به گزارش پرشین خودرو، در پروسه ریمپ، خودرو و ECU این تغییرات با توجه به شرایط خاص یک کشور (سوخت،آب و هوا) حداکثر سازگاری را پیدا می کنند و به طور همزمان نقاط ضعف بنیادین خودرو برای کسب حداکثر راندمان رفع می شوند.
ارزش اقتصادی کار ریمپ
در مقایسه هزینه ی ریمپ ایسیو در برابر خرید قطعات فیزیکی بالا (و صرف هزینه های بالا و زمان) میتوان با ریمپ کردن خودرو خود کارایی یکسان اما با صرف هزینه و زمان اندک دست یافت.
منظور از ریمپینگ (Remapping)
در پروسه ریمپ (Remap) واحد الکترونیکی کنترل موتور یا ایسیو (ECU) قطعه ای است که احتمالا در مورد آن چیزی نمی دانید، اما برنامه ریزی یا پراگرامینگ (Programming) و تنظیم (adjust) مجدد آن می تواند به شما کمک کند تا از پتانسیل بیش تر پنهان در موتور خودرو بهره بگیرد.
آیا ریمپ حرکتی هوشمندانه و اقتصادی است ؟
انعطاف پذیری (flexibility)، ساخت یک خودرو با تنظیمات واحد برای عرضه جهانی هر چند هوشمندانه به نظر میرسد اما پاسخگوی نیازهای خاص یک مصرف کننده نیست.شما به عنوان یک مصرف کننده و علاقه مندِ به رانندگی نیازی به این محدودیت های دست و پاگیر ندارید، بنابراین با تنظیم مجدد برنامه ایسیو می توانید از قدرت نهفته، امکانات پنهان و گشتاور محبوس شده در ECU موتور استفاده کنید.
مزایای ریمپ خودرو
افزایش توان یا قدرت موتور (horse power) – (۱۰ تا ۱۵ درصد)
افزایش گشتاور (torque)و کشش خودرو – (۱۰ تا ۱۵ درصد)
افزایش شتاب (acceleration) اولیه و ثانویه (بین ۱۰ تا ۱۵ درصد)
شتابگیری نرم تر و خطی
بهبود عملکرد و قابلیت رانندگی
واکنش بهبود یافته دریچه گاز
کاهش دمای موتور
کاهش تاثیر کولر گرفتن بر افت توان خودرو
امکان افزایش، کاهش، حذف و اعمال پارامترهای مختلف
امکان حذف محدودیت سرعت
امکان حذف کات آف یا تغییر به کات آف رگباری
امکان افزایش محدوده کات آف تا محدوده ایمن راه موثری برای تجربه رانندگی پرشتاب و در دور موتورهای بالا است.
امکان حذف سنسور اکسیژن دوم
امکان حذف سنسور میل سوپاپ
امکان افزودن بک فایر
امکان افزودن محدودیت سرعت
تعویض دنده های کمتر
با افزایش قدرت موتور در دسترس و گستردگی گشتاور نیاز به تعویض دنده کمتر می شود.
قابلیت نامحدود سفارشی سازی
همچنین امکان سازگاری دادن موتور با سوخت با کیفیت بالاتر یا پایین تر و یا استفاده از سوخت های خاص
ریمپ به خودرو شما آسیب می زند؟
تمامی کاری که ما در فرآیند ریمپ خودرو انجام میدهیم بازنگری در نرم افزار مدیریت موتور (engine management software) است و این به خودی خود هیچ آسیبی به خودرو وارد نمی کند زیرا هیچ قطعه فیزیکی از روی خودرو باز یا تعویض نشده است و تمامی تغییرات در محدوده ایمن صورت گرفته اند تا از فشار بیجا بر روی موتور جلوگیری شود.
انواع استیج ریمپ
سه استیج شهری (Civic)، ریمپ هماهنگ با قطعات افترمارکت (Aggressive) و مسابقه ای (Advanced)
چرا باید ریمپ خودرو در مرکز کوانتوم مهندس کلایی را انجام دهید ؟
امکان انجام ریمپ در محل با بهره گیری از دستگاه های پرتابل پیشرفته
تنها مرکز با قابلیت ریمپ خودروهای سال ۸۴ به پایین علاوه بر خودروهای روز
دارا بودن دانش تعمیر و شناخت کامل ایسیو توسط تکنسین های ما
دارای نرم افزارها و تجهیزات به روز، اصلی و اورجینال برای ریمپ
گذراندن دوره های متعدد آکادمیک به صورت حضوری و غیر حضوری توسط اعضای تیم ما در مراکز آموزش خارج کشور
تنها مرکز با قابلیت ریمپ خودروهای دیزل و حذف DPF (فیلترهای متخلخل دیزل)
تنها مرکز با قابلیت حذف سیستم تجمع گازهای خروجی یا EGR
تنها مرکز با قابلیت حذف سیستم ادبلو ADBLUE
تنها مرکز با قابلبت ریمپ اکو یا به عبارتی تیونینگ اکو ( کاهش مصرف سوخت خودروی شما)
تنها مرکز با قابلیت عیب یابی تمامی خودرهای سواری و ماشین آلات سنگین و راهسازی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات دنیا
کوانتوم مهندس کلایی
09128625161
آدرس اینستاگرام
https://www.instagram.com/davood.kalaie
آدرس تلگرام
https://t.me/truck_adblue
آدرس سایت
تخصصی ترین مرکز ریمپ . تیونینگ ایران . مهندس داود کلایی .
تلفن
09128625161
آدرس محل :
تهران . خ سعیدی . بعد از متروآزادگان . نرسیده به پل کمربندی . پلاک 82
source