Wp Header Logo 1049.png

سدان برقی هونگچی یا همان هونگچی E-QM5 محصول وارداتی BM Cars است که به تازگی معرفی شده و ما در ادامه به تست و بررسی این خودرو می پردازیم.

نشان هونگچی یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین برند های خودروسازی کشور چین است. هونگچی را با نام خودروساز ملیی چین می شناسند و خودروهای این نشان یک سر و گردن بالاتر از دیگر خودروهای هم رده چینی است. سابقه طولانی هونگچی در خودروسازی به همراه قرارداد های همکاری مشترک گروه FAW (مالک هونگچی) باعث شده تا کیفیت و دوام را در تمامی محصولات این خودروساز ببینیم. سدان برقی BM Cars اولین محصول از این نشان چینی بود که با BM Cars به ایران آمد. هونگچی E-QM5 یک سدان متوسط و تمام برقی است که قرار است برای حمل و نقل عمومی در ایران مورد استفاده قرار بگیرد و آغازی برای برقی سازی خودروها در ایران باشد. فرصتی فراهم تا در آخرین خودرو اولین تست و بررسی سدان برقی BM Cars را داشته باشیم و این خودرو را از جنبه های مختلف بررسی کنیم.

تست و بررسی سدان برقی

مشخصات فنی سدان برقی BM Cars

هونگچی E-QM5 به یک پیشرانه برقی مجهز است که روی محور جلو قرار می گیرد. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۸۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر را دارد و قدرت به سبک خودروهای برقی بصورت تک سرعته به چرخ های جلو می رسد. ظرفیت باتری این خودرو ۵۴ کیلووات ساعت است و با هر بار شارژ کامل آن می توان مسافت ۴۳۱ کیلومتر را در حالت استاندارد پیمود. این اعداد و ارقام ثابت می کند که سدان برقی BM Cars برای مصارف تاکسی رانی و حمل و نقل عمومی می تواند خوب عمل کند چراکه هم قدرت و گشتاور مطلوبی دارد و هم پیمایش قابل قبولی را ثبت می کند.

مشخصات فنی هونگچی E-QM5

امکانات ایمنی و رفاهی

طراحی کابین سدان برقی BM Cars سبک مدرنی دارد و خط طراحی های هونگچی را دنبال می کند. اگرچه این سدان قرار است به عنوان تاکسی استفاده شود اما کیفیت بالایی را در متریال کابین این خودرو می بینیم.

امکانات سدان برقی BM Cars

در هونگچی E-QM5 امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ده نقطه ای ، سامانه کنترل پایداری، سامانه شروع حرکت در سر بالایی، سیستم هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تهویه اتوماتیک دو کاناله، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی، کامپیوتر سفری، سنسور نور، سنسور باران، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، دوربین پارک عقب، سنسور پارک، شارژر بی سیم، زیر آرنجی، نورپردازی داخلی، سامانه پایش باد تایر ها و… را می بینیم.

نوشته اولین تست و بررسی سدان برقی هونگچی اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje