Wp Header Logo 1307.png

لوکانو به عنوان برند سازنده خودروهایی با عملکرد آفرودی بالا برای الیت جامعه، قرار است به زودی اولین خودرو شهری خود، Lucano 7 را در بازار ایران عرضه کند و امیدوار است بتواند در کشورمان، جایگاه مطلوبی را به لطف توان عملکردی بالای این خودرو مجهز در آفرود، برای خود کسب کند.

گفته می‌شود خودرو جدید LUCANO 7 مجهز به سیستم اختصاصی رانندگی در تمامی مسیرها، موسوم به ADRIS است که دارای هفت حالت مختلف برای رانندگی بوده، می‌تواند بصورت آنی و هوشمند ویژگی‌های فنی خودرو را با شرایط جاده، تطبیق دهد. به لطف این سیستم، لوکانو ۷ نه تنها در سفرهای جاده‌ای و داخل شهری، عملکرد بسیار خوبی دارد، بلکه در حالت ها و شرایط خاص مسیرهای گل‌آلود و یا برفی نیز بسیار پرقدرت و مطمئن ظاهر شده، تجربه‌ای منحصربفرد از سواری در تمامی مسیرها را به راننده و سرنشینان، ارائه می‌دهد.

خودرو جدید LUCANO 7 ماموت خودرو، تفسیر تازه از یک SUV آفرود هوشمند

در کنار بهره‌مندی از سیستم پیشرفته ADRSI، زوایای صعود و فرود در Lucano 7 به ترتیب ۲۱ درجه و ۲۹ درجه اعلام شده و توان عبور از مسیرهای آبی تا عمق ۶۰۰ میلیمتر را دارد که با توجه به ماهیت شهری و لوکس این خودرو، مقادیر بسیار کارآمدی به حساب می‌آیند و نویدبخشی عملکردی در سطح خودروهای آفرود کلاسیک و نمادین کلاس خود می‌باشند. ویژگی‌هایی از این دست باعث شده تا تمامی مدل های لوکانو توانایی بسیار بالایی در غلبه بر سختی های مسیر و مشکلات پیمایشی داشته باشند.

در زمینه ایمنی آفرود، ذکر این نکته ضروری است که تمامی مدل های لوکانو ۷ با رعایت استاندارد های بین‌المللی ایمنی پنج ستاره ساخته می‌شود. به لطف طراحی بدنه مبتنی بر قفس جاذب انرژی، سطح بالایی از فولاد مقاومت بالای به کار رفته در خودرو و بهره‌مندی از سیستم های پییشرفته‌ای نظیر مجموعه سیستم های همیار رانندگی ADAS، خودرو جدید LCANO 7 با موفقیت یک سیستم ایمنی و دفاعی از هر نظر کامل را به منظور حفاظت تمام-عیار از راننده و سرنشینان ارائه می‌کند.

خودرو جدید LUCANO 7 ماموت خودرو، تفسیر تازه از یک SUV آفرود هوشمند

انتهای پیام

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje