صنعت ماشین: شرکت آرین دیزل، تولید و عرضه کننده کامیونت های جک؛ کشنده X5000، کامیون کمپرسی X5000D و کامیون باری X5000L با برند شک موتو از 19 لغایت 22 دی 1402 در نوزدهمین نمایشگاه خودرو یزد حضور خواهد داشت.

به گزارش صنعت ماشین،

 شرکت آرین دیزل به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان خودروهای تجاری در ایران، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و محصولات جدید خود را به نمایش می‌گذارد.

حضور آرین دیزل با سبد کامل محصولات خود در نمایشگاه یزد

آرین دیزل در این نمایشگاه محصولات متنوعی از جمله کامیونت‌های جک با کاربری بالابر و آتش نشانی، کامیون کمپرسی X5000 D شک موتو و کشنده X5000 شک موتو را به نمایش خواهد گذاشت.

در این نمایشگاه، دو محصول جدید آرین دیزل، یعنی کامیون 26 تن جفت محور کمپرسی و کامیون 26 تن جفت محور باری، در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این دو محصول با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، بهینه‌سازی شده‌اند و عملکرد و قابلیت‌های برتری نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار دارند. علاوه بر این، کامیونت‌های جک 8.5 تن، 9 تن و کشنده تک‌محور شک‌موتو X5000 نیز به نمایش گذاشته خواهند شد.

آرین دیزل پیش از این با حضور در نمایشگاه های مختلف خودرویی و ارایه خودروهای خود با کاربری های مختلف توانسته بود نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند .

شرکت آرین دیزل در نوزدهمین نمایشگاه خودرو یزد 1402 از 19 دی ماه به مدت 4 روز، سبد گسترده محصولاتش را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان این نمایشگاه معتبر قرار خواهد داد.

source

viraje

توسط viraje