Wp Header Logo 222.png

خودروی دنا پلاس یکی از خودروهای لوکس ایرانی به حساب می ‌آید که در چند سال اخیر به بازار خودروی کشور ما معرفی شده است. این خودرو نسبت به اکثر خودروهای ایرانی قیمت بیشتری دارد. بنابراین اگر قصد خرید آن را دارید، بایستی حسابی مراقب باشید که افراد سودجو، خودروی دنا پلاس آسیب دیده و تصادفی و چپی خود را به جای خودروی دنا پلاس سالم به شما نفروشند. در این صورت، گرفتاری های زیادی برای شما پیش خواهد آمد. البته فقط بدنه این خودرو نیست که می تواند مشکل داشته باشد. بلکه ممکن است موتور یا جلوبندی و یا سیستم برقی آن نیز مشکل داشته باشد و شما را در دردسر بیندازد. 

در این مقاله ابتدا درباره فواید حضور کارشناسان در محل مورد نظر شما توضیح خواهیم داد. بعد از آن هزینه کارشناسی دنا پلاس در محل را توضیح می دهیم. در انتهای مقاله نیز خدماتی که کارشناسی دنا پلاس در محل به مشتریان خود ارائه می ‌دهد را شرح خواهیم داد.

 

فواید حضور کارشناسان در محل

در صورتی که کارشناسان ما در محل مورد نظر شما حضور پیدا کنند، دیگر مجبور نخواهید بود که در این ترافیک تا مراکز معاینه خودرو بروید. البته مراکز معاینه خودرو هم فقط بدنه آن را مورد بررسی قرار می‌ دهند و اگر شما قصد خرید خودروی دنا پلاس را داشته باشید، بایستی یک بار آن را نزد یک تعمیرکار حرفه‌ ای موتور ببرید و موتور خودرو را بررسی کنید. سپس نزد یک متخصص برق ماشین بروید و خودروی دنا پلاس را از لحاظ برقی چک کنید و یک بار هم نزد یک جلوبندی ساز بروید و خودروی دنا پلاس را از لحاظ جلوبندی چک کنید. بنابراین وقت بسیار زیادی را هم خود شما و هم فروشنده باید صرف کنید تا در نهایت بفهمید که خودروی مد نظر شما سالم است یا نه. 

اگر همه این کارها را هم انجام دهید باز هم نمی ‌توانید به قیمت مناسب خودروی دنا پلاس مد نظر خود دست پیدا کنید. به جای همه این کارها می ‌توانید از کارشناسان ما بخواهید تا در محل مورد نظر شما حضور پیدا کنند و خودروی شما را از همه جهت مورد بررسی قرار دهند و قیمت آن خودرو را به شما اعلام کنند. 

 

هزینه کارشناسی دنا پلاس در محل

یک نکته مهم در رابطه با هزینه کارشناسی دنا پلاس در محل این است که آن قدر تورم موجود در کشور ایران بالا است که قیمت خدمات مختلف از جمله قیمت کارشناسی بدنه خودرو نیز متناسب با آن تورم در حال افزایش است. بنابراین هزینه کارشناسی دنا پلاس در محل نیز افزایش یافته است. با این وجود می ‌توانیم قاطعانه بگوییم که  هزینه کارشناسی خودرو در محل، نسبت به مزایایی که این کار برای شما خواهد داشت، بسیار ناچیز است. شما فرض کنید یک خودروی دنا پلاس مدل 1400 را خریداری می ‌کنید. در صورتی که آن خودرو، بی ‌رنگ باشد با حالتی که یک لکه رنگ دارد، تفاوت قیمت زیادی خواهد داشت. این تازه قسمت خوب ماجرا است و امکان دارد که ماشین دنا پلاسی که شما قصد خریداری آن را دارید تعداد لکه‌ های رنگ بسیار بیشتری داشته باشد و یا حتی تمام رنگ باشد. 

کارشناس دنا پلاس در محل

 

خدمات کارشناسی دنا پلاس در محل

کارشناسی دنا پلاس در محل، همان خدماتی را انجام می ‌دهد که کارشناسی این خودرو در مکان ‌های ثابت انجام می دهد. در واقع نباید احساس کنید که چون این کارشناسان ما به صورت سیار، کار خود را انجام می دهند، مار آن ها کیفیت پایین تری نسبت به بقیه کارشناسان دارد. کارشناسان ما انواع ابزار آلات و تجهیزات لازم را به محل شما می‌ آورند و با نهایت دقت، خودروی دنا پلاس شما را کارشناسی می کنند. کارشناسان ما هم خودروی دنا پلاس مد نظر شما را از لحاظ فنی مورد بررسی قرار می دهند و هم از لحاظ بدنه، آن را کارشناسی می کنند. 

در بازرسی فنی از خودروی دنا پلاس، کارشناسان ما مشکلات موجود در موتور و جلوبندی و سیستم برقی خودروی دنا پلاس و حتی لاستیک های آن را به خوبی پیدا می کنند و به شما اعلام می کنند. از سوی دیگر این کارشناسان به شما خواهند گفت که خودروی دنا پلاس مد نظر شما از چه قسمت هایی ضربه خورده است و در چه قسمت هایی رنگ شده است. بدیهی است که در کارشناسی بدنه خودروی دنا پلاس، اولویت کارشناسان ما به ترتیب بر روی قسمت های زیر است:

1.      سقف و ستون خودروی دنا پلاس

در کارشناسی دنا پلاس در محل، کارشناسان ما بیشترین اولویت را به بررسی سقف و ستون خودروی مد نظر شما می دهند. اگر یک خودروی دنا پلاس دارای سقف یا ستون ضربه خورده و یا رنگ شده باشد، شما باید در خرید آن تردید کنید. 

 

2.      شاسی‌ های جلو و عقب ماشین دنا پلاس

آسیب دیدن شاسی ‌های خودروی دنا پلاس می ‌تواند ارزش آن خودرو را به شدت کاهش دهد. بنابراین کارشناسان ما به دقت شاسی‌ های جلو و عقب این خودرو را مورد بررسی قرار می ‌دهند تا وجود احتمالی سابقه ضربه دیدگی یا ترک خوردگی یا جای جوش یا رنگ شدگی را در آن ها تشخیص دهند.

 

3.    کاپوت خودروی دنا پلاس و صندوق عقب آن

صندوق عقب و کاپوت خودروی دنا پلاس هم با دقت توسط کارشناسان ما در محل شما مورد بررسی قرار می ‌گیرند تا در صورتی که قبلاً این قسمت ها ضربه دیده باشند و یا رنگ شده باشند، مشخص شود.

 

4.      گلگیرها و درب‌ های خودروی دنا پلاس

کارشناسان ما درب های خودروی دنا پلاس مد نظر شما و همچنین گلگیر‌های آن را به دقت بررسی می ‌کنند تا اثرات ضربه دیدگی یا رنگ شدگی را در آن قسمت ها مشخص کنند. بدیهی است که آسیب دیدن گلگیرها و درب ‌های خودروی دنا پلاس به اندازه آسیب دیدن قسمت ‌هایی مانند سقف یا ستون و یا شاسی این خودرو اهمیت ندارد؛ ولی با این وجود، همین درب‌ ها و گلگیرها نیز در صورت آسیب دیدن، قیمت خودروی دنا پلاس را کاهش می‌ دهند.

5.      سپر خودرو

کارشناسی دنا پلاس در محل، حتی سپر خودروی دنا پلاس مد نظر شما را نیز مورد بررسی قرار می‌ دهد تا در صورت رنگ شدگی آن، به شما اطلاع دهد. البته بدیهی است که نباید خیلی به رنگ شدگی سپر خودروی دنا پلاس اهمیت دهید. ولی به هر حال وظیفه کارشناسان ما این است که همه چیز را به اطلاع شما برسانند.

 

نتیجه گیری

فرض کنید قرار است یک خودروی دنا پلاس را به اسم خودروی بی‌ رنگ، چند صد میلیون تومان خریداری کنید ولی پس از انجام کارشناسی توسط کارشناسی دنا پلاس در محل، متوجه شوید که آن خودرو تمام رنگ هست. در این صورت، چند ده میلیون تومان و حتی چند صد میلیون تومان از ارزش و قیمت آن خودروی دنا پلاس کاسته شود. بنابراین کارشناسی دنا پلاس در محل را دست کم نگیرید.

 

 

source

viraje.ir

توسط viraje.ir