Wp Header Logo 651.png

به گزارش پرشین خودرو، اگر مدل موتور مدنظر خود را در ذهن دارید، باید با بررسی این که آیا واجد شرایط دریافت وام هستید یا خیر، شروع کنید. برای این منظور، لازم است تا مراحل اعتبارسنجی آنلاین را طی نموده و منتظر نتیجه آن بمانید. فرایند اعتبارسنجی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌صورت کاملاً رایگان انجام خواهد شد.

پس از طی کردن مراحل فوق، می‌توانید نسبت به دریافت وام و خرید موتور اقساطی از شهر موتور اقدام نمایید.

برآورد بودجه

هنگام خرید موتور ، اولین و مهم‌ترین قدم، برآورد بودجه است. بودجه در دسترس و میزان درآمد شما باید کفاف مبلغ اقساط ماهیانه را بدهد. در نظر گرفتن این موضوع، به شما کمک می‌کند تا گزینه‌های خود را محدودتر کرده و همچنین، توان بازپرداخت ماهیانه خود را ارزیابی کنید.

در مورد گزینه‌های خود تحقیق کنید

پس از برآورد بودجه، درباره گزینه‌های مدنظر خود و طراح‌های اقساطی موجود تحقیق کنید. به‌دنبال موتوری باشید که با همه معیارهای شما اعم از بودجه، ترجیحات و نیازهای شخصی مطابقت داشته باشد؛ سپس، ارائه‌دهندگان مختلف وام، از جمله بانک‌ها، موسسات مالی و پلتفرم‌های آنلاین را برای مقایسه نرخ بهره، شرایط و ضوابط، سقف اعتبار و طول مدت بازپرداخت، با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنید.

واجد شرایط بودن خود را بررسی کنید

پس از انتخاب موتورسیکلت ایده‌آل خود و یافتن یک طرح اقساطی مناسب، واجد شرایط بودن خود را بررسی کنید. واجد شرایط بودن شما به عوامل مختلفی مانند میزان درآمد، سن، سابقه اعتباری و وضعیت اشتغال شما بستگی دارد. وب‌سایت ارائه‌دهنده وام، این عوامل ارزیابی کرده و با توجه به آن‌ها، مبلغ وام و نرخ بهره وام شما را تعیین می‌کند.

درخواست وام

پس از اعلام واجد شرایط بودن برای دریافت وام و خرید موتور اقساطی، تنها کافی است درخواست خود را در سایت ثبت کنید. در این مرحله، باید اطلاعات شخصی خود را به‌صورت کامل، وارد نموده و مدارک درخواست‌شده را ارائه دهید.

تایید و پرداخت وام

پس از ارسال درخواست و تایید از سوی ارائه‌دهنده، میزان اعتبار شما افزایش یافته و قادر به خرید موتور قسطی کویر از شهر موتور خواهید بود.

مبلغی را برای بیمه کنار بگذارید

اختصاص مبلغی برای بیمه، بسیار مهم است؛ زیرا، درصورت وقوع هرگونه شرایط غیرقابل پیش‌بینی، مانند سرقت، تصادف یا بلایای طبیعی، از شما در برابر ضرر مالی محافظت می‌کند.

بازپرداخت اقساط ماهیانه

پس از دریافت وام و خرید موتور سیکلت قسطی، شما شروع به پرداخت قسط‌های ماهیانه خود خواهید کرد. مبلغ اقساط، در تمام مدت بازپرداخت، ثابت است. اطمینان حاصل کنید که اقساط ماهیانه خود را به‌موقع پرداخت می‌کنید تا به‌این‌ترتیب، متحمل جریمه دیرکرد نشوید. تاخیر در پرداخت اقساط، همچنین، می‌تواند تاثیر منفی بر امتیاز اعتباری شما بگذارد.

راهنمای خرید قسطی کویر موتور

مزایای خرید موتور اقساطی

خرید موتور قسطی کویر، مزایای بی‌شماری دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

خرید راحت و آسان

خرید موتور قسطی، بسیار راحت است؛ زیرا، مجبور نیستید کل مبلغ را یک‌جا پرداخت کنید. خرید اقساطی، همچنین، این امکان را به شما می‌دهد تا بودجه دردسترس خود را بهتر مدیریت نمایید.

مقرون به صرفه بودن

به‌طورکلی، خرید اقساطی، یک گزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه است؛ همچنین، طول مدت بازپرداخت را می‌توانید به‌گونه‌ای انتخاب کنید که متحمل فشار مالی زیادی نشوید.

بهبود امتیاز اعتباری

با پرداخت منظم و به‌موقع اقساط ماهیانه، می‌توانید امتیاز اعتباری خود را بهبود بخشید؛ به‌این‌ترتیب، شانس بیشتری برای دریافت وام در آینده خواهید داشت.

انعطاف‌پذیری

وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده وام، انعطاف‌پذیری لازم برای انتخاب بهترین طرح اقساطی را به شما می‌دهند؛ به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید طول مدت بازپرداخت را متناسب با شرایط و بودجه خود مطابقت دهید.

بدون نیاز به معرفی ضامن

برای دریافت وام خرید موتور اقساطی، نیازی به معرفی ضامن نخواهید داشت؛ بلکه، یک برگه چک صیادی به‌عنوان ضمانت کافیست.

نرخ بهره کم

نرخ بهره در ازای وامی که به شما تعلق می‌گیرد، بسیار کم بوده و به‌این‌ترتیب، متحمل هزینه‌های جانبی زیادی نخواهید شد.

جمع‌بندی

امروزه، بسیاری از مردم، بودجه مورد نیاز خود برای خرید موتور را از طریق دریافت وام تامین می‌کنند. شما نیز، اگر قصد خرید موتور قسطی کویر را دارید، راهنمای فوق را به‌دقت مطالعه نموده و مراحل دریافت وام آنلاین را یک‌به‌یک طی نمایید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir