دیدگاه‌ها برای کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد بسته هستند

کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به قلم پل اومهونی و سام دروس منتشر شد. این کتاب توسط رضا لیاقت‌ورز که خود روزنامه نگار، دانش آموخته مقطع دکتری است ترجمه شده است. لیاقت‌ورز که خود سابقه مدیریت روابط عمومی بانک کشاورزی، صندوق توسعه ملی و روابط عمومی بانک گردشگری

کد خبر : 5564
تاریخ انتشار : جمعه 10 نوامبر 2023 - 23:04

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به قلم پل اومهونی و سام دروس منتشر شد.

این کتاب توسط رضا لیاقت‌ورز که خود روزنامه نگار، دانش آموخته مقطع دکتری است ترجمه شده است.

لیاقت‌ورز که خود سابقه مدیریت روابط عمومی بانک کشاورزی، صندوق توسعه ملی و روابط عمومی بانک گردشگری را در سابقه کاری خود دارد با هدف اینکه چگونه می‌توان راه و روش بازاریابی کسب‌وکار خود را با تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی متحول کرد، این کتاب را ترجمه کرده است.

قیمت کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی ۱۲۰ هزار تومان است.

۴۱۲۴۵

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.