دیدگاه‌ها برای نیسان GT-R سافاری ؛ تبدیل دیوانه وار گودزیلا به یک آفرودر ۵۰۰ اسبی! بسته هستند

نیسان GT-R سافاری ؛ تبدیل دیوانه وار گودزیلا به یک آفرودر ۵۰۰ اسبی!

منتشر شده در 23 دی 1402 ساعت 17:00 به تازگی یوتیوبر مشهور آمریکایی با تبدیل نیسان GT-R دوست داشتنی به یک آفرودر ۵۰۰ اسبی این رویا را به حقیقت مبدل کرده است. سال گذشته بود که طی یک اقدام دور از انتظار دو سوپر اسپرت تبدیل به دو خودروی آفرودی جذاب شدند: پورشه ۹۱۱ داکار

کد خبر : 15107
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 ژانویه 2024 - 19:43
Wp Header Logo 691png


منتشر شده در 23 دی 1402 ساعت 17:00


به تازگی یوتیوبر مشهور آمریکایی با تبدیل نیسان GT-R دوست داشتنی به یک آفرودر ۵۰۰ اسبی این رویا را به حقیقت مبدل کرده است.

سال گذشته بود که طی یک اقدام دور از انتظار دو سوپر اسپرت تبدیل به دو خودروی آفرودی جذاب شدند: پورشه ۹۱۱ داکار و لامبورگینی هوراکان استراتو. اما تا جایی که ما اطلاع داریم کسی تا به حال نیسان GT-R R32 را به یک آفرودر تبدیل نکرده است؛ البته تا امروز!

نیسان GT R سافاری تبدیل دیوانه وار گودزیلا به یک آفرودر 500 اسبی

مشخصات فنی نیسان GT-R سافاری

با الهام از ۹۱۱ داکار، یوتیوبر مشهور، آدام LZ، نخستین “GT-R سافاری” را به همراه تیم شخصی اش ساخت. آدام پروژه اش را با یک R32 بی موتور آغاز کرد که به سختی و با قیمت ۱۰ هزار دلار پیدا کرده بود و سپس آن را بخش بخش بازسازی کرد. او بلافاصله یک موتور تقویت شده RB26 شش سیلندر را روی خودرو سوار کرد که متعلق به یکی دیگر از پروژه هایش بود؛ سپس به کمک یک توربوی نسل ۲، یک اینترکولر جدید و یک ECU جدید ارتقا یافته، یک GT-R سافاری سرحال با ۵۰۰ اسب بخار را خلق کرد.

در مرحله بعد GT-R به یک سیستم تعلیق دست ساز مخصوص آفرود مجهز شد که به کمک آن فاصله این خودرو از سطح زمین به حدود ۲۷ سانتی متر می رسید (چیزی در حدود دو برابر ارتفاع یک GT-R عادی و فاصله ای مناسب حتی برای صخره نوردی!). به علاوه، این خودرو روی چرخ های ۱۷ اینچی برند ریز با تایرهای گل درشت (با ابعاد (۲۱۵/۶۵R17 سوار شد و گل پخش کن های سوبارو WRX به آن اضافه شد تا ظاهر آفرودی جذاب تری به خودرو القا کند. همچنین، آدام یک سیستم تمام چرخ متحرک قابل تنظیم روی GT-R سافاری نصب کرد که پایداری بیشتری به خودرو در مسیرهای خاکی می داد و برای لذت بیشتر دریفت به دیفرانسیل عقب تغییر می کرد.

نیسان GT R سافاری تبدیل دیوانه وار گودزیلا به یک آفرودر 500 اسبی

طراحی نیسان GT-R سافاری

در نمای جلو شاهد یک گارد دست ساز با مه شکن های ال ای دی شش اینچی هستیم؛ همچنین روی سقف یک روف رک نیسمو نیز با مه شکن های چهار اینچی به چشم می خورد. البته باید بدانید که خود کمپانی روی R32 روف رک نصب نمی کرد و آدام و تیمش شخصا سقف را سوراخ کرده و باربند مخصوص را سوار کردند. بدنه خودرو به رنگ سبز زیتونی جذابی مزین شده و در داخل علاوه بر رول کیج، صندلی های کاستوم با کمربندهای پلنگی ۴ نقطه ای دیده می شوند.

نیسان GT R سافاری تبدیل دیوانه وار گودزیلا به یک آفرودر 500 اسبی

گزارشات نشان می دهند که ساخت این خودرو کمتر از ۳ هفته طول کشیده و تمام مراحل ساخت آن به شکل یک مستند روی کانال یوتیوب آدام LZ بارگذاری شده است. اما باید بدانید که این یوتیوبر مشهور برنامه های بزرگتری برای این پروژه دارد و ممکن است در آینده این خودرو به سیستم تعلیق بزرگتر، ترمزهای بهتر و یک اسنورکل برای حرکت در گودال های آب عمیق مجهز شود؛ البته آن طور که در ویدئوهای او می بینیم این خودرو همین حالا هم مشکلی برای حرکت در آب ندارد!

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.