Wp Header Logo 1344.png

هنگامی که در گوگل به دنبال یک پالتو شیک و جذاب می گردید، اغلب با حجم زیادی از تصاویر و مدل ها رو به رو می شوید که ممکن است شما را سردرگم کنند. مهم ترین نکته برای انتخاب یک پالتو زمستانی این است که چه سبک و رنگی لباس های زمستانی دیگر شما را تکمیل می کند. به یاد داشته باشید که از بین سبک های موجود تنها تعداد محدودی جذابیت دارند و شما را شیک تر به نظر می رسانند. در ادامه این مطلب نمونه هایی از این پالتو های شیک را به همراه ویژگی هایشان بررسی می کنیم.

پالتو تدی

جذابیت یک پالتو شیک تدی در نرمی آن نهفته است. این پالتو به اندازه ای نرم و راحت است که می تواند شما را به خواب فرو ببرد. با پوشیدن یک پالتو تدی احساس می کنید یک خرس عروسکی شما را بغل کرده است. پالتو هایی از این جنس بسیار گرم و آرامش بخش هستند و تقریبا همه سنین می توانند از آن استفاده کنند. این لباس برای دورهمی های دوستانه یا مهمانی های آخر هفته انتخاب مناسبی است. همچنین گزینه ای عالی برای روز های بسیار سرد زمستانی است که با یک کلاه گرم تکمیل می شود. بهتر است پالتو های تدی را یک سایز بزرگ تر انتخاب کنید؛ زیرا مدل های آزاد آن شیک تر به نظر می رسد.

پالتو از جنس خز مصنوعی

پالتو شیک

خز های مصنوعی معمولا نشان دهنده تجمل هستند؛ بنابراین اگر به دنبال یک پالتو شیک و باکلاس هستید، بهتر است یک پالتو از جنس خز مصنوعی را انتخاب کنید. این سبک پالتو ها تقریبا همه کاره هستند و می توانید از آن ها در شرایط و موقعیت های مختلف بهره ببرید.

مهم ترین مزیت این پالتو ها این است که برخلاف تصور عموم، قابل شست و شو هستند و مراقبت از آن ها بسیار راحت است. اگر تمایل دارید لباس متفاوتی داشته باشید، می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که چاپ پارچه آن ها مانند پوست حیوانات است. پوشیدن یک پالتو از جنس خز مصنوعی همراه با شلوار جین و کفش های کتانی شما را بسیار جذاب و شیک نشان می دهد. تضمین می کنیم که هرگز از خریدن این سبک پالتو پشیمان نمی شوید.

پالتو چرم

مورد دیگری که می توان آن را یک پالتو شیک نام برد، کت بلند از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی است. این جنس در صورت داشتن کیفیت بالا مقاومت بالایی در زمستان دارد و بسیار تجملاتی به نظر می رسد.

به طور کلی خرید یک پالتو چرم می تواند بهترین سرمایه گذاری در زمینه لباس های زمستانی باشد؛ زیرا سال های طولانی دوام خواهد آورد. رنگ‌ های کلاسیک این سبک پالتو مانند مشکی، قهوه‌ ای، سبز زیتونی و آبی سرمه ‌ای گزینه‌ های فوق العاده ای برای افراد شیک پوش و سخت پسند محسوب می شوند.

پالتو ترنچ

پالتو ترنچ

هنگامی که کلمه ترنچ را می شنوید، احتمالا به یاد پالتو های دو تیکه کمربند دار به رنگ های تیره می افتید که بسیار سنگین هستند. اما ترنچ مدل های مختلفی دارد و می تواند یک پالتو شیک و همه کار باشد.

اگر به دنبال یک کت ترنچ جذاب هستید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که طراحی یقه آن متفاوت است. اما به هر حال همه مدل های ترنچ به اندازه کافی زیبا و شیک هستند و م انتخابی هوشمندانه برای کمد لباس های زمستانی خانم ها به شمار می روند.

پافر

اگر ترجیح می دهید به جای خرید یک پالتو شیک ، لباس راحت تر و غیر رسمی تری داشته باشید، بهتر است از کاپشن های پفی که به اصطلاح به آن ها پافر می گویند، استفاده کنید. پافر مخصوصا برای افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند و به لباسی نیاز دارند که در تمام طول زمستان آن ها را گرم نگه دارد، بسیار مناسب است.

لایه میانی اغلب کاپشن های پفی از الیاف مصنوعی و گیاهی پر شده اند و به خوبی شما را گرم نگه می دارند. بهتر است هنگام خرید کاپشن هایی از این جنس، یک سایز بزرگ تر را انتخاب کنید تا فضای کافی برای پوشیدن بافت، هودی و سایر لباس های ضخیم را در زیر آن، داشته باشید.

خاطرتان باشد که در هوای بسیار سرد زمستان، گرم نگه داشتن کلیه ها امری ضروری است و کاپشن های پفی درست مانند کیسه خوابی گرم و نرم، این کار را برای شما انجام می دهند. به طور کلی پافر ها برای پیاده روی در روز های سرد زمستانی و گذراندن تعطیلات آخر هفته در دل کوه، انتخاب خوبی هستند.

اُورکت

اورکت

اورکت یک پالتو شیک و کاربردی است که می توانید در روز های سرد زمستانی روی لباس های بافت خود، آن را بپوشید. قد این مدل پالتو ها معمولا تا زیر زانو ها است و علاوه بر بدن پا های شما را گرم نگه می دارند. اورکت ها نسبت به سایر پالتو ها، سنگین تر هستند و معمولا برای دوخت آن ها از پارچه های پشمی و الیاف مصنوعی خاص استفاده می شود.

این مدل پالتو اغلب یک کمربند باریک دارد که در قسمت میانی بدن بسته می شود و کمر شما را باریک تر به نظر می رساند. اُورکت ها به اندازه ای گرم هستند که حتی در سرد ترین روز های زمستان نیز می توانید به همراه یک بافت نازک از آن ها بهره ببرید. به طور کلی می توان گفت که این سبک از پالتو ها از هر نظر کاربردی اند و تا چندین سال به همان شکل اولیه باقی می مانند.

جمع بندی

انتخاب یک لباس و پالتو شیک برای روز های سرد زمستان کمی سخت به نظر می رسد؛ اما با آگاهی از نیاز خود، می توانید بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید. خوشبختانه در حال حاضر تنوع جنس و رنگ در این سبک از لباس ها بسیار زیاد شده است و هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. همان طور که گفته شد اگر به دنبال یک پالتو همه کاره و در عین حال شیک هستید، می توانید مدل ترنچ را انتخاب کنید. اما اگر سرمای زمستان برای شما آزار دهنده است اُورکت سنگین و گرم گزینه مناسب تری است. البته پافر ها و پالتو های تدی نیز انتخاب خوبی برای روز ها و شب های سرد زمستانی هستند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir