Wp Header Logo 806.png


منتشر شده در 07 اسفند 1402 ساعت 13:15



عکاس
علیرضا پاداش

قیمت کراس اوور جدید کرمان موتور

با آغاز تحویل کراس اوور جدید کرمان موتور قیمت این محصول در بازار آزاد مشخص شد. KMC X5 کراس اوور مونتاژی جدید کرمان موتور است که به تازگی به دست خریداران رسیده است.

به گزارش آخرین خودرو، کراس اوور KMC X5 قیمت کارخانه ای نزدیک به یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان را در کرمان موتور دارد. حال نمونه های پلاک ملی این خودرو در فضای مجازی برای فروش آگهی شده اند. در حال حاضر صرفاً مدل ۱۴۰۲ این خودرو در بازار آزاد موجود است. دلالان هم قیمت هایی در محدود یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تا دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را برای این کراس اوور جدید کرمان موتور اعلام می کنند. البته این قیمت ها صرفاً اعداد اعلامی هستند و هنوز معامله ای برای KMC X5 با این اعداد گزارش نشده است.

کراس اوور KMC X5 جایگزین جک S5 در خط تولید کرمان موتور شده است و این خودروساز بخش خصوصی برنامه دارد تا تیراژ بالایی از ایکس ۵ را به بازار عرضه کند. این احتمال وجود دارد که طی روزهای آتی، قیمت کراس اوور جدید کرمان موتور در بازار آزاد کاهش پیدا کند و حباب اولیه حضور این خودرو در بازار شکسته شود.

X5 کرمان موتور به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است و ارتقایی را نسبت به گذشته تجربه می کند. این پیشرانه ۱۷۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان را به چرخ های جلوی X5 کرمان موتور می رساند. با توجه به این اعداد و ارقام کراس اوور جدید کرمان موتور شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کمتر از ۱۰ ثانیه را در شرایط استاندارد دارد و می توان در حالت ایده آل، مصرف سوخت کمتر از ۷.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت کند. از امکانات ایمنی این خودرو می توانیم به ۴ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کمک ترمز هیدرولیکی، سیستم کمک ترمز اضطراری، سیستم کنترل فشار باد تایر ها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور های پارک عقب، ایزو فیکس، کمربند های ایمنی ۳ نقطه، هشدار نبستن کمربند ها و هشدار در مواقع ترمز اضطراری اشاره کرد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje