Wp Header Logo 754.png


منتشر شده در 25 دی 1402 ساعت 11:30



عکاس
علیرضا پاداش

اعلام شرایط فروش خودرو GAC و سوزوکی

شرکت راسا موتور خاورمیانه به تازگی شرایط فروش خودرو GAC و سوزوکی را اعلام کرده است. این شرایط فروش مختص به مشتریان سامانه یکپارچه است.

شرکت راسا موتور خاورمیانه به عنوان واردکننده محصولات سوزوکی و جی ای سی، به تازگی شرایط فروش خودرو GAC و سوزوکی را اعلام کرده است. بر اساس این شرایط فروش قیمت علی الحساب مبادی ورودی برای خودروهای سوزوکی بالنو، جی ای سی GS3 و جی ای سی امپو اعلام شده است. در این شرایط فروش قیمت علی الحساب سوزوکی بالنو ۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان، قیمت علی الحساب جی ای سی GS3 یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و قیمت علی الحساب جی ای سی امپو ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برای ثبت خرید خود باید نصف مبلغ علی الحساب تعیین شده را بپردازند. در نظر داشته باشید مبالغ اعلام شده علی الحساب هستند و هزینه ها و عوارض قانونی از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری، اقساط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و … به آن اضافه خواهد شد.

قواعد و ضوابط شرایط فروش خودرو GAC و سوزوکی

شرایط فروش خودرو GAC و سوزوکی

مشخصات سوزوکی بالنو و ویدیو معرفی

سوزوکی بالنو به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ ۱۰۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده بالنو از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT است که چیدمان استپ گیت دارد و توان را به چرخ های جلو می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این هاچ بک ژاپنی نزدیک به ۱۱ ثانیه است. سوزوکی بالنو می تواند مصرف سوخت کمتر از ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد.

مشخصات جی ای سی GS3 و ویدیو معرفی

زیر کاپوت این کراس اوور جذاب یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDi) قرار دارد که توان تولید حداکثر قدرت ۱۷۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر را دارد . قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد. کراس اوور اسپرت GAC در ۷.۵ ثانیه شتاب گیری می کند و نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت برای این خودرو ثبت می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع توییست بیم است و در مجموع خروجی فنی قابل قبولی را در این خودرو می بینیم.

مشخصات جی ای سی EMPOW و ویدیو معرفی

یر کاپوت این سدان یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ قرار دارد که خروجی های ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد و شتاب گیری این سدان اسپرت در ۷ ثانیه انجام می شود که عدد بسیار خوبی برای یک سدان با پیشرانه ۱.۵ لیتری است.

source

viraje

توسط viraje