به گزارش صنعت ماشین،

 در این نشست، مریم شفیعی، مدیرعامل کانون ایران نوین که متولی برگزاری این نمایشگاه است، گفت: هدف از برگزاری اتو اکسپو، ایجاد رویدادی خاص و متفاوت است. این نمایشگاه الگویی برای نمایشگاه‌های بعدی خواهد بود.

اتو اکسپو تهران 1402 میزبان خودروهای خارجی

همچنین امید نجبا، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه خودروی تهران، نیز مدت برگزاری این نمایشگاه را ۷ روز اعلام کرد و گفت: روز نخست به خبرنگاران اختصاص دارد و طی ۶روز بعدی با برنامه‌های متنوع میزبان عموم مردم هستیم.

نجبا با بیان اینکه برندهای وارد نشده نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: برخلاف تمامی نمایشگاه‌های برگزارشده در سال‌های اخیر، نمایشگاه تهران ۱۴۰۲ محدود به خودروهای تکراری چینی نخواهد بود. ما قصد داریم بهترین نمایش از دستاوردهای صاحبان برند، تولیدکنندگان و وارد‌کنندگان را داشته باشیم.

در ادامه نشست خبری، عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی آفتاب که بناست این نمایشگاه در این مجموعه برگزار شود، نیز گفت: نگاه برگزارکنندگان این بار غرفه‌‌فروشی و متراژ نیست، بلکه شعار ما آرامش تجارت است.

تقدسی‌نژاد گفت: اگر قرار است که رویدادهای مختلفی در نمایشگاه تعریف شود، باید خلاقیت در آن به کار گرفته شده و رقابت‌ها از جنس حل مشکلات آن حوزه باشد. به گفته تقدسی‌نژاد، اتو اکسپو تهران نمایشگاهی در سطح جهانی خواهد بود. پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران  از ۹ تا ۱۵ بهمن‌ماه و درمساحت ۶۰هزارمترمربعی مجموعه شهرآفتاب برگزار خواهد شد. همچنین قرار است هر روز از نمایشگاه خودروی امسال یک نام خاص و مشخص (مانند روز حفاظت از محیط‌زیست و کیفیت) داشته باشد و در آن روز نشست‌ها و پنل‌های مختلف و مرتبط با آن موضوع برگزار شود.

source

viraje

توسط viraje