Wp Header Logo 909.png


منتشر شده در 28 دی 1402 ساعت 13:00


شاسی بلند وین فست در راه آمریکا

شاسی بلند وین فست که در اصل برای جاده های ویتنامی طراحی شده بود، با برد پیمایشی هدف گذاری شده ۲۰۱ کیلومتری به سواحل ایالات متحده راه می یابد.

یکی از سخنگویان تایید کرد که، خودرو ساز ویتنامی وین فست (VinFast) روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد شاسی بلند تمام الکتریکی VF 3 خود را به ایالات متحده بفرستد. VF 3 برای ایالات متحده دارای برد پیمایشی هدف گذاری شده ۱۲۵ مایلی (۲۰۱ کیلومتری) توسط EPA خواهد بود و رزرو های اولیه در اواخر امسال آغاز می شود.

VF 3 اولین حضور جهانی خود را شش ماه پیش در ویتنام انجام داد. این خودرو که به عنوان یک “mini-eSUV” توسط وین فست توصیف شده است، نسبت های کوچک و عمودی آن و چیدمان دو درب و چهار صندلی ، آن را برای خیابان های تنگ شهری ایده آل می کند. آن را مانند سوزوکی جیمنی تمام الکتریکی در نظر بگیرید. این خودرو دارای طراحی مشابه بلوکی و رینگ های استاندارد ۱۶ اینچی است.

شاسی بلند وین فست در راه آمریکا

در داخل شاسی بلند وین فست یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی ۱۰ اینچی مجهز به Apple CarPlay و Android Auto به صورت استاندارد خواهید یافت. ردیف دوم صندلی ها تا می شود تا فضای ذخیره سازی حداکثر ۱۹.۴ فوت مکعبی (۵۴۹ لیتری) ایجاد شود (برای جابجایی بسیاری از وسایل به مکان هایی که نمی توانید یک SUV تمام اندازه را جا به جا کنید، عالی است).

وین فست هنوز اعداد مربوط به قدرت، ارقام عملکرد یا جزئیات پیشرانه VF 3 را منتشر نکرده است، اما این SUV کوچک در دو تریم در ویتنام ارائه می شود: Eco و Plus که هر کدام به یک موتور الکتریکی مجهز هستند. در حال حاضر مشخص نیست که هر کدام از این تریم ها دارای چه ویژگی هایی هستند یا به مشتریان آمریکایی ارائه خواهند شد یا خیر. کاملا ممکن است که این شرکت بتواند VF 3 را برای بازار آمریکا با ویژگی های جدید و موتور های مختلف دوباره مهندسی کند.

شاسی بلند وین فست در راه آمریکا

تحویل شاسی بلند وین فست قرار است در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ در ویتنام آغاز شود. وین فست می گوید که در اواخر امسال برای خریداران احتمالی در ایالات متحده رزرو اولیه انجام می شود و اضافه می کند که جزئیات جدول زمانی تولیدات ایالات متحده را در آینده نزدیک منتشر خواهد کرد.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir