چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
مدیر عامل بهمن دیزل در مراسم رونمایی از فورس ۱۲ تن با اشاره به سهم بالای این گروه در بازار خودروهای کار و تجاری گفت: «فورس ۱۲ تن حلقه گم شده بازار بود که توانستیم آن را به تولید برسانیم.»
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، حسین خضری افزود: «سعی ما بر این است تا بخشی از نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور را با تولید محصولات باری و کشنده بر عهده بگیریم، ما در حال حاضر، کامیونت و کامیونهای را تولید می کنیم که ظرفیت باری آن ها از سه و نیم تن تا چهل و چهار تن است.»
این فعال صنعت خودروسازی اضافه کرد: «با توجه به این که بین دو کامیون هشت تن و کشنده هجده تن فاصله بسیاری وجود دارد کامیون ۱۲ تن را معرفی کردیم تا نیاز بازار و فاصله بین دو خودرو را بتوانیم پوشش دهیم.»
وی ادامه داد: «در واقع، تولید فورس ۱۲ تن در ادامه برنامه های توسعه ای بهمن دیزل است.»
مدیر عامل بهمن دیزل اضافه کرد: «سال گذشته، بهمن دیزل در مجموع ۲۰هزار دستگاه خودروی کار و تجاری سبک و سنگین تولید کرده است.»
خضری ادامه داد: «سال گذشته، ۳۴هزار و ۱۳۶ دستکاه خودرو تجاری در کشور تولید شده است که نشان می دهد، بهمن دیزل همچنان سهم بالایی دارد. تلاشمان این است که این جایگاه را حفظ کنیم.»
وی با اشاره به نقشه راه این شرکت ادامه داد: «بر این اساس، برای تولید محصولات ۳.۵تا ۴۴ تن برنامه تدوین شده است. محصولاتی مانند ام پاور و کامیونت های فورسی که به بازار آمده اند نیز بخشی از این نقشه راه هستند.»
این فعال صنعت خودروسازی اضافه کرد: «در واقع، یکی از اهداف بهمن دیزل کمک به نوسازی ناوگان فرسوده است.»
مدیرعامل بهمن دیزل بیان کرد: «براساس آمار ۲ میلیون خودروی کار و تجاری سبک و سنگین تجاری در کشور وجود دارند. از این آمار ۳۰ درصد فرسوده هستند. مشکل دیگر نیز وجود خودروهایی است که ۱۹ سال عمر دارند و تا رسیدن به عمر متوسط ۲۵ سال فاصله چندانی ندارند. بنابراین توسعه و نوسازی ناوگان فرسوده کشور یک ضرورت است.»
خضری ادامه داد: «فورس ۱۲ تن نه تنها بخشی از نیاز به نوسازی ناوگان فرسوده است، بلکه نیاز بازار را نیز با توجه به خلأ موجود برطرف خواهد کرد.»
وی بیان کرد: «این خودرو براساس مطالعات بازار و برای پاسخگویی به نیازی افرادی در نظر گرفته شده است که بحث تناژ و قیمت برای آنان بسیار مهم است.این محصول با توجه به مشخصاتی که دارد، حداقل دو برابر ۶ تن می تواند پاسخگوی نیازها باشد.»
وی همچنین با اشاره به برنامه های توسعه ای بهمن دیزل اضافه کرد: «ظرفیت تولید فعلی مجموعه ما در هر شیفت ۲۰ دستگاه و در مجموع، دو شیفت ۴۰ دستگاه است که ظرفیت سالیانه ۱۰هزار دستگاه را داریم و در حال حاضر، بیش از دو هزار نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.»
خضری اضافه کرد: «در حوزه ساخت داخل باید گفت کابین ها در داخل کشور تولید می شود و با توجه زیرساخت تولید شاسی در بهمن دیزل این بخش نیز در بهمن دیزل به تولید خواهد رسید و ساخت داخل را به سی درصد خواهیم رساند.»
ازمونتاژ مزدا رسیدن به منتاژ کاری چینی . چر سرعتی گرفته لکوموتیر
بخش اتاق جلو ماشین با بخش بار از نظر ایرودینامیک هماهنگ نیست .
قیمتها تون روفضایی نکنیدوالاراننده نمیخادباهاش دزدی کنه قیمت منطقی نسبت به کرایه هاتون بخونه هرروزهم قیمتها تون روبالانبریدکی میخادجیبهای گشادتون پربشه مشتری مدارباشیدانصاف هم خوبه حیف این حرفایاسین گوش …ببینیدچقدرمردم ازشماراضی هستندمنه راننده همیشه ذکردارم براتون
این تنها استدلال اجباری دنیای تجربی ومتمدّن است،میزان تولیدات تعیین کننده توان درمعرفی هویّت یک ملّت است.
درودبرگردانندگان چرخ تولّید
شهروندی ازهرمزگان
🇮🇷ایران
اسب بخار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با محور تست و بررسی ویدیویی خودروها آغاز کرد. این رسانه در همان سال پایگاه خبری خودرو را در فضای وب تاسیس کرد و با انتشار اخبار مختلف صنعت خودرو، شاخه های فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر پایگاه خبری اسب بخار یکی از پرمخاطب ترین رسانه های صنعت خودرو در ایران است و به صورت روزانه به اخبار و حواشی آن می پردازد.
source
تولید محتوا
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.