Wp Header Logo 1026.png

گران ترین کراس اوور ایران خودرو یعنی هایما ۸S یکی از محصولات جدید و مونتاژی این شرکت است که بالاترین قیمت را در بین محصولات هایما دارد.

سال گذشته و در نمایشگاه خودروی تهران بود که ایران خودرو از جدیدترین مونتاژی هایش پرده برداشت. هایما ۸S و هایما ۷X دو محصولی بودند که در آن نمایشگاه معرفی شدند اما عرضه آنها به تعویق افتاد تا عملا ما در سال ۱۴۰۲ شاهد عرضه گسترده این دو محصول باشیم. هایما ۸S گران ترین کراس اوور ایران خودرو است که با قیمت ۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان در کارخانه بالاتر از S5 و S7 قرار می گیرد. کراس اووری متوسط که خط طراحی جدید هایما را دارد و مدرن تر از دیگر محصولات هایما به نظر می رسد. در ادامه معرفی کامل تری از این خودرو خواهیم داشت.

نگاهی به گران ترین کراس اوور ایران خودرو

مشخصات فنی گران ترین کراس اوور ایران خودرو

زیر کاپوت هایما ۸ اس یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ TGDI قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۹۳ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و مصرف ترکیبی ۷.۲ لیتر در پیمایش ۱۰۰ کیلومتر برای این خودرو ثبت می شود. بهره گیری از سیستم انتقال قدرت AT در گران ترین کراس اوور ایران خودرو باعث شده تا حس رانندگی با این خودرو به مراتب بهتر از رقیبانی باشد که به جعبه دنده های دوکلاچه و CVT مجهز هستند.

نگاهی به گران ترین کراس اوور ایران خودرو

امکانات ایمنی و رفاهی در هایما ۸S

گران ترین کراس اوور ایران خودرو به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوا ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان، رانندگی بین خطوط، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، فناوری LED چراغ ها، کروز کنترل تطبیقی، گرمکن صندلی های جلو، سنسور نور، سامانه پایش فشار باد تایر ها (TPMS)، چراغ روشنایی روز، سنسور باران، اتوهلد، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، درب صندوق عقب برقی، دستیار صوتی راننده، تنظیم حالت های رانندگی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سقف پانوراما، روکش چرم مصنوعی صندلی ها، سنسور پارک جلو و عقب و… اشاره کرد.

نگاهی به گران ترین کراس اوور ایران خودرو

با این امکانات می توان گفت که هایما ۸S چیزی از رقبای مونتاژی همرده خود کم ندارد. البته بازار برای رقبای مونتاژی داغ تر است و شاید دلیل این موضوع آن باشد که ایران خودرو عرضه گسترده ای برای این خودرو نداشته و بازار همچنان با این خودرو کاملا آشنا نیست.

قیمت هایما ۸ اس در بازار

قیمت بازار (۱۴۰۲/۱۰/۰۴) ۱,۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۲/۱۰/۰۴) ۱,۲۱۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

نوشته نگاهی به گران ترین کراس اوور ایران خودرو اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

viraje

توسط viraje