Wp Header Logo 1341.png


بیش از 300,000 دستگاه هوندا آکورد سدان و اچ‌آر-وی اس‌یو-وی به دلیل مشکل در سیستم کمربند بازآویزی فراخوانی شده‌اند. این فراخوانی برای اطمینان از ایمنی سرنشینان جلو در هنگام تصادف ضروری است. مشکل این است که ریوتی که باید دو قطعه از این سیستم را تثبیت کند، ممکن است از دست رفته باشد. در نتیجه، کمربند (یا کمربندها) هرگز به صورت اتوماتیک بازآویز نخواهد شد و در صورت تصادف، ایمنی سرنشینان تضمین نمی‌شود.


 


راه حل برای این مشکل قبلاً آماده شده است و نمایندگان هوندا کمربند را با مجموعه بازآویزی جایگزین خواهند کرد و این خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود. تعمیراتی که قبل از اعلام فراخوانی انجام شده باشند، باید نیز تحت گارانتی خودرو قرار گرفته باشند. در صورت پرداخت مالک به صورت خصوصی برای تعمیراتی که مرتبط با تعویض یک قطعه معیوب بوده است، هوندا این هزینه را جبران خواهد کرد.


 


تمامی مالکان در تاریخ 8 ژانویه 2024 در مورد جزئیات این فراخوانی مطلع خواهند شد، اما نمایندگان باید از قبل اطلاعات لازم را دریافت کرده باشند. اگر مطمئن نیستید که آیا خودروی شما تحت تأثیر این فراخوانی قرار دارد یا خیر، با مراجعه به وب‌سایت NHTSA یا صفحه فراخوانی هوندا، شماره VIN خود را بررسی کنید.


 

 فراخوان بیش از 300000 دستگاه هوندا آکورد و HR-V به دلیل مشکل کمربند ایمنی


 

source

viraje.ir

توسط viraje.ir