چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان



پیشرانه -مدیرعامل ایران خودرو برای بررسی روند اجرایی و نتایج طرح امدادنوروزی از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو بازدید کرد.
در این بازدید مدیرعامل شرکت امدادخودروایران گزارشی از تازه ترین آمار خدمات رسانی به مشتریان در طرح امداد نوروزی ارایه کرد.
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تقدیر از تلاش امدادگران برای خدمات‌رسانی، نقش خدمات امدادی در ایجاد رضایت در مشتریان را غیر قابل انکار دانست و گفت: ایران خودرو ارایه خدمات مطلوب به مشتریان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده و خدمات امدادی در زنجیره خدمات پس از فروش جایگاه ویژه‌ای دارد.
عظیمی با اشاره به این که استفاده از تخصص و مهارت امدادگران به عنوان شاه کلید برای رفع ایراد خودرو در محل است، تاکید کرد: ارایه این نوع خدمات از سوی شرکت امدادخودروایران به نوعی تضمین سفر ایمن برای هم وطنان‌ در تمامی ایام سال و به خصوص در ایام نوروز است.
وی گفت: شبکه خدماتی و امدادرسانی ایران خودرو باید به گونه ای عمل کند که تجربه مثبت و خاطره خوشی از سفرهای نوروزی و یا سفرهای سایر ایام سال در ذهن مشتریان بماند.
عظیمی، عملکرد شبکه خدماتی و امدادرسانی به مشتریان را عامل مهمی در ایجاد رضایتمندی و وفاداری مشتریان نسبت به سازمان عنوان کرد و گفت: باید با ارایه خدمات با کیفیت در مسیر رضایتمندی مشتریان به عنوان یکی از ذی نفعان اصلی گام برداریم.
وی ضمن مقدس و ارزشمند خواندن نفس عمل امدادرسانی به هم نوعان، بر ارایه مسوولانه خدمات تاکید کرد و گفت: تک تک کارکنان و امدادگران شبکه خدماتی در قبال مشتریان مسوول هستند و باید با تکریم آنان، به بهترین نحو ممکن نسبت به خدمات رسانی اقدام کنند.
گفتنی است، یکی از ویژگی‌های طرح مشترک خدمات نوروزی ۱۴۰۲، ایاب و ذهاب رایگان امدادگران، برای دارندگان خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو است که براساس تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، تا پایان طرح امداد نوروزی همچنان شامل حال امدادخواهان خواهد بود.
پست قبلی

مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را در مهار تورم و افزایش تولید اعلام کرد
لیست انتظار چگونه مشخص می شود؟
نیسان ترا با لباس جدید در ایران؛ بررسی شباهت‌های لئو MX8 و شاسی‌بلند پرجذبه نیسان
نیسان با معین خودرو به ایران می‌آید؛ آلتیما، ایکس‌تریل و سانی در صف

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





شاهین سایپا
تست و بررسی
از سوی «پیشرانه» منتشر شد
تست و بررسی ماشین لاماری ایما در شب
پربازدیدترین خبرها
شاهین محصول جدید سایپا؛ مشخصات فنی، قیمت و رقبا
آموزش گام‌به‌گام و تصویری تنظیم و تعویض لنت‌های عقب کاسه‌ای
معرفی تصویری سایپا شاهین
قیمت سایپا شاهین چه قدر خواهد بود؟
آموزش گام‌به‌گام و تصویری تعویض لنت جلو خودرو پراید
گارانتی خودرو و نکاتی بسیار مهم درباره آن!
تعمیر و نگهداری
تایرهای تابستانی، چهار فصل و زمستانی. تفاوت ها، قابلیت ها و کاربردها
سوپرشارژر و توربوشارژر چه عملکردی داشته و چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟
پیشرانه با تنفس مضاعف
بررسی عواملی که منجر به جوش آوردن پیشرانه می‌شود
وقتی پیشرانه جوشی می‌شود!
۶ اقدام اساسی برای سالم نگه داشتن خودرو
دلایل استارت نخوردن خودرو
تنظیم موتور خودرو چه زمانی لازم است؟
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.
افتخار می‌کنیم که همراه ما هستید.
پربازدیدترین خبرها
شاهین محصول جدید سایپا؛ مشخصات فنی، قیمت و رقبا
آموزش گام‌به‌گام و تصویری تنظیم و تعویض لنت‌های عقب کاسه‌ای
معرفی تصویری سایپا شاهین
اخبار داخلی
مدیرعامل ایران خودرو در بازدید از مرکز تماس امدادخودروایران مطرح کرد

مهلت ثبت نام خودروهای داخلی به مدت…
بازدید نظارتی از مرکز تماس…
با رشد 700درصدی تولید در 1402؛
مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را در…
پرسش پیشرانه از وزارت صمت
لیست انتظار چگونه مشخص می شود؟
نیسان ترا با لباس جدید در ایران؛…
سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید
بازیابی پسورد
پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد
source

سئو سایت

چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط viraje