این موضوع دو دلیل عمده دارد؛ نخست عدماطمینان بازار و مشتریان بهخدمات پس از فروش و نداشتن اعتماد بهاین مدل خودروها برای استفاده بوده و مساله دیگر بازاریابی و تبلیغات نامناسب و ضعف در شیوه اطلاعرسانی درباره خصوصیات و مزایای این محصولات است.
حرکت چینی ها به سمت بازارهای بالادستی
محدودیت واردات خودرو بهلحاظ تعداد و حجم و درعین حال تعیین سقف قیمت ۲۰ هزار یورویی سبب شده است اکثر این مدل خودروها در کلاس متوسط و کمآپشن و برخوردار از ضعیفترین پیشرانه باشند.
این موضوع بهخودی خود چینیها را بهفکر فتح بازار بالادستی انداخته و آنها برای جذب مشتری در بازه قیمتی ۳ تا ۵ میلیاردتومان دورخیز کردهاند.
بر این اساس عرضه خودروهای شاسیبلند با برند ایکستریم (أکسید) توسط مدیرانخودرو یا سدان لوکس هًونگچی توسط بهمن نیز از همین سیاست پیروی میکند .
source