Wp Header Logo 578.png

بزرگ‌ترین فضای نمایشگاهی کشور در اصفهان

آبان 1402: علیرضا عاجزی، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق و مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان 1402، در نشست خبری این نمایشگاه اعلام کرد سایت جدید برگزاری نمایشگاه اصفهان با اختلاف از بقیه سایت های نمایشگاهی کشور بزرگ تر است. بیش از 11 هزار متر فضای مفید مسقف نمایشگاهی و حدود 40 هزار متر فضای باز در اختیار شرکت های خودرویی قرار گرفته است.

وی توضیح داد 21 شرکت خودروسازی در این نمایشگاه حضور دارند و چند خودرو جدید نیز رونمایی خواهد شد. گروه ایران خودرو با سه زیر مجموعه، گروه بهمن با 5 زیرمجموعه، گروه آرین در دو بخش تجاری و ‌سواری، گروه کرمان با تمامی شرکت های زیرمجموعه و زنجیره تامین قطعات، مدیران خودرو، سانیار موتور پارسیان، گروه ماموت با سه زیر مجو‌عه، شرکت ایران خودرو دیزل، شرکت شایان دیزل و شرکت کامل دیزل به همراه دو شرکت موتورسیکلت ساز در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل مرکز نمایشگاهی اصفهان، با اشاره به این که سایت نمایشگاهی جدید با سرعت زیادی در حال توسعه است، اظهار کرد در ‌نمایشگاه اصفهان سالانه بیش از 40 نمایشگاه برگزار می شود که یکی از مهم ترین آن نمایشگاه خودرو است. با توجه به اینکه استان اصفهان یک استان صنعتی است، به همین دلیل باید مرکز نمایشگاهی آن هم فضای مناسبی برای ارائه و نمایش فراهم کند. سایت جدید نمایشگاهی اصفهان با سه سالن به هم پیوسته حدود 17 هزار متر فضای مسقف دارد که حدود 11 هزار متر آن فضای مفید نمایشگاهی به حساب می آید. با اینکه این فضا نسبت به بقیه مراکز نمایشگاهی کشور بزرگ تر است، اما این سایت همچنان برنامه های توسعه ای خود را ادامه می دهد. اکنون یک سالن جدید در حال احداث است و توسعه زیر ساخت ها برای استفاده حداکثری از فضای باز هم ادامه دارد.

وی افزود سال گذشته حدود 17 هزار بازدیدکننده در نمایشگاه حاضر شدند که امسال با توجه به اطلاع رسانی های خوبی که تاکنون انجام شده و همچنین تغییر ساعت برگزاری برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی، احتمال می رود بازدیدکنندگان امسال به بیش از 25 هزار نفر در طول سه روز برسد.

حضور 20 خودروساز سواری و تجاری قطعی شد

مهر 1402: علیرضا عاجزی، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق و برگزارکننده نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو کشور، هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در حالی قرار است در آبان ماه امسال برپا شود که میزبانی از 20 شرکت خودروسازی در بخش سواری و تجاری برای این نمایشگاه نهایی شده است.

وی افزود باید منتظر رویدادهای مختلف از سوی خودروسازان در این نمایشگاه باشیم. معرفی محصولات جدید از سوی خودروسازان سواری و تجاری حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان، انجام خواهد شد و انتظار داریم تا هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان همچون دوره‌های پیشین، با استقبال بازدیدکنندگان همراه شود تا بیش از پیش به غنای این نمایشگاه افزوده شود. این نمایشگاه از ساعت 11 تا 19 روزهای 16 تا 19 آبان ماه سال جاری در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

تاریخ برگزاری نمایشگاه اصفهان 1402

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان برگزار می‌شود تا خودروسازانی که در رویدادهای اخیر حضور نداشتند، در آن شرکت کنند. این نمایشگاه از تاریخ 16 تا 19 آبان‌ماه برقرار بوده و حضور خودروسازان داخلی و خارجی زیادی در آن قطعی شده است. قبل از آن نیز در سال جاری دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت نیز در اصفهان برگزار شده است.

اهمیت این نمایشگاه، از این جهت بوده که خودروسازانی مانند مدیران خودرو ، تیگارد موتور و آریادیزل، که در نمایشگاه‌های شیراز و مشهد حضور نداشتند، در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند. علاوه بر آن، انتظار می‌رود که محصولات جدیدی نیز در نمایشگاه اصفهان معرفی شود. بنابراین این نمایشگاه یکی از کامل‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در سال جاری خواهد بود.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، از ساعت ۱۱ تا ۱۹ ، به مدت چهار روز، در محل جدید نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir