پنجمین نمایشگاه خودرو تهران؛

تحریریه صنعت ماشین

صنعت ماشین: در طول سال، نمایشگاه خودروهای متعددی در سراسر کشور برگزار می شود. اما باید گفت که نمایشگاه خودرو تهران از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر نمایشگاه ها برخوردار است و شرکت ها و مردم نیز استقبال بیشتری از آن به عمل می آورند…..

به گزارش صنعت ماشین،

 در طول سال، نمایشگاه خودروهای متعددی در سراسر کشور برگزار می شود. اما باید گفت که نمایشگاه خودرو تهران از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر نمایشگاه ها برخوردار است و شرکت ها و مردم نیز استقبال بیشتری از آن به عمل می آورند. البته باید این را هم درنظر داشت که نمایشگاه خودرو تهران در سال جاری، مجری متفاوتی نسبت به سال های گذشته دارد. چرا که در سال ۱۴۰۲ کانون ایران نوین زمام برگزاری نمایشگاه خودرو تهران (اتو اکسپو تهران) را بدست گرفت تا به کیفیت برگزاری آن بی‌افزاید. پیش از پرداختن به سایر جزییات اتو اکسپو تهران، قابل ذکر است که این نمایشگاه از ده بهمن ماه آغاز شده است و تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد. 

روز مخصوص خبرنگاران (Press Day) چرا اهمیت دارد؟ 

یکی از مزیت های اصلی اتو اکسپو تهران که اکنون کانون ایران نوین در حال برگزاری آن است، درنظر گرفتن روز Press Day برای اهالی رسانه به شمار می رود. یک روز پیش از شروع به کار اتو اکسپو تهران به عنوان Press Day درنظر گرفته شد تا اصحاب رسانه بتوانند با کیفیت و تمرکز بیشتری اخبار مربوط به شرکت ها و خودروهای حاضر در نمایشگاه را پوشش دهند. پس از اتمام روز مخصوص خبرنگاران و با حضور مقامات کشوری، اتو اکسپو تهران رسما افتتاح شد. در خصوص حضور مقامات کشوری و بازدید آن ها از اتو اکسپو تهران، باید این را هم افزود که افرادی چون جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس که یکی از مدافعان واردات خودرو، مهدی چمران رئیس شورای شهر، استاندار تهران، رئیس پلیس راهور و سردار دهقان نیز از جمله بازدیدکنندگان مهم این روزهای نمایشگاه بودند. 

استقبال از خودروها به سبک ایرانی

ایرانی ها از جمله مردمانی هستند که اکثر آن ها به خودرو علاقه بسیاری دارند. با مراجعه به اتو اکسپو تهران که اکنون در شهر آفتاب در حال برگزاری است، می توان نسبت به این امر، درک بهتری داشت. باید اشاره کرد که روز جمعه، پر ازدحام ترین روز نمایشگاه بود و در برخی از غرفه ها، عملا خودروها در بین مردم پنهان شده بودند! 

برگزاری باکیفیت نمایشگاه چه تاثیری دارد؟

این نمایشگاه ها ویترین صنایع به جهت نشان دادن محصولات و توانمندی ها به مردم و سایر بازدیدکنندگان هستند. بنابراین، هر چه که این ویترین باکیفیت تر و جذاب تر باشد، بازدیدکنندگان نیز درک بهتری از آن خواهند داشت.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir