Wp Header Logo 854.png
تحویل تاکسی برقی کرمان موتور به تاکسیرانی

صبح امروز طی مراسمی به میزبانی سازمان تاکسیرانی کشور، ۴۰۰ دستگاه تاکسی برقی توسط کرمان موتور به سازمان تاکسیرانی تحویل داده شد.

صبح امروز سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران میزبان مقامات کشور بود تا تحویل ۴۰۰ دستگاه تاکسی تمام برقی توسط کرمان موتور به سازمان تاکسیرانی انجام شود. در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران، عباس علی آبادی وزیر صمت و همچنین منوچهر منطقی معاونت خودرویی وزارت صمت حضور داشتند و طی قرادادی ۴۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک E50A توسط شرکت کرمان موتور به شهرداری تهران تحویل داده شد. این سرآغازی برای برقی سازی ناوگان تاکسیرانی کشور بوده و شرکت کرمان موتور هم به عنوان یکی از پیشتازان این رده، وظیفه تامین خودروهای برقی تاکسیرانی را به عهده گرفته است.

تحویل تاکسی برقی کرمام موتو به تاکسیرانی

به نظر می رسد وزیر صمت در انجام برقی سازی حمل و نقل کشور بسیار جدی است و گام نخست را هم درست شناسایی کرده است. در واقع در تمام دنیا هم برای آغاز از خودروهای تاکسی و یا حمل و نقل عمومی برای برقی سازی شروع کرده اند و همین روند را برای ایران هم شاهد هستیم. امیدواریم همزمان با تحویل این خودروها فکری هم به حال زیرساخت های خودروهای برقی شود تا مشتریان این خودروها در آینده با چالش ایستگاه های شارژ مواجه نشوند.

مشخصات تاکسی برقی کرمان موتور

جک E50A یک سدان برمبنای پلتفرم KMC J7 است اما قوای محرکه تمام الکتریکی دارد. این خودرو به یک پیشرانه برقی سوار بر محور جلو مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر را دارد. ظرفیت پک باتری این سدان ۵۰.۱ کیلووات ساعت است و با هر بار شارژ آن می توان مسافت ۴۰۲ کیلومتر را پیمود. گفتنی است که شارژ (۳۰ تا ۸۰ درصد) پک باتری با شارژر های سریع یا فست شارژ ۴۸ دقیقه زمان می برد و شارژ معمولی هم حدود ۸.۵ ساعت زمان می خواهد. با توجه به مشخصات فنی و میزان پیمایش، جک E50A خودروی مناسبی برای یک تاکسی برقی خواهد بود.

مشخصات KMC J7 برقی

در E50A امکاناتی مانند دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین عقب، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، سنسور باران، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فناوری LED چراغ ها و… دیده می شود.

این خودرو با رنگ بدنه مشکی و ۵ سال ضمانت باتری به قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.

نوشته تحویل ۴۰۰ دستگاه تاکسی برقی به تاکسیرانی توسط کرمان موتور اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje