالاتمتحده وارد فاز تست اولیه خود در پیست سبرینگ شد. بیامو قصد دارد تا در جریان «پتیت لمان» پیش رو هفته آینده، طرح نهایی مسابقهدهنده خود را در معرض دید عموم قرار دهد. نظر شما درباره ابرخودروی بیامو M هیبرید V8 چیست؟ آیا آلمانیها موفق به شکست آکورا و کادیلاک در رقابتهای IMSA خواهند شد؟!
بهراد
یه دلیلی داره که بی ام و شده سلطان جلو پنجره… ولی جدا از شوخی طراحیش بد نیست ( بجز اون جلوپنجره…)
Taha Malek
خیلی خیلی زیبا و خفنه
۹۱۱
چه خفن
Sobhan
لامبوره خفن تره یا این ؟
سهیل
لامبو اسباب بازیه
shirko
لامبو رو با هیچ ماشینی مقایسه نکن !!
Sobhan
چشم 🥰🤗
shirko
😄😍
Royal Driver UK 70
برای ماشین موتوراسپرت و ریسینگ اصلا طراحی مهم نیست.. فکر میکنید چرا الان بیمر بهترین ماشینای روزمره پرفورمنس رو میسازه. بخاطر طراحیشه. مثلا ام۴ جدید. بی ام و میگه هرچی جلوپنجره بزرگ تر باشه ورودی هوای بهتری هم داریم پس بازدهی موتور بالا میره (سری ۷ رو حساب نمیکنم). بی ام و کارشو خیلی خوب بلده رو آیرودینامیک هم خوب کار میکنه. این ماشین هم یک برگ برنده خوبه برای بیمره ایول.
meysam
جلو پنجره جا داشت از اینم بزرگتر بشه
کم کاری کرده 😂😂😂😂
ولی خوشگل شده
محمد هادی
مخوف
ترسناک
خشن
جدی
توانمند
و زیبا
Sobhan
یاد پراید افتادم با این مشخصاتی که گفتی 🤣
محمد هادی
بی ام و تجربه بالایی در مسابقات استقامت داره
پس مطمئن باشید خوب میدونه برای پیروزی به چی احتیاج داره
پس مطمئن باشید خوب میدونه چی ساخته
به امید خبرهای پیروزی برای این سللللطان خوش استایل در موتور اسپرت
من یک ❤️بی ام و❤️ باز قهههارم
مسعود
با اینکه عاشق بیمرم ولی این اول جلوپنجره بوده بعد ماشین شده
BMW
خوشمان آمد عاشقش شدم
soulsmaster
اصلا خوشم نیومد،اگر چراغ هاش رو ازش بگیری دیگه زیبایی نداره،خطوط و و شکستگی داخل طراحی اش نیست.
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
دوست عزیز این یک ماشین مسابقه هست و باید چه زشت چه زیبا باید پرفورمنس باشه
Enayat
اینا اول جلو پنجره اند بعد، شدن ماشین🤣
Payfast
این الان رقیب ۹۱۹ evo ؟
SENNA
پتانسیل شکست رقبا رو داره
من قیافش خیلی حال کردم
شبیه هیولاست تا ماشین🤤
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.