Wp Header Logo 148.png


منتشر شده در 30 مهر 1402 ساعت 20:19


نویسنده
سامان امانی

شرایط فروش زوتی DL5 - آبان 1402

گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو شرایط فروش زوتی DL5 را به صورت رسمی اعلام کردند.

به گزارش آخرین خودرو، در شرایط فروش سایپا و پارس خودرو آمده است که منتخبان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی برای زوتی DL5 می توانند از یکم آبان ماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند. زوتی DL5 قیمت علی الحساب ۷۷۰ میلیون تومان را دارد و بر خلاف تبصره ۴ فروش خودروهای وارداتی، سایپا و پارس خودرو کل مبلغ علی الحساب را به عنوان پیش پرداخت اعلام کرده اند. در این شرایط فروش خودروها با رنگ سفید قابل سفارش هستند و از سویی مدت زمان تحویل DL5 توسط شرکت واردکننده ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

حتماً ببینید: ویدیوی معرفی زوتی DL5 در آخرین خودرو

شرایط فروش زوتی DL5 - آبان 1402

مشخصات زوتی DL5 پارس خودرو

زیر کاپوت این کراس اوور یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می رسد. وزن این کراس اوور ۱۴۲۰ کیلوگرم و حجم باک آن ۴۸ لیتر است. سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل پیچشی است و سایز رینگ ها هم ۱۷ اینچ است.

در این کراس اوور متوسط امکاناتی نظیر کروز کنترل، تهویه الکترونیکی دستی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، آینه وسط الکتروکرومیک، دوربین و سنسور پارک عقب، دو کیسه هوا، روکش چرم مصنوعی برای صندلی ها، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، ترمز ABS و EBD، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی دو رنگ، فرمان کمکی برقی، سیستم کنترل پایداری و آینه های جانبی تاشو برقی به همراه گرم کن را می بینیم. این کراس اوور نسبت به اقتصادی بودنش امکانات نسبتا خوبی دارد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir