Wp Header Logo 706.png


منتشر شده در 24 دی 1402 ساعت 09:53


هوندا سالون و اسپیس هاب

دو کانسپت جدید از هوندا که در نمایشگاه CES معرفی شدند. هوندا سالون و اسپیس هاب دو طرح مفهومی هستند که آینده نگریی هوندا را نشان می دهند.

هوندا با نسل بعدی خودرو های برقی خود از ابتدا شروع می کند. در حالی که این خودرو ساز برای آینده ای با باتری آماده می شود، دو کانسپت جدید الکتریکی در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ در لاس وگاس برای اولین بار معرفی می شوند که پیش نمایشی از زبان طراحی جدید و فلسفه مهندسی هوندا را ارائه می دهند.

اولین مورد از این دو مدل مفهومی، سالون (Saloon) است که نام آن غیر قابل تصور است. این مدلی مفهومی از تیزری است که در ماه دسامبر دیدیم، و محصول نهایی همان طور که انتظار داشتیم هیجان انگیز به نظر می رسد. جلوی گوه ای شکل جای خود را به عقبی فست بک با دو عنصر نور پردازی مستطیلی در هر دو سر خودرو می دهد. در جلو طرح های بر روی صفحه LED که امضای جدید هوندا می باشد، یک آرم جدید (ولی با شکل قدیمی) “H” را احاطه کرده اند (که منحصراً برای خودرو های برقی استفاده می شود)، در حالی که چراغ های عقب مستطیلی شکل به دور علامت کلمه به روز شده هوندا در عقب می پیچند.

هوندا سالون و اسپیس هاب

کابین از زیبایی شناسی مینیمالیستی با یک صفحه نمایش منفرد که عرض داشبورد را در بر می گیرد (مانند هایپر اسکرین مرسدس بنز) و فرمانی به شکل یوک که سیستم فرمان پذیری با سیم را کنترل می کند، استفاده می کند. صندلی های اسپرت برای رانندگی اسپرت مناسب هستند و دارای دو صفحه منحنی در پشتی صندلی ها هستند، در حالی که همه مواد (در داخل و خارج) به طور پایدار تامین می شوند. هوندا می گوید یک خودروی تولیدی بر اساس کانسپت سالون در سال ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

هوندا سالون و اسپیس هاب

مدل مفهومی دیگر ، مدل کانسپت مینی ون اسپیس هاب (Space-Hub) است که زیبا به نظر می رسد، اما هوندا در مورد تولید آن چیزی نمی گوید (تا جایی که ما می دانیم). هوندا می گوید، این خودرو به عنوان راهی برای «تکمیل زندگی روزمره مردم» با کابین بسیار جادار و دید بسیار زیاد ساخته شده است. اگر خوش بین باشیم، می تواند زبان طراحی جدیدی را برای مینی ون بعدی اودیسی (Odyssey) ایجاد کند. اما این فقط حدس و گمان است.

هوندا سالون و اسپیس هاب

هوندا سالون و اسپیس هاب اولین وسایل نقلیه در فلسفه جدید هوندا “سری ۰” را نشان می دهند که شامل زبان طراحی زاویه ای است که در اینجا می بینید و شیوه های مهندسی جدید برای خودرو های الکتریکی را در بر می گیرد. همچنین شامل فناوری های جدید داخل خودرو مانند هوش مصنوعی و تجهیزات ایمنی پیشرفته تر می شود.

source

viraje

توسط viraje