چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
مالک یک فراری پس از پرداخت هزینهای ۱۰ هزار دلاری برای تعویض دکمههای داخلی خودرو، فراری را فروخته و سراغ کوروت رفته است.
مالکیت یک سوپراسپرت برای اکثر علاقهمندان به خودرو یک رؤیا محسوب میشود اما لذت بردن از رانندگی با یک سوپرکار فقط ظاهر ماجرا است و دردسرهایی هم به دنبال خواهد داشت. هزینههای نگهداری یک سوپراسپرت بسیار گران تمام میشود و ما صرفاً در مورد تعویض لاستیک و روغن صحبت نمیکنیم زیرا فقط تعویض دکمههای داخل یک فراری حدود ۱۰ هزار دلار برای مالک آن هزینه به دنبال داشته است. «جری موس» اخیراً در فیسبوک خود در مورد دردسرهایی که فراری برای آن داشته پستی منتشر کرده هرچند که از ذکر نام دقیق فراری موردبحث خودداری کرده است.
درهرحال، او فراری خود را فروخته است زیرا نمیتوانست پیشبینی کند که در آینده چه هزینههای دیگری روی دستش خواهد گذاشت. همچنین تعویض دکمهها تنها هزینهای نبوده که فراری به جری تحمیل کرده است. وی دراینباره میگوید:
من ۱۵ هزار دلار برای تعویض بلبرینگهای سرامیکی چرخ و ۴ هزار دلار برای تعمیر چراغهای نشانگر جانبی که از کار میافتند هزینه کردم
باورش سخت است که تعمیر یا تعویض چند دکمه هزینهای ۱۰ هزار دلاری داشته باشد اما جری عکسی از رسید تعمیرات خودروی خود را منتشر کرده که این ادعا را ثابت میکند.
وی پس از فراری سراغ یک شورلت کوروت استینگری کانورتیبل از سری ویژهٔ هفتادسالگی با پکیج ۳LT رفته و طی دو هفتهای که این خودرو را در اختیار داشته، کوروت را انگیزهٔ اصلی برای فروش فراری خود اعلام کرده و گفته است:
جنرال موتورز واقعاً فراری بهتری ساخته است!
هرچند جری مدل فراری خود را مشخص نکرده اما یک جستجو در اینترنت نشان میدهد که نیاز به تعویض دکمههای داخلی یکی از مشکلات کاملاً عادی در محصولات فراری است.
موضوع قطعات گرانقیمت اما در جدیدترین محصول فراری یعنی کراساوور پوروسانگوئه هم وجود دارد. بهعنوانمثال، فلاپهای مشکیرنگ در دهانهٔ گلگیرهای این خودرو، قطعات پلاستیکی ارزانقیمتی معمولی نیستند که در خودروهایی مثل سوبارو اوتبک دیده میشوند. در پوروسانگوئه این فلاپها کمی با بدنه فاصله دارند و با ارسال هوا در کنارههای خودرو، میزان درگ و نیروی رو به بالا را کاهش میدهند. همچنین فلاپهای مذکور بجای پلاستیک از فیبر کربن ساخته شدهاند و بنابراین در صورت آسیب دیدن، تعویض آنها قطعاً هزینهٔ زیادی به دنبال خواهد داشت. البته این فلاپها میتوانند هنگام حرکت در مسیرهای خاکی از آسیب دیدن رنگ دهانهٔ گلگیرها درنتیجهٔ برخورد سنگریزه جلوگیری کنند.
امیر
تخریب فراری مثل همیشه 😏
وقتی نمیتونن مثل تو باشن شروع به تخریبت میکنن 😎
در ضمن برای بهترین باید خرج کرد
Mohammad
داداش کوروت کلا معادلاتو بهم زد انقد کوروت خوب بوده ک همه ازش تعریف و تمجید میکنن لامصب با این قیمت و هزینه کم بیشترین لذت رانندگی با خودرو سوپراسپورت میده ک اصلا نیازی نداره تبلیغ کنه و بقیه برندارو تخریب کنه
Trump
قطعا که بهترین نیست ولی جز بهترین هاست
محمد
خب بعضی برند ها اونقدر کشش و جذبه دارند که هر قیمتی بذارن فارغ از اینکه واقعاً قیمت واقعی اون محصول با خدمتی که میده هست یا نه مردم بدون فکر کردن میخرن ، نمونش بسیاری از محصولات و سرویس های اپل ، بعضی از برند های پوشاک و….. فراری هم تو همین دسته از برند ها هست شک نکنید اگر شما اونقدر ثروتمند بودید که میتونستید فراری بخرید تو خریدش شک نمیکردید
پیام
فراری سوار شدن اصالت و پرستیژ خانوادگی میخواد نه اینکه هر ننه قمری که تو تجارت رمز ارز موفق شده بیاد فراری سوار بشه و بخاطر هزینه هاش قورقور کنه
Ferrari
این پست، به مسئله جالبی اشاره میکنه.
امیدوارم نویسندهای پدال درمورد دوام مدلهای فراری، یا سایر سوپر اسپرت سازها مطلبی منتشر کنن تا کاربرهای دیگه هم در این مورد بیشتر بدونن.
https://www.google.com/amp/s/www.evo.co.uk/supercars/205196/does-ferrari-make-the-most-reliable-cars-in-the-world-i-think-it-might%3famp
این یه مطلب از دوام فراری ها هستن که به قلم یکی از نویسندهای مجله evo نوشته شده و از قضا از دوام سوپرکارهای فراری تمجید کرده. البته کیفیت پایینتر در مدلهای قدیمی بدون شک وجود داشته اما مدلهای جدید بسیار خوب ظاهر شدن.
Alan.r
هرکه طاووس خواهد جور هندستان کشد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
افتخار میکنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.