دیدگاه‌ها برای نگاهی به نمونه منحصر به فرد از لامبورگینی هوراکان STO بسته هستند

نگاهی به نمونه منحصر به فرد از لامبورگینی هوراکان STO

لامبورگینی دیگر برای مدل هوراکان سفارش نمی‌­پذیرد چراکه تمام نمونه‌­های در حال تولید نیز از قبل به فروش رسیده‌­اند. با وجود این، خودروساز ایتالیایی تصمیم گرفته برای گرامی‌داشت یک دهه فعالیت بخش مسابقه‌­ای اسکوادرا کورسا، نمونه‌­ای خاص از هوراکان را تولید کند. این هوراکان ویژه، براساس نسخه STO و توسط بخش خودروهای سفارشی لامبورگینی یعنی

کد خبر : 7384
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 نوامبر 2023 - 23:07

لامبورگینی دیگر برای مدل هوراکان سفارش نمی‌­پذیرد چراکه تمام نمونه‌­های در حال تولید نیز از قبل به فروش رسیده‌­اند. با وجود این، خودروساز ایتالیایی تصمیم گرفته برای گرامی‌داشت یک دهه فعالیت بخش مسابقه‌­ای اسکوادرا کورسا، نمونه‌­ای خاص از هوراکان را تولید کند.

این هوراکان ویژه، براساس نسخه STO و توسط بخش خودروهای سفارشی لامبورگینی یعنی Ad Personam شکل گرفته است. در نخستین گام، بخش جانبی بدنه با سبز Verde Mantis و بخش بالایی آن با مشکی Nero Noctis تزئین شده تا به نماینده جدید لامبورگینی در مسابقات استقامتی یعنی SC63 شباهت پیدا کند. نشانه‌ای ویژه ده سالگی و همچنین Squadra Corse روی درها و نقاط دیگر بدنه دیده می‌­شود.

نگاهی به نمونه منحصر به فرد از لامبورگینی هوراکان STO

در فضای کابین این نمونه از لامبورگینی هوراکان STO نیز با ترکیب رنگی مشکی و سبز مواجه هستیم به نحوی که روکش آلکانترا با مشکی Nero Ade و دوخت آن با سبز Verde Fauns تزئین شده است.

میله­‌های حفاظتی آلومینیومی، روکش فیبرکربنی کف ، کمربندهای ایمنی چهار نقطه‌­ا‌ی و پلاک یادبود از جنس فیبرکربن، از دیگر ویژگی‌های کابین این نمونه منحصر به فرد به شمار می‌­آید.

بنابر اعلام لامبورگینی، هوراکان STO SC 10° Anniversario  نخستین خودروی شهری است که توسط اسکوادرا کورسا مورد تغییر قرار گرفته است. کاپوت فیبرکربنی با قابلیت ایجاد نیروی رو به پایین بیشتر، کمک‌­فنرهای قابل تنظیم در چهار حالت، تایرهای سفارشی ساخت بریجستون ، سیستم اگزوز تیتانیوم ساخت آکراپوویچ و باله عقب با سه درجه افزایش زاویه نسبت به نمونه موجود در STO استاندارد، تغییراتی بوده که بخش خودروهای مسابقه­‌ای لامبورگینی بر این خودرو اعمال کرده است.

نگاهی به نمونه منحصر به فرد از لامبورگینی هوراکان STO

البته پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری این خودرو بدون تغییر باقی مانده و همچنان 631 اسب­ بخار نیرو و 565 نیوتن متر گشتاور تولید می‌­کند.

با پایان تولید لامبورگینی هوراکان، پیشرانه 10 سیلندر تنفس طبیعی نیز به آخر خط می‌­رسد. ظاهرا قرار شده که جانشین این خودرو به پیشرانه‌­ای با حجم کمتر، احتمالا با هشت سیلندر، توربوشارژ دوتایی و لااقل یک موتور برقی، مجهز شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.