صرافی مدیر بازاریابی آرین پارس موتور اعلام کرد:

صنعت ماشین: امیر صرافی؛ مدیربازاریابی آرین پارس موتور رسما در مراسم رونمایی اعلام کرد که این خودرو به صورت مونتاژی عرضه خواهد شد.

به گزارش صنعت ماشین،

 امیر صرافی در مراسم رونمایی از لاماری ایما هیبریدی اظهار داشت: طی یک سال و نیم پیش که لاماری ایما به تولید رسیده است موفق شدیم بیش از ۱۱ هزار دستگاه از این محصول را به مشتریان ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: تعدادی خودروی لاماری ایما هیبریدی به صورت سی بی یو به کشور وارد شده و طی ۶ ماه آینده در خط تولید آرین پارس موتور به تولید داخل خواهد رسید.

صرافی با بیان اینکه مصرف سوخت پایین و آرامش به عنوان دو اولویت نخست، مد نظر خریداران خودروهای هیبریدی است، گفت: لاماری ایما هیبریدی علاوه بر برخورداری از این موارد دارای طراحی جسورانه و تهاجمی نیز هست که این موضوع در توان حرکتی خودرو قابل لمس خواهد بود.

وی ادامه داد: در طراحی لاماری هیبریدی، جلوپنجره بزرگتر برای خودرو طراحی شده و خطوط افقی جدید باعث شده که خودرو عریض تر به نظر برسد.

مدیر بازاریابی آرین پارس موتور، مصرف سوخت لاماری ایما هیبریدی را ۴.۷ لیتر در هر صد کیلومتر عنوان کرد و گفت: برای این خودرو گارانتی ۷ ساله باطری در نظر گرفته شده و هوندا CR_V هیبرید به عنوان رقیب این خودرو در بازارهای جهانی مطرح است.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje