لانچیا اپسیلون جدید، بدون هیچ پوشش استتاری در یک پروژه تبلیغاتی در ایتالیا دیده شد. بنابراین قبل از رونمایی و عرضه رسمی، می‌توان ظاهر آن را دید.

لانچیا اپسیلون فعلی، از سال ۲۰۱۱ درحال فروش است و اکنون منسوخ شده. خوشبختانه نسل جدید آن کاملا به روز شده و ظاهر جدیدی دارد. اکنون این هاچ‌بک با ظاهر خوبی طراحی شده است.

مشخصات ظاهری لانچیا اپسیلون

عکس‌های نمونه‌ دیده شده در ایتالیا، در فضای مجازی منتشر شده و یک بدنه آبی تیره دارد. نمای جلویی آن حاوی یک نوار باریک LED سرتاسری است، که یک عنصر عمودی وسط آن قرار گرفته. چراغ‌های اصلی جلو در بخش زیرین این نوار به صورت جداگانه تعبیه شده است. در بخش پایینی نمای جلو نیز یک جلوپنجره مشبک مشکی دیده می‌شود.

در نمای جانبی خودرو، رینگ‌های مشکی پیانویی با جزئیات نقره‌ای جلب توجه می‌کنند. ستون C نیز ضخیم بوده و مشکی پیانویی است. تم آبی و مشکی در بخش عقب خودرو نیز دیده می‌شود. اسپویلر مشکی و قطعه مشکی روی صندوق با لوگو در این بخش دیده می‌شود. چراغ‌های عقب نیز شکل گرد دارند و ظاهر خودرو را مدرن جلوه می‌دهند.

عکس‌های منتشر شده، یک نگاه اجمالی و مختصر از فضای کابین را نیز ارائه می‌دهند. قابل توجه‌ترین نکته در این بخش، صفحه کیلومتر دیجیتال و صفحه اطلاعات و سرگرمی است که بزرگ هستند. همچنین یک کنسول مرکزی جذاب با پد بزرگ دایره‌ای دیده می‌شود.

مشخصات فنی لانچیا اپسیلون

لانچیا تاکید کرده که اپسیلون جدید در دو نسخه هیبرید و الکتریکی تولید می‌شود. نسخه الکتریکی، تشابهات و قطعات مشترک زیادی با جیپ اونجر و پژو e208 دارد. این یعنی به احتمال قوی، اپسیلون حاوی یک موتور الکتریکی ۱۵۴ اسب‌بخاری و باتری ۵۴ کیلووات ساعتی است.

اپسیلون جدید رسما در روز ۱۴ فوریه معرفی می‌شود‌.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje