Wp Header Logo 200.png


منتشر شده در 13 آذر 1402 ساعت 21:42


نویسنده
سامان امانی

قیمت سه خودروی وارداتی جدید تعیین شد

با آغاز ثبت نام دور ششم عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، قیمت علی الحساب سه خودروی وارداتی جدید تعیین شد.

به گزارش آخرین خودرو، در دور ششم سامانه فروش خودروهای وارداتی ۱۱ مدل خودرو عرضه می شوند. شش خودروی چانگان CCS35 پلاس تیپ ۲، چانگان CS35 پلاس تیپ ۳، جتا VS5، جتا VS7، بستیون T77 و زوتی DL5 محصولاتی هستند که با قیمت قطعی به فروش می رسند. خودروهای چانگان CS55 پلاس و سوزوکی سیاز هم که در دوره های قبلی سامانه بوده اند، همچنان با قیمت علی الحساب به فروش می رسند.

اما سه خودروی وارداتی جدید با نام های جیلی آزکارا، ونوسیا D60 پلاس و ونوسیا استار به سامانه اضافه شده اند و قیمت علی الحساب آن ها مشخص شده است. قیمت علی الحساب بر اساس محاسبات اولیه سازمان حمایت بوده و بزودی قیمت قطعی این خودروها در مبادی ورودی کشور تعیین می شود. پس از اعلام قیمت قطعی، هزینه های جانبی شماره گذاری و بیمه و… به خودروها اضافه می شود. جیلی آزکارا توسط شرکت فردا موتورز در سامانه به فروش می رسد که یک کراس اوور دو دیفرانسیل و هیبرید است. همچنین ونوسیا D60 پلاس در جایگاه یک سدان اقتصادی و ونوسیا استار به عنوان یک کراس اوور تک دیفرانسیل توسط شرکت مکث موتور عرضه می شوند.

قیمت علی الحساب جیلی آزکارا مدل ۲۰۲۳ فردا موتورز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. سدان و کراس اوور جدید ونوسیا هم به ترتیب قیمت علی الحساب یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را دارند.

نام خودرو شرکت عرضه کننده قیمت علی الحساب (تومان)
جیلی آزکارا ۲۰۲۳ فردا موتورز ۱.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
ونوسیا D60 پلاس مکث موتور ۱.۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰
ونوسیا استار مکث موتور ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰

source

viraje.ir

توسط viraje.ir