Wp Header Logo 34.png


منتشر شده در 11 بهمن 1402 ساعت 17:12



عکاس
علیرضا پاداش

فیدلیتی XB1 به شهر آفتاب آمد

فیدلیتی XB1 یکی از خودروهای جدیدی است که به نمایشگاه خودرو تهران آمده و در این مطلب معرفی فیدلیتی XB1 را برای شما آماده کرده ایم.

یکی از شرکت هایی که با دست پر، پا به این نمایشگاه گذاشته بهمن خودرو است که جدا از محصولات مونتاژی، محصولات وارداتی خود را در غالب بی ام کارز به نمایش گذاشته است. در کنار این موارد گروه بهمن بعضی از برخی از محصولات خود را برای اولین بار رونمایی کرده است که یکی از آن محصولات فیدلیتی XB1 می باشد.

فیدلیتی XB1 که در خارج از ایران با نام جتور داشنگ شناخته می شود یک کراس اوور هیبریدی است که در سال ۲۰۲۲ عرضه آن در چین آغاز شده و از این منظر خودرو جدید و بروزی به حساب می آید. از طرفی این خودرو جز اولین گام های گروه بهمن در جهت عرضه خودرو های هیبریدی و برقی به شمار می رود.

طراحی فیدلیتی XB1

فیدلیتی XB1

فیدلیتی XB1 در بخش طراحی ظاهری از سبک طراحی خودرو های روز دنیا بهره می برد که این موضوع می تواند نکته مثبتی برای این خودرو به حساب آید. چراغ های اصلی این خودرو در بخش نمای جلو درون سپر قرار گرفته و چراغ های روشنایی روز به صورت نواری باریک در بالای آن تعبیه شده است. جلو پنجره این خودرو به صورت یکپارچه با سپر طراحی شده و سبک طراحی آن را تا حدی اسپرت کرده است.

فیدلیتی XB1

در نما های جانبی می توان به طراحی خوب و اسپرت رینگ های آلومینیومی این خودرو توجه داشت که جلوه خوبی به این خودرو داده است. از طرفی استفاده از دستگیره های مخفی شونده نوید از یک خودرو بروز و مدرن می دهد و سطح توقع را بالا می برد.

فیدلیتی XB1

طراحی بخش عقب فیدلیتی XB1 تا حدی شبیه به دیگر محصولات نشان جتور است و به وضوح می شود رگ و ریشه هایی از سبک طراحی محصولات جتور را در آن یافت. اما در طراحی سپر عقب سبک طراحی کاملا متفاوت بوده و به نوعی شاهد سبک طراحی منحصر به فردی در این بخش هستیم.

فیدلیتی XB1

طراحی و دیزاین داخل کابین فیدلیتی XB1 یا به عبارتی جتور داشنگ نیز سبک طراحی به روز و جذابی است. در این خودرو شاهد یک نمایشگر لمسی هستیم که تمامی تنظیمات این خودرو از طریق این نمایشگر انجام شده و چهره جذابی را به  این بخش داده است.

فیدلیتی XB1

معرفی فیدلیتی XB1 و مشخصات فنی فیدلیتی XB1

فیدلیتی XB1 یک خودرو پلاگین هایبرید است و از موتور بنزینی و موتور برقی بهره می برد که عمده وظایف موتور بنزینی شارژ موتور های برقی این خودرو است. این خودرو قادر است روی هم رفته ۳۲۱ اسب بخار قدرت و ۵۴۵ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیرو از طریق جعبه دنده DHT به چرخ های جلو برساند.

جالب است بدانید که در ساخت این خودرو شرکت هواوی، در بحث تکنولوژی و بخش های الکترونیکی با شرکت جتور همکاری داشته است.

فیدلیتی XB1

فیدلیتی XB1 امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبولی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد که از جمله آنها می توان به؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، رانندگی خودکار بین خطوط و… اشاره کرد.

این خودرو در نمایشگاه خودرو تهران واقع در مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب به نمایش درآمده و علاقه مندان می توانند از این خودرو بازدید کنند.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir