Wp Header Logo 239.png

در این مقاله می‌ خواهیم راجع به خرید اقساطی کوییک، مطالبی را عنوان کنیم. خودروی کوییک جزء ارزان قیمت ‌ترین خودروهای موجود در کشور ایران است که خوشبختانه امکان خرید اقساطی آن هم فراهم است. در این مقاله ابتدا، افرادی را که این نوع خرید برای آن ها سودمند است را معرفی خواهیم کرد. سپس فواید خرید قسطی این نوع خودرو و البته سایر خودروها را بررسی می کنیم. در ادامه مقاله، معایب خرید اقساطی کوییک و قیمت آن را تحلیل می کنیم. در انتهای مقاله نیز درباره شرکت های ارائه دهنده خرید اقساطی خودروی کوییک توضیحاتی ارائه خواهیم داد. در حال حاضر خودروشاپ بهترین و اولین سایت خرید اقساطی خودرو است که میتوانید برای خرید انواع خودرو به آن مراجعه کنید.

 

خرید اقساطی کوییک برای چه دسته از افرادی مناسب است؟

خرید اقساطی کوییک برای افراد زیر مناسب است: 

  1. بسیاری از افرادی که در حال مطالعه این مقاله هستید خودروی شخصی ندارید و به دنبال خرید یک خودروی ارزان قیمت و آن هم به صورت اقساط هستید. پس خرید اقساطی خودروی کوییک برای شما مناسب است.
  2.  البته بسیاری از شما نیز خودروی شخصی دارید ولی دوست دارید یک خودروی ارزان قیمت تر و جمع و جورتر خریداری کنید. پس خرید اقساطی خودروی کوییک برای شما نیز مناسب است.
  3. بسیاری از افراد نیز به دنبال سرمایه ‌گذاری در بخش خودرو هستند و به همین دلیل خرید اقساطی خودروی کوییک برای آن ها نیز گزینه مناسبی است.

 

فواید خرید اقساطی کوییک

فواید خرید اقساطی خودروی کوییک را در ادامه توضیح داده ایم.

 

  1. غلبه بر تورم

با توجه به تورم افسار گسیخته ‌ای که در چند  دهه گذشته و خصوصاً در چند سال گذشته، گریبان ‌گیر کشور ایران شده است، خرید اقساطی کالاهای مختلف معمولاً به نفع مشتریان بوده است. این موضوع در مورد خودرو که هر ساله با افزایش قیمت زیادی مواجه است، بیشتر به چشم می آید. به عنوان مثال قیمت خودرویی که امروزه ۶۰۰ میلیون تومان ارزش دارد، شاید تا همین ۶ سال پیش در حد ۳۰ یا ۴۰ میلیون تومان بوده است. بنابراین اگر  تا ۶ سال پیش اقدام به خرید قسطی آن خودرو می‌ کردید، به هر حال با سود فراوانی مواجه می ‌شدید. حتی اگر شرکت ارائه دهنده آن خودرو مبالغ زیادی را به عنوان کارمزد سود از شما دریافت می ‌کرد. در مورد خرید اقساطی کوییک هم، قضیه به همین منوال هست و قطعاً این خودرو در سال‌ های بعد با افزایش قیمت مواجه خواهد شد. بنابراین شما می ‌توانید با خرید قسطی آن از لحاظ اقتصادی سود کنید. 

البته تعداد اقساط، اهمیت بسیار زیادی دارد. در برخی از شرکت‌ ها خودروی کوییک را به صورت ۱۰ یا ۱۲ قسطی می‌ فروشند ولی شرکت‌ هایی هم وجود دارند که حتی به فروش خودرو به صورت ۶۰ قسطی می‌ پردازند. بدیهی است که در این صورت مبلغ قسط ‌های ماهیانه شما کاهش پیدا خواهد کرد و راحت ‌تر می ‌توانید یک خودرو را خریداری کنید.

  1. خرید ماشین بدون پرداخت پول

یکی از مهمترین فواید خرید اقساطی کوییک نیز این است که شما تا قبل از اینکه ماشین خود را تحویل بگیرید، نیازی به پرداخت پول نخواهید داشت. البته تنها در بعضی از شرکت ‌ها این امکان وجود دارد. در بعضی دیگر از شرکت ها، مقداری از پول را از شما دریافت می‌ کنند و سپس خودرو را تحویل شما می‌ دهند. به هر حال بدون این که کل پول ماشین را جمع و جور کنید از بی ماشینی خلاص می شوید.

 

 

معایب خرید اقساطی کوییک

خرید اقساطی کوییک با وجود مزایای زیادی که دارد دارای یک سری عیب هم هست. این عیب ها در ادامه آمده اند:

  1. بزرگ ترین عیبی که می‌ توانیم برای این نوع خرید عنوان کنیم، سود زیادی است که شرکت های ارائه دهنده اقساطی خودرو از شما خواهند گرفت. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی کوییک  را دارید، حتماً شرایط شرکت ‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و به سراغ شرکتی بروید که سود کم تری از شما دریافت می ‌کند. 
  2. عیب دیگری که خرید اقساطی کوییک دارد این است که در بسیاری از موارد، تا زمان اتمام قسط‌ های این خودرو شما نمی‌ توانید سند قطعی به نام خود ثبت کنید. البته در این مورد هم شرایط شرکت مختلف متفاوت است و در بعضی از شرکت‌ها همین که چند چک از شما دریافت می‌ کنند، سند را به نام شما ثبت خواهند کرد.

 

قیمت خرید اقساطی کوییک

اگر بخواهیم در مورد قیمت خرید اقساطی کوییک صحبت کنیم باید پارامترهای زیادی را در نظر بگیریم. اصلی ‌ترین پارامتر، قیمت نقدی خودروی کوییک است. می ‌دانید که قیمت خودرو در کشور ایران ثابت نیست و دارای نوسانات بسیار زیادی است. در بعضی از روزها قیمت یک خودروی خاص تا چند بار هم در طول روز تغییر می ‌کند. 

موارد متعددی مانند قیمت ارز و تصمیمات کلان دولت و مواردی از این دست در قیمت نقدی خودروی کوییک و سایر خودروها تاثیرگذار هستند. علاوه بر این مورد، مواردی مانند سود بانکی نیز در قیمت خرید اقساطی کوییک تاثیرگذار است. طبیعتاً هر چقدر که سود بانکی بیشتر باشد، نشان از تورم بالاتر در کشور دارد و شما هم برای خرید اقساطی هر نوع کالایی از جمله خرید خودرو بایستی سود بیشتری به شرکت ‌های فروشنده پرداخت کنید.

 

 خرید قسطی کوییک

از چه شرکت هایی می توان به خرید اقساطی کوییک بپردازید؟

در شهر تهران و در بسیاری از کلان شهرها و مراکز استان ‌ها، شرکت‌ هایی وجود دارند که به فروش اقساطی خودروهای مختلف از جمله خودروی کوییک می ‌پردازند. بنابراین شما می ‌توانید با مراجعه به این شرکت‌ ها نسبت به خرید اقساطی کوییک اقدام کنید. این شرکت‌ها شرایط مختلفی دارند.

با توجه به این که امکان دارد شرایط این شرکت ‌ها به صورت روزانه تغییر کند، نمی ‌توانیم نامی از آنها ببریم. کافی است که در فضای اینترنت یک جستجوی ساده انجام دهید تا متوجه شوید از کدام شرکت‌ ها می‌ توانید به خرید اقساطی کوییک بپردازید. حتماً شرایط شرکت‌ ها را با دقت مطالعه کنید و بی ‌گدار به آب نزنید. متاسفانه بعضی از شرکت‌ ها هستند که سود بسیار زیادی از مشتریان خود دریافت می ‌کنند و با روش‌های مختلف مشتریان خود را اذیت می‌ کنند.

نتیجه گیری

تورم بالای موجود در جامعه باعث شده است که قیمت خودروهای مختلف از جمله قیمت خودروی کوییک بسیار بالا برود. همین امر توان خرید مردم را به شدت کاهش داده است و مردم به سمت خرید اقساطی خودروهای مختلف از جمله خرید اقساطی کوییک تمایل پیدا کرده اند خرید اقساطی هم به نوبه خود مشکلاتی دارد ولی در کل و در این شرایط جامعه، گزینه مطلوبی به نظر می ‌رسد. البته بدیهی است که شما باید همه شرایط را بسنجید و از یک شرکت معتبر و منصف، اقدام به خرید اقساطی کوییک کنید.

 

source

viraje.ir

توسط viraje.ir