Wp Header Logo 787.png


منتشر شده در 05 اسفند 1402 ساعت 21:17


سه مدل تویوتا به سامانه وارداتی ها اضافه شد

شرکت معین خودرو ایرانیان که عرضه تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو و ۱.۵ لیتری را در سامانه وارداتی ها انجام داده است، برنامه دارد تا سه مدل دیگر تویوتا را در سامانه وارداتی ها به فروش برساند.

به گزارش آخرین خودرو، شرکت معین خودرو ایرانیان به عنوان اولین واردکننده تویوتا در دوره جدید واردات به حساب می آید. این شرکت خصوصی در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۲ هم از دو مدل هوندا رونمایی کرد. حال در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اطلاعات سه تویوتا جدید اضافه شده است. این خودروها بزودی توسط معین خودرو ایرانیان به دست خریداران خواهند رسید.

فول آپشن ترین و قوی ترین نسخه تویوتا کرولا در قالب نسخه هیبریدی این خودرو توسط معین خودرو ایرانیان به بازار می آید. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این خودروی ژاپنی به پیشرانه ۱.۸ لیتری هیبرید و جعبه دنده E-CVT مجهز است. همچنین امکاناتی مانند ۹ کیسه هوا، کروز کنترل تطبیقی و… در این سدان وارداتی دیده می شود. دو خودروی دیگر معین خودرو ایرانیان و تویوتا، سدان لوین ۱.۲ لیتری توربو و لوین ۱.۸ لیتری هیبرید هستند. در اصل می توان گفت که لوین همان تویوتا کرولا است و در برخی بازارها نام دیگری را دارد. با توجه به اطلاعات منتشر شده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، تویوتا لوین ۱.۲ لیتری توربو و ۱.۸ لیتری هیبرید نسبت به کرولا ۱.۲ لیتری توربو و ۱.۸ لیتری هیبرید امکانات رفاهی و ایمنی کمتری را به مشتریان ارائه می دهند.

به این ترتیب معین خودرو ایرانیان در کنار عرضه نسخه های قبلی کرولا، برنامه عرضه سه مدل دیگر تویوتا در سامانه وارداتی ها را دنبال می کند و از سویی می خواهد تا بزودی دو نسخه هوندا را به بازار ایران بفرستد. همچنین باید گفت که این شرکت خصوصی کامل ترین سبد از سدان خانواده کرولا را به بازار ایران عرضه کرده است.

ویدیوی معرفی تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو

ویدیوی معرفی تویوتا کرولا ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje