Wp Header Logo 879.png
فیات پاندا

فیات پنج کانسپت جعبه ای را نشان می دهد که می توانند پیش نمایشی از مدل های آینده پاندا باشند ، حتی یکی از آن ها یک پیکاپ است.  

اگرچه فیات پر فروش ترین برند استلانتیس (Stellantis) در سال ۲۰۲۳ بود، اما دوران شکوه آن در اروپا مدت هاست که گذشته است. اما این برند ایتالیایی به دنبال بازگشت به شکل خود با خانواده گسترده ای از مدل های جدید است. این پنج کانسپتی که رونمایی شدند، پیش نمایش خانواده ای از مدل های پاندا هستند.

یک ویدیوی رسمی با بازی اولیویه فرانسوا، مدیرعامل فیات، این ایده را ارئه می کند که به زودی از نظر محصولات و زبان طراحی چه انتظاری از فیات باید داشته باشیم و پیشرو در این راه، جایگزینی دیر هنگام برای پاندای پیر خواهد بود. این سوپر مینی بازسازی شده در ابتدا در سال ۲۰۱۹ توسط Centoventi به عنوان پیش نمایش ارائه شد و اکنون با کانسپت جدید به نام City Car به واقعیت نزدیک تر شده است.

مدل آینده فیات پاندا

کانسپت های جدید فیات

این مدل جدید که به عنوان «مگا پاندا» معرفی می شود، در ماه جولای، زمانی که فیات صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد، رونمایی خواهد شد. این مدل جعبه ای B-segment ، به عنوان یک مدل جهانی با موتور های احتراقی و پیشرانه های تمام الکتریکی معرفی می شود. اساسا، نسل بعدی پاندا معادل سیتروئن C3 در فیات خواهد بود. در همین حال، این کانسپت برداشتی عجیب از پاندا ۴×۴ از دهه ۱۹۸۰ است، که نشان می دهد نسخه تولیدی بعدی فاصله بهتری از زمین، تناسب های درشت در اجزای بدنه و ظاهری خشن خواهد داشت.

“گیگا پاندا” کراس اوور بزرگتری است که فیات قصد دارد آن را در مقابل داچیا داستر جدید قرار دهد، البته به شرطی که واقعا وارد مرحله تولید شود. همچنین ویژگی های طراحی جعبه ای را با مستطیل های نورانی، گلگیر های مربعی و خط سقف مسطح در بر می گیرد. می توانید تصور کنید که یک نسخه جاده ای آنقدر ها عجیب به نظر نمی رسد، اما نشان می دهد فیات قصد دارد با مدل های آینده خود جسورتر عمل کند.

گیگا پاندا

به نظر می رسد نسخه فست بک ، یک نسخه کوپه از گیگا پاندا با خط سقف بسیار شیبدار باشد. این سبک و ظاهر، به ضرر کارایی آن است، و شکلی تند و تیز را فراهم می کند. فیات اشاره می کند که این کانسپت ، پنجره ای به آینده مدلی است که مقصد آن برای آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و حتی اروپا است.

اما نسخه کمپینگ. این خودرو سوار بر لاستیک های “مناسب برای تمام زمین ها” می شود و بیشتر در امتداد خطوط یک مینی ون مرتفع شده به نظر می رسد، به نوعی برداشت فیات از میتسوبیشی دلیکا. این «خودروی نهایی همه کاره» همچنین نشانه ای از پاندا ۴×۴ دهه ۱۹۸۰ است.

تراک های فیات در برخی از نقاط جهان مانند آمریکای لاتین محبوب هستند. محصولات مربوطه عبارتند از استرادا (Strada) و فول بک (Fullback) ، با تیتانو (Titano) که در اواخر سال ۲۰۲۴ ارائه می شود. پس جای تعجب نیست که پنجمین و آخرین کانسپت جدید، یک پیکاپ دو کابین است، چیزی که فیات معتقد است می تواند حتی در اروپا موفقیت تجاری داشته باشد.

پس از رسمی شدن پاندا جدید در ماه جولای، فیات قصد دارد سالانه مدل جدیدی را بین سال های ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۷ معرفی کند. سبد محصولات اصلاح شده فیات، پس از سال موفقیت آمیز ۲۰۲۳ عرضه می شود، زمانی که برند استلانتیس ۱.۳۵ میلیون خودرو فروخت.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje