تورهای اقساطی اخیراً در ایران به عنوان یک گزینه محبوب در دنیای سفر شناخته میشوند. این نوع تورها به ویژه برای افرادی که به دنبال تحقق رویاهای سفر به سایر کشورها هستند، طراحی شده‌اند. با افزایش هزینه‌ها و نوسانات نرخ ارز، مسافرت به خارج از کشور برای بسیاری دشوار و حتی غیرممکن شده است. حالا تورهای اقساطی به عنوان یک راه‌حل عالی برای افرادی که به دنبال تجربه سفر به مقاصد مختلف هستند، به ویژه مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در ادامه، تمام اطلاعات لازم درباره تورهای اقساطی را برای شما شرح می‌دهیم. تورهای اقساطی به دلیل اینکه شما را ملزم به پرداخت یکجا و هزینه‌های سنگین برای سفر نمی‌کند، به عنوان یک گزینه مفید شناخته می‌شوند. به جای آن، شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، مبلغ تور را در چند ماه آینده تسویه کنید.

برای مشاهده لیست کامل تورهای اقساطی، به وب‌سایت آرزوی سفر مراجعه کنید و با رزرو تور اقساطی مورد نظر خود، به تحقق رویاهای سفر خود نزدیک شوید.

 

تورهای قسطی آرزوی سفر

 

شرایط تورهای اقساطی

شرایط خرید تور اقساطی ممکن است در هر آژانس گردشگری متفاوت باشد، اما برخی از شرایط عمومی خرید تور اقساطی به شرح زیر می‌باشد:

  1. ارائه مدارک شناسایی: مسافران موظفند مدارک شناسایی معتبر خود را نظیر شناسنامه، کارت ملی و پاسپورت را به آژانس ارائه دهند.
  2. پرداخت پیش‌پرداخت: برای خرید تور اقساطی، مسافران باید حداقل 50 درصد از کل هزینه تور را به عنوان پیش‌پرداخت پرداخت کنند.
  3. ارائه چک صیادی : داشتن دست چک به نام مسافر یا یکی از همراهان مسافر برای ضمانت است.
  4. پرداخت کارمزد: مسافران ملزم به پرداخت کارمزد تور اقساطی هستند. این کارمزد جهت پوشش هزینه‌های مرتبط با ارائه تسهیلات مالی می‌باشد.
  5. تعداد اقساط: تعداد اقساط تور اقساطی معمولاً بین 2 تا 12 ماه است. مسافران موظف به پرداخت اقساط در زمان مقرر هستند؛ در غیر این صورت، ممکن است از ادامه سفر محروم شوند.

 

تورهای اقساطی آرزوی سفر برای کدام مقاصد ارائه میشوند؟

تورهای اقساطی آرزوی سفر تنها برای تورهای خارجی ارائه میشوند. در سایت آرزوی سفر ما، شما می‌توانید برای هر مقصد دلخواهی که تمایل دارید به صورت اقساطی تور را خریداری کنید. اما حتماً لازم است که پیش‌پرداختی را انجام دهید و سپس با همکاران ما در آرزوی سفر با شماره 02145128 تماس بگیرید.

در ادامه، تعدادی از مقاصد محبوب که تورهای اقساطی برای شما در دسترس است را آورده‌ایم. این تورها با بازه‌های قیمتی مختلف عرضه می‌شوند، اما انتخاب نهایی بر عهده شماست که آیا تنها تورهای گران قیمت را به صورت اقساطی تهیه کنید یا تمام انواع تورها را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

تورهای اقساطی آرزوی سفر پارسیان

 

تور قسطی روسیه

تور روسیه از جمله خدمات استثنایی ارائه شده توسط آژانس آرزوی سفر محسوب می‌شود. تورهای اقساطی روسیه به معنای این هستند که مسافران میتوانند به جای پرداخت کامل هزینه تور، تنها نصف هزینه آن را پرداخت کنند و بسته به سلیقه خود تور مسکو، تور مسکو سن پترزبورگ و یا تور سن پترزبورگ را خریداری کنند. مابقی هزینه سفر را می‌توانند در طی مدت چند ماه با پرداخت اقساط تسویه کنند. این امکان به شما اجازه می‌دهد که با مبلغ کمتری سفر به مقصد دلخواهتان را آغاز کنید و مابقی هزینه را در ماه‌های بعدی تسویه نمایید.

 

تور اقساطی آنتالیا

آنتالیا، یکی از نقاط برجسته و مقصدهای گردشگری اصلی در ترکیه محسوب می‌شود. این شهر به عنوان یکی از گوهرهای تاریخی و طبیعی فراتر از انتظارات شناخته می‌شود، جایی که با بازدید از جاذبه‌هایش، تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی خواهید داشت. در صورتی که بودجه کافی برای یک سفر به آنتالیا ندارید، تور اقساطی به آنتالیا را به عنوان یک گزینه مطلوب برای لذت بردن از سفر به این شهر توصیه می‌کنیم.

 

تور اقساطی به دبی

شهر دبی با چهره متفاوت و جذاب خود به یکی از مقاصد پرطرفدار جهان تبدیل شده است. تور دبی جزو تورهای لوکس دسته بندی می‌شود و اگر به دنبال اقامت در هتل‌های خاص و لوکس دبی هستید، باید بودجه بالایی را در نظر بگیرید. در چنین شرایطی، تور اقساطی به دبی می‌تواند یک گزینه مناسب برای کاهش هزینه‌ها باشد.

 

مزایای خرید تورهای اقساطی

  1. کاهش فشار مالی: پرداخت هزینه تور به صورت اقساطی، فشار مالی را از دوش مسافران برمی‌دارد و به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بدون استرس مالی از سفر خود لذت ببرند. این روش پرداخت به مسافران این امکان را می‌دهد تا به صورت ماهیانه هزینه سفر را تسویه کنند.
  2. سفر به مقاصد دوردست: بسیاری از افراد به دلیل هزینه‌های بالای تورهای مقاصد دوردست از تجربه سفر به این مقاصد منصرف می‌شوند. تورهای اقساطی این مشکل را حل کرده و به افراد این امکان را می‌دهد که به مقاصد دوردست نیز سفر کنند و از جاذبه‌های منحصر به فرد آن مناطق بهره‌مند شوند.
  3. تنوع در انتخاب: آژانس‌گردشگری آرزوی سفر امروزه تورهای اقساطی با تنوع بالا را به مسافران ارائه می‌دهند. این تنوع شامل مقاصد مختلف، انواع هتل‌ها و فعالیت‌های متنوع در سفر است. به این ترتیب، هر کس با توجه به ترجیحات و سلیقه خود می‌تواند تور اقساطی متناسب با خواسته‌های خود را انتخاب کند.

 

کلام آخر

تورهای اقساطی، انتخابی مناسب برای افرادی است که توانایی پرداخت کامل هزینه سفر را به صورت یکجا ندارند. این نوع سفر با مزایای فراوانی از جمله کاهش فشار مالی، امکان سفر به مقاصد دوردست، و تنوع گسترده در انتخاب مقاصد همراه است.

یکی از ویژگی‌های بارز مجموعه آرزوی سفر، انعطاف در انتخاب و رزرو تورها می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید تورهایی که با زمان دلخواه شما هماهنگ هستند، انتخاب نمایید. از تورهای لوکس تا تورهای اقتصادی و خانوادگی، ما انواع مختلف تورها را به صورت نقدی یا با امکان پرداخت اقساطی ارائه می‌دهیم تا به تمام سلیقه‌ها و نیازهای مسافران پاسخ دهیم. با تماس با شماره 02145128، با کارشناسان تماس بگیرید و تور دلخواه خود را رزرو کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

source

viraje

توسط viraje