علی خسروانی مطرح کرد:

تحریریه صنعت ماشین

صنعت ماشین: مالک اتوخسروانی گفت: امروز دیگر خرید و فروش خودرو با روش های سنتی در کشورهای پیشرفته وجود ندارد. از این رو قطعا فعالیت با ساختار جدید و ایجاد شبکه های فروش در این حوزه تنها می تواند توسط افرادی انجام شود که مجوز و تخصص این امر را دارند.

به گزارش صنعت ماشین،

 علی خسروانی مدیرعامل مجموعه در ابتدای مراسم افتتاحیه شعبه آمل اتوخسروانی با اشاره به خدمات منحصر به فرد این مجموعه اعلام کرد که اتو خسروانی قصد دارد تا در سراسر ایران نمایندگی های خود را افتتاح کند تا به زودی این مجموعه در سرتاسر ایران شعب خود را داشته باشد، وی افزود اتوخسروانی برنامه ریزی کرده تا حتی به سراغ افتتاح شعب خود در خارج از مرز های کشور نیز برود.

کنار رفتن دلال های سودجو با گسترش فعالیت افراد صاحب مجوز در بازار خودرو

مالک اتوخسروانی  در ادامه در مورد خدمات ویژه اتو خسروانی و اتوشناس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: “خودروهای فروخته شده در این مجموعه به مدت 5 روز گارانتی مرجوعی دارد. خریدار می تواند تا 5 روز در صورت مغایرت کارشناسی اتو خسروانی با کارشناسی های بیرون از مجموعه، خودرو را بازگردانده و خسارت نیز دریافت کند.

وی افزود: یکی از خاص ترین خدمات اتو خسروانی، گارانتی تعویض یک ساله خودرو برای محصولات با کیفیت عرضه شده است. در این خدمت اگر محصول فروخته شده در یک سال اول دچار مشکل موتوری یا گیربکس بشود، خریدار می تواند خودروی معیوب را تحویل داده و یک خودروی صفر کیلومتر از اتو خسروانی دریافت کند. همچنین گارانتی یک ساله تعمیر موتور و گیربکس خودروهای کارکرده نیز از دیگر خدمات اتو خسروانی است.”

او در ادامه تصریح کرد: در واقع شما با مراجعه به تمامی شعب اتوخسروانی می توانید از سبد محصولات متنوع این مجموعه، نسبت به نیاز خود خودرو مد نظر را انتخاب نمایید. سبد محصول اتو خسروانی شامل خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی است که در سال های مختلف به بازار کشور راه پیدا کرده اند و حتی با توجه به عاملیت های فروش اتو خسروانی شما می توانید از طریق این مجموعه خودرو خود را با خدمات ویژه از خودروساز دریافت نمایید.

علی خسروانی در خصوص مزیت دیگر خرید از شبکه اتوخسروانی اشاره کرد: خریداران می توانند با مراجعه به هر یک از شعب اتوخسروانی در کشور با بررسی بانک اطلاعات فروش شبکه اتوخسروانی، حتی خودرویی که در یک استان دیگر وجود دارد را نیز با خیال راحت خریداری کنند.

این فعال حوزه خودرو با اشاره به این که گسترش شبکه ای و فعالیت افراد متخصص و صاحب مجوز در بازار خودرو می تواند باعث کنار رفتن دلال های سودجو و ثبات بازار شود گفت: قطعا کسی که مجوز رسمی فعالیت در حوزه خرید و فروش و خدمات خودرو را دارد، تابع یک سری دستورالعمل ها و قوانین است، پس فعالیت او از سوی مراجع مرتبط رصد شده و به همین دلیل مردم با خیال راحت تری به او مراجعه می کنند. اما دلال های سودجو که تحت هیچ نظاتی در بازار خودرو فعال هستند عملا رضایت خریدار برای آنها در الویت نیست.

او در پایان گفت: امروز دیگر خرید و فروش خودرو با روش های سنتی در کشورهای پیشرفته وجود ندارد. از این رو قطعا فعالیت با ساختار جدید و ایجاد شبکه های فروش در این حوزه تنها می تواند توسط افرادی انجام شود که مجوز و تخصص این امر را دارند. به هر حال وقت آن رسیده که خرید و فروش خودرو که در دسته فعالیت های خدمات قرار دارد هم با افکار نو و روش های مدرن به روز شود.

گفتنی است نمایندگی آمل اتو خسروانی ظهر روز جمعه 24 آذرماه، با حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir