یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
اگرچه کمی گرد پیری بر چهره لکسوس LS نشسته اما این خودروساز ژاپنی اقدام به معرفی مدل ۲۰۲۳ محصول لوکس خود با برخی بهبودها کرده است. بزرگ‌ترین تغییر این خودرو در کابین رخ داده جایی که از سیستم اینترفیس کاملاً جدید لکسوس استفاده می‌شود. این سیستم سال پیش در NX نیز معرفی شده بود. به لطف این بهبود مالکان می‌توانند با دستورات صوتی یا استفاده از نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی با خودرو ارتباط برقرار کنند.
همانند سیستم مولتی‌مدیا صوتی تویوتا، سیستم اینترفیس لکسوس نیز ناوبری مبتنی بر فضای ابری و همچنین پخش یکپارچه موزیک اپل و آمازون را میسر می‌سازد. به این موارد باید دستیار هوشمندی را نیز اضافه کرد که با گفتن جمله “هی لکسوس” فعال می‌شود و کاربران می‌توانند با آن طیفی از عملکردهای خود را به‌صورت دستورات صوتی کنترل کنند.
باقی بخش‌های لکسوس LS مدل ۲۰۲۳ مشابه مدل سال قبل هستند اما لکسوس می‌گوید این سدان لوکس هم‌اکنون از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم و همچنین درگاه‌های اضافی USB سود می‌برد. در بخش قوای محرکه شاهد ارائه همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۴ لیتری توئین توربو برای مدل پایه هستیم. این پیشرانه قدرت ۴۱۶ اسب بخار و گشتاور ۵۹۹ نیوتون متر را تولید می‌کند و نیرو را به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک می‌فرستد تا سدان موردبحث در عرض ۴.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.
مشتریان لکسوس LS مدل ۲۰۲۳ همچنین می‌توانند قوای محرکه هیبریدی را سفارش دهند که از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری، دو واحد الکتریکی و یک باتری کوچک لیتیوم-یونی تشکیل شده است. این مجموعه در نسخه ۵۰۰h قابل سفارش بوده و قدرت ۳۵۴ اسب بخار را ارائه می‌کند. LS هیبریدی در عرض ۵.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و اگرچه کمی کندتر از مدل عادی است اما مصرف سوخت بهتری دارد. قیمت لکسوس LS 500 مدل ۲۰۲۳ از ۷۷۵۳۵ دلار شروع می‌شود درحالی‌که نسخه فول LS 500h حداقل قیمت ۱۱۳۴۳۵ دلاری دارد و به‌صورت استاندارد با سیستم رانندگی نیمه‌خودکار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود هر دو نسخه یاد شده از اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شوند.
بهنام
بنظرم بعد از فیس لیفت نمای جلوش خراب شد ولی از نمای جانبی زیباست و بیشتر اسپرته تا لوکس .
علی
درود بر لکسوس . لوکس کم دردسر با هزینه های کمتر از سایر لوکس سازان . ظاهرش هم عالیه . طراحی داخلی اش هم بینظره
net
چراغ عقبش زیرش مشکی هست و در قسمت مشکی نوکش رفته پایین خیلی بد هست و مثل چراغهای عقب ماشینهای چینی شده و برای سدان لوکس این مدل طراحی چراغ عقب بد هست،اگر چراغ عقب یکپارچه قرمز زرشکی بود و زیرش نوک مشکی رو به پایین نداشت قشنگتر میشد.اگزوز مربعی بد هست اگر اگزوز دایره ای داشت قشنگتر میشد.اگر صندوق عقبش کمی کشیده تر بود قشنگتر میشد.این مدل چراغ جلو برای سدان لوکس جالب نیست
دیجی
با پول این خودرو سوناتا ۲۰۱۷کاپوت رنگ بهمون میدن خیلی باحاله کشورمون(البته حقوق ۳۵سال کارکرد یه کارگر یا یه کارمنده)
ashkan-car
لکسوس برند خیلی خوبیه
تو این نسل جدید هم اسپرت بودم هم لوکس بودن رو حفظ کرده
در کل به نظر من عالیه
Mohammad
چرا این طراحیش انقد بد شده؟
داخلشم انگار یکم شبیه بنز شده
نکن این کارو با خودت تویوتا😶
phonix
کجاش شبیه بنزه؟
مهم ترین بخش و شناسه داشبورد های بنز مانیتور یک تیکه هست که خیلی هم جدید نیست و خلی وقته بنز ماشین هاشو اینطور میزنه
الان شما همچین چیزی میبینید ؟
اگر هم منظورتون چوب مدل پیانو هست که در سری های لوکس بنز هست اون خطاش عمود هست و از این هم تیره تره و هم گرون تره عملا شبیه چوب پیانو هست
منکه ارتباطی بین این و بنز نمیبینم
AMIRHOSSE IN GERMANY
رقابت خیلی زیاد شده تو این رنج………..آدم سرگیجه میگیره برای خرید……………خوب که واردات ممنوعه هس وگرنه ی دردی به دردامون اضافه میشد 🙂
NAVID۰۰۹۸
دقیقاً همینه !
البته فکرشو بکن روزهای خوبی بیاد که مثل یک انسان بریم نمایندگی لکسوس و یه LS مشکی بخریم ببریم پارکینگ خونه ، یعنی میاد اون روز ؟!😔
البته به نظر من تمام نمایندگی‌های چینی‌فروشی‌ها را بکنیم محل اوراقی فروش‌ها !
روزی ببینیم که حتی چین جرئت نکنه برندهای خوبش را در ایران ارائه کنه چه برسه به این بنجل‌هایی که داره میلیاردی فروش میره !
فکرشو بکنید کارخانه‌های کرمان‌موتور بشه مونتاژکاری تویوتا لکسوس !
ایرانخودرو و سایپا فقط آلمانی منتاژ کنند !
و… !
روزهای خوب شانسی نمی‌آیند ، ساخته میشوند !
D:
وقتش بود کیلومتر و مالتی مدیا یک تکه میشدن ولی شاید لکسوس مثل رویس کلاسیک دوست داره
net
D
صفحه نمایش دو قسمتی روی هم ائودی a8 هم قدیمی شده و نیاز به صفحه نمایش یک قسمتی بزرگ داره.البته زمان خودش صفحه نمایش دو قسمتی جدا روی هم ائودی a8 زیباترین صفحه نمایش بود و در فیس لیفت جدید ۲۰۲۲ ائودیa8 بجای اینکه صفحه نمایش رو بروز و یک قسمتی بزرگ کنه اومده چراغ باریک جلو زیبا a8 رو زیرش دندانه دار زشتتتتتتتت کرده و تعجبه چرا ائودی همچین کاری کرده، برای ماشین سدان لوکس زیر چراغ جلو دندانه دار باشه خیلیییی بد و مسخره هست
sina
زیباترین سدان های لوکس بازار فعلا سدان های لکسس هستن
Amirreza.M
اس کلاس و جنسیس: ما رو دور ننداز
MohammaD
نمیشه لزوما گفت زیباترین اما سبک طراحی خاص و نه چندان متداول به نسبت رقبا و بازه قیمتی ، ستودنیه
Peyman.JDM
زیبا و با پرستیژ
MohammaD
برام جالبه که سدان ES هنوز حس تازگی داره اما LS یه مقداری قدیمی میزنه با اینکه جفتشونم تقریباً تو یه دوره معرفی شدن اما حدسی که میزنم نسل بعدی این مدل خیلی به کمال و پختگی زیادی برسه چون هردو سبک محافظه کار و اغراق آمیز رو تجربه کرده و اگه تویوتا خسیس بازی در نیاره ، از نظر امکانات و تکنولوژی هم می‌تونه خیلی خفن تر از اینا ظاهر بشه
Hadi
LS پادشاه لکسسه 👌🏼
این آپشن های جدیدش چند سال دیگه تو رقابت نگهش میداره 👌🏼
ولی بزودی به نسل جدید نیاز داره بعد ۵ سال…
Just toyota
کیفیت ساختش در حد s کلاس یا سری ۷ هست و تکنولوژی آپشن هاش هم اگه بیش تر نباشه کم تر نیست ، همه اینا در حالی که قیمتش ۴۰ هزار دلار ارزون تر هست
کرگدن باواریا
جگوار xj کجایی که برات دُم در آوردن!
زیباس ولی ، دوستانی هم که میگن سادس یا تویوتایی هست ؛ زیبایی در ساده‌گی هست خودم شخصا چشم درد میگیرم جنسیس جی ۹۰ رو میبینم اونایی هم که آستیگمات دارن کلا g90 رو نبینن
net
فقط ائودی a8.خط سفید اطراف شیشه دربها کراس اور و سدان لکسس در قسمت شیشه مثلثی که کمی پهن تر میشه خیلییییی بد هست.جلوپنجره ماشینهای لکسوس که تا پایین سپر کشیده شده خیلی بد هست
کرگدن باواریا
چی بد نیست از نظرت ؟
قاطر فروش
آئودی خیلی گرون تره
قاطر فروش
لطفا از اکورا tlx هم بذارید
جناب ایکس
طراحی فرمون خیلی قدیمی شده بنظرم مال بنز یا جنسیس بهترن.
بقیه جاها طراحی خیلی خوبه دارن.
phonix
فکر کنم قابل سفارش هست چون یه مدل اپشن داره که روی در ها شبیه الماس کاری هست اگه اون رو انتخاب کنن فکر نکنم روی فرمون چوب بزاره
هنوز هم لکسوس دوست داره پیرمردی باشه
مرتضی
بی ام و سری ۷، ۲۰۲۳ خیلی طراحی قوی تر داره و حتی از بنز اس ۲۰۲۳ با شکوه تره،این لکسوس فقط فیس لیفت حساب میشه نه ری دیزان جدید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط viraje