Wp Header Logo 930png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات نمایشگاه لجستیک تهران، حضور کشنده و کامیون باری ایویکو با نشان تجاری نامیک و سروش بود.

بیشتر بخوانید:

ابتدا شرکت نامیکران که مدعی نمایندگی ایویکو در ایران است هر دو خودرو کشنده و کامیون باری را با لوگوی نامیک به نمایشگاه آورده بود.

کشنده نامیک

در کمال تعجب اما این شرکت تنها مدعی نمایندگی ایویکو در ایران نیست چرا که در غرفه کناری این شرکت، سروش دیزل نیز همان کشنده ایویکو را با نشان سروش به نمایش درآورده بود.

مسئله اینجاست که تغییر برند در بازار خودرو ما اتفاق تازه‌ای نیست و نمونه‌های زیادی از آن وجود دارد منتهی این اتفاق در خصوص نشان‌های تجاری دست چندم چینی بیشتر رخ داده است.

کشنده سروش دیزل

عرضه محصولات ایویکو با چند نشان تجاری مختلف یکی از جدیدترین اتفاقات در حوزه خودروهای کاروتجاری کشور است که تا قبل از این کمتر شاهد آن بودیم.

این اتفاق در حالی رخ داده است که زامیاد سال‌ها نماینده رسمی ایویکو در ایران بوده است و محصولات ایویکو را بدون تغییر برند به بازار عرضه می‌کرد.

source