Wp Header Logo 467.png
کراس اوور جدید و پلاگین هیبرید کرمان موتور به تهران رسید

بعد از ظهر امروز کراس اوور جدید و پلاگین هیبرید کرمان موتور در محوطه دفتر مرکزی این شرکت واقع در تهران دیده شد.

به گزارش آخرین خودرو، آن طور که مشخص است کرمان موتور به غیر از برنامه عرضه کی ام سی JS6 پلاگین هیبرید، برنامه دارد تا یک کراس اوور اقتصادی دیگر را با قابلیت پلاگین هیبرید به سبد محصولات خود اضافه کند. البته که نمونه اولیه جهت ارزیابی ها به دفتر مرکزی کرمان موتور آمده و هنوز برنامه دقیقی برای مونتاژ و فروش آن اعلام نشده است.

کراس اوور جدید و پلاگین هیبرید کرمان موتور از نشان SWM است و داهو ( Dahu ) نام دارد. این خودرو با پسوند EDi تولید می شود و یک کراس اوور اقتصادی پلاگین هیبرید است. با توجه به آغاز همکاری SWM و کرمان موتور با عرضه کی ام سی A5، احتمال آن زیاد است که در آینده نزدیک اس دبلیو ام داهو هم با تغییر نام به خط تولید کرمان موتور بیاید. قطعاً هدف از عرضه این محصول در بازار ایران، می تواند مونتاژ و فروش یک کراس اوور اقتصادی پلاگین هیبرید باشد.

اس دبلیو ام داهو ( SWM Dahu EDi ) یک کراس اوور اقتصادی با طراحی معمولی است. این خودرو را می توان در نسخه های ۷ نفره و ۵ نفره سفارش گذاری کرد. تیپ ۷ نفره این خودرو به صندلی های مستقل ردیف دوم مجهز است. در این کراس اوور جدید و پلاگین هیبرید کرمان موتور امکاناتی مانند نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، جلو آمپر دیجیتال، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تریم داخلی چرم مصنوعی، قابلیت شارژ باتری خودرو با برق شهری، فناوری LED چراغ ها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی، سنسور نور و… دیده می شود.

کراس اوور داهو از نشان SWM و کرمان موتور به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۱۰۰.۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۲۶ نیوتن متر تولید می کند. اما وظیفه اصلی برای توان حرکتی خودرو توسط یک پیشرانه الکتریکی تامین می شود. پیشرانه الکتریکی اس دبلیو ام داهو ۱۴۱ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک E-CVT وظیفه هماهنگی انتقال قدرت پیشرانه بنزینی و الکتریکی، بازیافت انرژی و مبدل شارژ باتری ها را بر عهده دارد. باتری های کراس اوور جدید و پلاگین هیبرید کرمان موتور ۸.۸ کیلووات ساعت ظرفیت دارند و می توانند در شرایط بهینه ۵۱ کیلومتر مسافت را بدون روشن کردن پیشرانه بنزینی با این کراس اوور طی کرد. توان پیشرانه الکتریکی و بنزینی داهو به چرخ های جلوی این خودروی ۱۶۰۰ کیلوگرمی منتقل می شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودروی پلاگین هیبرید کمتر از ۱۱.۵ ثانیه اعلام می شود. همچنین در صورت شارژ کامل باتری ها، مصرف سوخت ترکیبی داهو در هنگام استفاده از پیشرانه بنزینی ۲.۰۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود. در صورتی هم که پیشرانه بنزینی از ابتدای فعالیت وظیفه شارژ باتری ها را داشته باشد، مصرف سوخت بهینه این کراس اوور چینی و اقتصادی ۵.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

قیمت اس دبلیو ام داهو ( SWM Dahu EDi ) در بازار چین با توجه به سطح امکانات رفاهی و چیدمان صندلی ها از ۱۴ هزار دلار تا ۱۹ هزار و ۷۰۰ دلار است.

شما مخاطبان آخرین خودرو می توانید ویدیوی معرفی کی ام سی A5 به عنوان اولین محصول مشترک SWM و کرمان موتور را در بخش زیر تماشا نمایید:

source

viraje

توسط viraje