Wp Header Logo 1030.png


منتشر شده در 01 بهمن 1402 ساعت 18:12



عکاس
علیرضا پاداش

اعلام قیمت نهایی کیا K5

قیمت نهایی کیا K5 سرانجام مشخص شد. سدان کره ای کوشا خودرو به زودی به بازار می آید و باید دید واکنش بازار به ورود این محصول جدید چه خواهد بود.

امروز قیمت نهایی کیا K5 کوشا خودرو مشخص شد. بر این اساس قیمت نهایی کیا K5 دو میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان اعلام شده است. با این قیمت، کیا K5 در سبد محصولات کوشا از نظر قیمتی پایین تر از کیا سلتوس قرار می گیرد. البته این قیمت به طور محسوسی از قیمت نهایی هیوندای الانترا بالاتر است. حالا باید دید با ورود کیا K5 به بازار، واکنش به این قیمت چه خواهد بود و چه قیمتی در بازار آزاد برای این خودرو در نظر گرفته می شود.

قیمت کیا K5

مشخصات و امکانات کیا K5

زیر کاپوت سدان K5 کوشا خودرو یک پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی قرار دارد که تولید نهایت قدرت ۱۵۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر را انجام می دهد و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق این سدان در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و همین ترکیب باعث می شود تا سواری نسبتا نرمی را در این خودروی کره ای تجربه کنیم.

مشخصات خودرو کیا K5

K5 وارداتی کوشا خودرو نمونه فول نیست و در آن امکاناتی نظیر چراغ های LED، سنسور نور، دو کیسه هوای راننده و سرنشین، سامانه کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش میزان باد تایرها (TPMS)، دوربین و سنسور عقب، کروز کنترل، تهویه دستی و نمایشگر ۸ اینچی اندروید با قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو دیده می شود.

ویدیو معرفی

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje