بازخوردهای اخیر بازی Starfield در استیم حالا بیشتر منفی هستند

استارفیلد (Starfield) به عنوان مورد انتظارترین بازی مایکروسافت در سال ۲۰۲۳ به بازار منتشر شد، ولی لانچ آن با حاشیه‌های زیادی همراه بود. 

بتسدا از بازی Starfield به عنوان یک بازی بزرگ و جهان باز با پتانسیل بسیار زیاد یاد می‌کرد که این اولین آی‌پی جدید آن‌ها در بیش از دو دهه بود. با وجود اینکه استقبال اولیه از استارفیلد بسیار خوب بود، اما کم کم چشم بازیکنان بیشتر روی مشکلات این بازی باز شد و شمار بازخوردهای بد آن‌ افزایش پیدا کرد. 


مطلب پیشنهادی:استارفیلد تونست ایکس باکس رو نجات بده؟ | ویجی کستچه خبر از منجی ایکس باکس؟
استارفیلد تونست ایکس باکس رو نجات بده؟ | ویجی کست

تقریبا یک ماه پیش بررسی‌های بازی Starfield در استیم کاملا به‌ رنگ زرد و حالت Mixed درآمده‌‌ بود. اکنون شرایط بدتر شده و بازخوردهای اخیر Starfield در استیم با بیش از ۷ هزار نقد به وضعیت قرمز و بیشتر منفی (Mostly Negative) تغییر کرده است که نشان دهنده عدم رضایت طرفداران و خریداران آن است. 

بازی Starfield

با این وجود استارفیلد این شانس را دارد که در آینده شرایط را بهتر کند و بتسدا به پشتیبانی از آن ادامه خواهد داد. این استودیو چندی پیش از اولین بسته الحاقی بازی به نام Shattered Space رونمایی کرد. بتسدا برنامه دارد که با آغاز ماه فوریه ۲۰۲۴ هر شش هفته یک بار بازی استارفیلد را آپدیت و ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. 

Starfield هم‌اکنون روی کنسول ایکس باکس سر‌ی ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارددسته گلی که صداپیشه اصلی به آب داد
دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارد


داستان ساخت بازی ای که حاصل ازدواج جی تی ای و ماینکرفته!

بازخوردهای اخیر بازی Starfield در استیم حالا بیشتر منفی هستند - ویجیاتو

source

viraje.ir

توسط viraje.ir