Wp Header Logo 927.png


منتشر شده در 29 آبان 1402 ساعت 10:52


نویسنده
محمدرضا پاداش

شرایط فروش ام وی ام X33 کراس - آذر 1402

شرایط فروش ام وی ام X33 کراس به تازگی توسط مدیران خودرو منتشر شده و مشتریان می توانند نسبت به خرید این کراس اوور کامپکت اقدام کنند.

در این شرایط فروش امکان خرید نقدی و اقساطی خودروها با موعد تحویل ۹۰ روز کاری فراهم است. فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ کراس با پیش پرداخت حداقل ۵۰ درصد انجام می شود و بازپرداخت اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماه است. سود انصراف در این طرح فروش ۱۲ درصد اعلام شده است. نرخ کارمزد تسهیلات هم ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش ام وی ام X33 کراس - آذر 1402

مشخصات ام وی ام X33 کراس

در این شرایط فروش دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک CVT ارائه می شود. در ام وی ام X33 کراس اتوماتیک زیر کاپوت پیشرانه ۱ لیتر توربوشارژ سه سیلندر مجهز است که مثل دیگر پیشرانه های چری فناوری AVL اتریش را دارد. این موتور توان تولید نهایت قدرت ۱۰۲ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه CVT با ۹ دنده مصنوعی به چرخ های جلو منتقل می شود.

شرایط فروش ام وی ام X33 کراس - آذر 1402

در نمونه دنده دستی پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی ۴ سیلندر را داریم که توان تولید ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور را دارد و قدرت از سریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. این همان مشخصات فنی ای است که قبل تر در ام وی ام X22 پرو هم دیده می شد. در هر دو نسخه دستی و اتوماتیک بنظر می رسد خروجی های فنی برای یک کراس اوور کوچک شهری مناسب و منطقی باشد.

شرایط تبدیل اختیاری

در این شرایط فروش مشتریانی که قبلا نسخه های دنده ای و اتوماتیک از X22 پرو را خریداری کرده اند هم می توانند خودروهای خود را به نسخه های دنده ای و اتوماتیک X33 کراس تبدیل کنند. این شرایطی است که نمایندگی های مدیران خودرو برای این خودرو اعلام می کنند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir